Category Archives: Головна

Завершився 3-й етап Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» в номінації «Керівник гуртка – 2015»

Інститут післядипломної педагогічної освіти щиро вітає переможців завершального 3-го етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» в номінації «Керівник гуртка – 2015»: керівників гуртків Київського Палацу дітей та юнацтва Гінжалюк Ірину Володимирівну (номінація «Циркове та театральне мистецтво») та Толмачова Рубена Владиславовича (номінація «Вокальне та музичне мистецтво»), а також керівника гуртка Будинку дитячої та юнацької творчості Голосіївського району м.Києва Філімонову Ларису Вікторівну (номінація «Хореографічне мистецтво»).
Професійне журі оцінювало їхні розробки занять та масових заходів, матеріали участі в конференціях, семінарах, освітніх проектах, фахових конкурсах і визнало їх найкращими серед інших учасників.
Натхнення вам, дорогі колеги, нових звершень та насолоди від роботи з дітьми!
Детально з авторськими матеріалами переможців можна ознайомитись на веб-сторінках:
Київський Палац дітей та юнацтва “Джерело творчості-2015”
Офіційний сайт Управління освіти Голосіївського району м.Києва

Конкурс у режимі онлайн «Найкращий редактор»

26 травня 2015 року кафедра методики мов і літератури ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка провела конкурс «Найкращий редактор» у режимі онлайн з використанням можливостей мережі Інтернет. Це змагання мало експериментальний характер у низці заходів педагогічного проекту «Шлях до успіху». Мета конкурсу – визначення мовних знань і вмінь десятикласників у режимі реального часу. Учні п’яти шкіл столиці (гімназія №153 імені О.С.Пушкіна, гімназія №172 «Нивки», гімназія «Троєщина», НВК «Домінанта», НВК №240 «Соціум») одночасно пройшли конкурсне тестування, не покидаючи свого навчального закладу. Вони виконали 50 тестових завдань закритої форми, для чого було відведено 30 хвилин. Відразу після виконання роботи учасники випробувань миттєво отримали результат; з’ясували, де саме помилилися і яка ж насправді правильна відповідь до «проблемних» завдань. Незаперечними перевагами онлайнової форми змагань стали об’єктивність в оцінюванні, швидка (миттєва) перевірка учнівських робіт і той факт, що учасникам не треба було покидати меж свого навчального закладу. Недоліком онлайнової технології конкретно в нашому випадку вважаємо відсутність завдань, які перевіряють творчі здібності учнів. Проте цей захід показав, що онлайнову технологію із використанням тестових завдань лише закритої форми можна й треба застосовувати саме на етапі відбору учасників конкурсу для їхньої подальшої участі/неучасті на вищих рівнях випробувань.

І Київська відкрита олімпіада з лінгвістики

У різних країнах світу з 1965, а на міжнародному рівні — з 2003-го року проводять олімпіаду з лінгвістики. З кожним роком вона набуває серед школярів усе більшої популярності.
В Україні протягом останніх років учні старших класів теж почали проявляти зацікавленість цією галуззю науки.
Зокрема в м.Києві за ініціативи СШ №52 в 2014 і 2015 рр. проведено олімпіаду з лінгвістики. На ній не треба писати творів або виявляти знань з української чи іноземної мов. Парадокс, але переможцем у лінгвістичній олімпіаді може стати учень, який досконало не знає жодної мови! А все тому, що вона дає можливість перевірити рівень розвитку логічного мислення учасників.