Category Archives: Головна

Всеукраїнський конкурс «Класний керівник року»

«Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, малюнка, фантазій, творчості», ― стверджував В.А.Сухомлинський.
Що найголовніше в житті учня? Звісно, стосунки. Саме вони створюють ту шкільну ауру, яка суттєво впливає не тільки на його успішність, а й на формування особистості! Чи не найвпливовіший у житті школяра будь-якого віку вчитель – класний керівник. Спливає час, стають іншими вимоги до школи, учнів і педагогів, проте значущість ролі класного керівника не знижується.
Саме тому з метою сприяння зростанню престижності звання класного керівника, його ролі і статусу як компетентного педагога ХХІ століття, виявлення та популяризації досвіду кращих вчителів з жовтня 2015 року розпочався Всеукраїнський конкурс «Класний керівник року». Участь у ньому узяли педагогічні працівники – класні керівники 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від підпорядкування, типів і форм власності, які мають відповідну фахову освіту та стаж педагогічної роботи не менше трьох років.
Вітаємо переможців ІІ (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»!
Положення про Всеукраїнський конкурс «Класний керівник року»
Наказ МОН України «Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» у 2015 році
Наказ ДОНМС «Про проведення І (районного) та ІІ (міського) турів Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»
Інструктивно-методичні матеріали Інституту модернізації змісту освіти щодо проведення Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»
Методичні рекомендації ІППО КУ імені Бориса Грінченка щодо проведення І та ІІ турів Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»
Наказ ДОНМС від 29.12.2015 №802 «Про підсумки проведення ІІ (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» у 2015 році

Майстер-клас для голів РМО вчителів трудового навчання (технологій)

19 листопада 2015 року відбувся майстер-клас «Технологія воркшопу у викладанні трудового навчання». Голови РМО вчителів трудового навчання (технологій) ознайомились із малопоширеною, але ефективною формою роботи «воркшоп» (англ. – цех, робоча майстерня).
Н.І.Боринець ознайомила учасників майстер-класу з суттю цієї форми роботи, яку можна використовувати як із учнями під час викладання трудового навчання, технологій, так і з дорослими як одну з форм роботи РМО вчителів трудового навчання.
Відпрацьовуючи технологію воркшопу, усі групи педагогів працювали над виконанням одного завдання: складали план роботи районного методичного об’єднання на 2015-2016 навчальний рік. Результати спільної роботи кожна група мала можливість не тільки представити, а й захистити.
Н.І.Боринець. Технологія воркшопу в трудовому навчанні: презентація

Семінар для працівників психологічної служби системи освіти

19 листопада 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся семінар «Робота психологічної служби навчального закладу з внутрішньо переміщеними особами» для працівників психологічної служби системи освіти. Організатор семінару – НМЦ практичної психології і соціальної роботи. На заході обговорювалися питання забезпечення сприятливого середовища в навчальному закладі для дітей вимушених переселенців.
Витлумачивши значення понять «вимушені переселенці», «мігранти» та «емігранти», завідувач НМЦ О.І.Кепканова ознайомила присутніх зі статистичними даними процесів переміщення в країні.
Вікіпедія: Внутрішньо переміщені особи
Допомога дітям, постраждалим унаслідок воєнного конфлікту: довідник вихователя дошкільного навчального закладу
Т.А.Лигомина. Умови успішної адаптації та інтеграції до навчального закладу дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб: презентація
О.І.Ващук. Зменшення негативних наслідків переміщення для жінок, дітей та родин в Україні: презентація
Н.К.Лебідь. Техніка «Коло» як метод ненасильницького вирішення конфлікту: презентація