Category Archives: Головна

Всеукраїнський конкурс майстерності педагогічних працівників закладів позашкільної освіти «Джерело творчості»

Стартує Всеукраїнський конкурс майстерності педагогічних працівників закладів позашкільної освіти «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка–2019» за туристсько-краєзнавчим, військово-патріотичним, художньо-естетичним, еколого-натуралістичним та дослідно-експериментальним напрямами позашкільної освіти.
Наказ МОН України від 30.10.2018 року №1175 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка–2019»
Наказ МОН України від 23.11.2017 року №1527 «Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс «Джерело творчості»
Наказ Департаменту освіти і науки від 07.11.2018 року №659 «Про проведення I (районного) та II (міського) етапів Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників закладів позашкільної освіти «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка – 2019»
Лист Інституту модернізації змісту освіти МОН України від 09.11.2018 року №22.1/10-4091 «Про методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка-2019»

Майстер-клас для методистів та вчителів естетичних дисциплін ЗНЗ

13 листопада 2018 року на базі НВК «Домінанта» Дніпровського району столиці проведено майстер-клас «Реалізація мистецької освіти в початкових класах на засадах Нової української школи». Захід організовано працівниками НМЦ гуманітарної освіти та виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Кандидат педагогічних наук, доцент Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України Людмила Григорівна Кондратова продемонструвала новітні методику та дидактику викладання мистецтва в ХХІ столітті.
Учителі взяли активну участь в авторських музично-дидактичних іграх, фізкультхвилинках, розспівках, імпровізаціях і музикуванні.
Програма майстер-класу
Л.Г.Кондратова. Реалізація мистецької освіти в початкових класах на засадах Нової української школи: презентація виступу

Вчителі 25 закладів освіти м. Києва продовжують брати участь в дослідно-експериментальній роботі «Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі» у закладах загальної середньої освіти»

Дослідно-експериментальна робота в ліцеї № 208 виконується відповідно до наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту №1143 від 12.12.2017 року «Про організацію дослідно-експериментальної роботи «Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі» у загальноосвітніх навчальних закладах». Науковий керівник експерименту – Воротникова І. П., доцент кафедри методики природничо-математичної освіти та технологій, старший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук.
8 листопада урок із використанням ІКТ-технологій провів директор ліцею № 208, вчитель МСП М.В.Чемерис. На уроці була присутня і керівник експерименту І.П.Воротникова. Під час уроку із використанням портативних ПК (нетбуків) учениці 10-Б та 10-А класів мали змогу перевірити свої теоретичні знання з травматології на прикладі ситуаційної задачі, описаної завдяки сучасним можливостям мультимедійних технологій. Після виконання теоретичної частини учениці показали свої практичні навички по проведенню іммобілізації у випадку зламу ключичної кістки (пов’язки Вельпо та Дезо). Завдяки ІКТ-технологіям залишок уроку був присвячений поглибленню знань про описану травму – учениці вивчали рентгенівські знімки, дізнавались про процес відновлення ключиці після травмування та про подальшу реабілітацію травмованого. Завершився урок навчальним відеороликом, який кожна з учениць переглядала в індивідуальному темпі з метою кращого засвоєння нових знань. 17 грудня у ліцеї відбудеться засідання педагогічної ради, присвячене подальшому впровадженню ІКТ–технологій в освітній процес. Протягом зимових канікул планується проведення семінарів для вчителів, які беруть участь в експерименті.