Category Archives: Друковані праці ІПО

До дитячої самоповаги – з особливою увагою

Виховання шанобливого ціннісного ставлення до себе в кожної людини починається змалку. З перших успіхів і невдач, підтримки й захисту близьких людей, з прихильності та симпатії до світу. Так само, як і дорослі, маленькі діти хочуть шанувати себе – переживати радісні приємні відчуття щодо своєї спроможності до різних справ, самостійності, «прийнятності» іншими. Як допомогти в цьому дітям? Про це йдеться в статті доцента кафедри методики та психології дошкільної та початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка Наталії Михайлівни Дятленко «До дитячої самоповаги – з особливою увагою», надрукованій у № 3-4 за 2009 рік щомісячного спеціалізованого журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Портал освітян України. Журнал “Вихователь-методист дошкільного закладу”

Комунікативно-мовленнєвий аспект проблеми виховання мовленнєвої особистості

У статті доцента кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти ІППО Алли Миколаївни Гончаренко «Педагогічний такт у вихованні мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві» наголошується на сутності педагогічного спілкування як усвідомленні значущості й неповторності особистості кожного вихованця, виокремлено поради педагогам щодо мовленнєвого розвитку малюка з урахуванням компонентів педагогічного такту. Статтю вміщено в збірнику «Роль педагогічної етики у професійній підготовці сучасного вчителя: Матеріали Всеукраїнської конференції» (редкол.: В.О.Огнев’юк, Л.Л.Хоружа та ін.), виданому КУ ім. Бориса Грінченка.

Мовленнєвий розвиток дитини. Роль методичної служби

У виданні «Методичний порадник: науково-методичні засади, методичні та психологічні аспекти, особливості впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у Світі” (укладачі Ковтун Є.Ф., Цимерман І.Л.- Суми: Вид. СОІППО.- 2009) визначаються пріоритети мовленнєвого розвитку, зміст та особливості формування комунікативної компетентності в умовах дошкільного навчального закладу, подається порівняльна характеристика змісту з окремими аспектами чинних програм. У книжці систематизовано різні форми та види методичної роботи, що допоможуть у проведенні поетапного впровадження у практику дошкільних навчальних закладів Базової програми розвитку дитини дошкільного віку.
Посібник уміщує статті доцента кафедри методики та психології дошкільної та початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка Алли Миколаївни Гончаренко «Мовленнєвий розвиток» та «Роль методичної служби».