Category Archives: Головна

Регіональна парціальна програма «Я – киянин», розроблена кафедрою методики та психології дошкільної і початкової освіти Інституту

Визнаючи пріоритетну роль дошкільної освіти у вихованні молодого покоління мешканців мегаполісу, творча група кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка розробила для педагогічних працівників столичної дошкільної освіти та батьків, які виховують дітей старшого дошкільного віку, регіональну парціальну програму «Я – киянин».
Про програму «Я – киянин»

Виховуємо киянина

Дошкільна освіта столиці стала на шлях оновлення змісту. Унікальність історичних, природничо-кліматичних, соціокультурних особливостей столиці України покладено в основу регіональної парціальної програми розвитку дітей дошкільного віку «Я – КИЯНИН». Детальніше про це розповідає програма UA|TV – Іномовлення України “Зроблено в Україні. Наука. Інвестиційні можливості. “Молоді українці”.
А.М.Гончаренко. Програма «Я-КИЯНИН» – інтеграція індивідуального, родинного і суспільного в прилученні дитини до самобутньої культури столиці: презентація виступу
І.О.Большакова. Змістовий напрям – музеї міста Києва. Київ театральний у загальній структурі Програми «Я-КИЯНИН»: презентація виступу
Л.І.Меленець. Обличчя рідного міста (архітектура Києва): презентація виступу
Л.І.Меленець. Обличчя рідного міста (архітектура Києва): коментар до презентації
Н.М.Дятленко. Організаційно-методичні особливості реалізації Програми «Я-КИЯНИН»
С.А.Пазюк. «Здоров’я – цінність дитини»: презентація виступу
Г.В.Смольникова. «Київ – у творах мистецтва»: презентація виступу

Музейна педагогіка як дієвий інструмент педагогічної майстерності

15 січня 2016 року Національний музей народного декоративного мистецтва приязно зустрів маленьких гостей із ДНЗ №444. Проведене на основі виставки «Скриня в побуті української родини» інтерактивне заняття було цікавим і приємним як для дітлашні, так і для педагогів, батьків, працівників музею.
20 січня 2016 року в Національному музеї історії України в Другій світовій війні відбулося відкриття виставки «Аеропорт: пекельна смуга».
Автори проекту музейними засобами розповіли про оборону Донецького летовища, що тривала 242 доби. Маємо пам’ятати про подвиг героїв, адже це звитяжна сторінка нашої історії – історії боротьби за незалежність України.
30 січня в Педагогічному музеї України відбувся круглий стіл «Музейна педагогіка: український вимір», участь у якому взяли науковці Києва, Кіровограда, Львова та Луцька. Ініціатори заходу – пан Олександр Міхно, директор Педагогічного музею, кандидат педагогічних наук, та пані Лариса Гайда, методист комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».
Таким чином, січень 2016 року став багатим на події, що дозволили ознайомитися з різними формами використання елементів музейної педагогіки.
Ольга Дудар. А що у нашій скрині: методична розробка розвивальної гри для дітей середнього дошкільного віку