Category Archives: Головна

Співпраця Інституту з Національним музеєм українського народного декоративного мистецтва

Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка тривалий час співпрацює з Національним музеєм українського народного декоративного мистецтва в царині дослідження, апробації та популяризації музейної педагогіки.
Разом із співробітниками кафедри історичної та громадянської освіти Інституту працівники музею проводили опитування серед слухачів курсів підвищення кваліфікації щодо найбільш актуальних форм музейної роботи. За результатами такого діалогу розробляються нові програми. Однією з них стала низка цікавих заходів у рамках «Білокурівського листопаду».
Програма Національного музею українського народного декоративного мистецтва до 117-ої річниці від дня народження народної художниці України Катерини Білокур «Білокурівський листопад»
Гра Долі. Життя в обіймах квітів: відео

Вебінар для бібліотекарів ЗНЗ

13 листопада 2017 року в рамках онлайн-проекту «Авторські вебінари Видавництва «Ранок» було проведено авторський вебінар «Виховання культури читання – складова бібліотечної педагогіки» для бібліотекарів ЗНЗ.
Вебінар провела Оксана Євгенівна Матвійчук, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
О.Є.Матвійчук. Бібліотечна педагогіка: презентація

Професійний розвиток педагогів з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами

Починаючи з 2016-2017 н.р., школа №249 Деснянського району м.Києва приймає на навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема учнів із порушенням опорно-рухового апарату. З 30 жовтня по 3 листопада кафедра історичної та громадянської освіти спільно з НМЦ інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка організувала для вчителів школи навчання відповідного змісту.
У рамках навчального курсу було розглянуто нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання в Україні. Вчителі отримали вичерпну інформацію про особливості створення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Було пояснено роль та функції асистента вчителя в інклюзивному класі.
Особливо корисним виявилось ознайомлення педагогів із досвідом школи №168 Оболонського району м.Києва щодо навчання дітей із порушенням опорно-рухового апарату.
За результатами навчання вчителі отримали сертифікати загальним обсягом 2,5 кредити, які будуть зараховані як вибіркові модулі при проходженні планових курсів підвищення кваліфікації відповідно до фаху.