Завершився ІІ етап Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека-2017»
Підбито підсумки II (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека-2017». Цьогоріч він проводився в наступних номінаціях «Шкільна бібліотека: інноваційні проекти», «Шкільна бібліотека – інформаційний центр навчального закладу», «Бібліотека – виховний простір навчального закладу», «Читання і діти: діапазон бібліотечних ідей і можливостей», «Сучасний методист: новий формат діяльності». Професійне журі оцінювало подані матеріали бібліотечних працівників з різних типів навчальних закладів усіх районів. Всього подано 23 роботи у трьох номінаціях: «Шкільна бібліотека – інформаційний центр навчального закладу», «Бібліотека – виховний простір навчального закладу», «Читання і діти: діапазон бібліотечних ідей і можливостей».
Конкурсні матеріали Мелкозерової Світлани Василівни
Конкурсні матеріали Картушиної Галини Миколаївни
Конкурсні матеріали Прохорової Лариси Петрівни
Наказ ДОНМС від 31.03.2017 №276 «Про підсумки проведення II (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека-2017»
Члени журі відзначили високий професійний рівень матеріалів учасників Конкурсу у номінації «Шкільна бібліотека – інформаційний центр навчального закладу» завідувача бібліотеки навчально-виховного комплексу «Домінанта» Дніпровського району Мелкозерової Світлани Василівни на тему: «Шкільна бібліотека – інформаційний центр навчального закладу»; завідувача бібліотеки Київської гімназії східних мов №1 Святошинського району Тельчарової Вікторії Вікторівни на тему «Сучасна шкільна бібліотека та її роль у житті школи», зокрема створення Web-сторінки бібліотеки та широку палітру представлених заходів із читачами; завідувача бібліотеки гімназії №172 «Нивки» Шевченківського району Бендюк Ольги Дмитрівни щодо створення Web-сторінки бібліотеки. В номінації «Бібліотека – виховний простір навчального закладу» журі виокремило матеріали Картушиної Галини Миколаївни, бібліотекаря гімназії-інтернату №13 Солом’янського району на тему «Робота гімназійної бібліотеки з формування національної свідомості учнів»; завідувача бібліотеки Київської інженерної гімназії Дарницького району Голенко Зінаїди Миколаївни «Формування духовних цінностей українського патріота», які презентують діяльність бібліотеки з національно-патріотичного виховання учнів, та завідувача бібліотекою школи І-ІІІ ступенів №119 Деснянського району Онищенко Інни Василівни на тему «Шкільна бібліотека – центр формування особистості».
У номінації «Читання і діти: діапазон бібліотечних ідей і можливостей» журі відзначило роботи Прохорової Лариси Петрівни, завідувача бібліотеки СШ №275 імені Кравчука Володимира Деснянського району, на тему «Сучасний читач і бібліотека: будуємо нові взаємовідносини» та завідувача бібліотеки гімназії НПУ ім.М.П.Драгоманова Шевченківського району Будаєвої Євгенії Юріївни на тему «Як підвищити інтерес молоді до бібліотеки і читання»; завідувача бібліотеки спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №85 Голосіївського району Рязанової Тетяни Ерастівни на тему: «Проектна діяльність шкільної бібліотеки у формуванні читацької компетентності учнів».
Ми щиро вітаємо переможців ІІ (міського) етапу Конкурсу:
Номінація «Шкільна бібліотека – інформаційний центр навчального закладу»
Мелкозерову Світлану Василівну, завідувача бібліотеки навчально-виховного комплексу «Домінанта» Дніпровського району
Номінація «Бібліотека – виховний простір навчального закладу»
Картушину Галину Миколаївну, бібліотекаря гімназії-інтернату №13 Солом’янського району
Номінація «Читання і діти: діапазон бібліотечних ідей і можливостей»
Прохорову Ларису Петрівну, завідувача бібліотеки школи І-ІІІ ступенів №275 імені Кравчука Володимира Деснянського району
Натхнення вам, дорогі колеги, гарних і вдячних читачів та нових перемог!
Залишити відповідь