Досвід роботи вчителя англійської мови гімназії «Троєщина» Деснянського району м.Києва Н.І.Бизової

Тема досвіду: «Мультисенсорне навчання англійської мови з використанням мережі Інтернет».
Адреса досвіду: гімназія «Троєщина» Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Бизова Наталія Іванівна.
Матеріали досвіду:
Бизова Н.І. Мультисенсорне навчання англійської мови з використанням мережі Інтернет
Конспект уроку «Британська кухня» з використанням навчального Інтернет-майданчика Wiki Land 313 (11 клас)
Конспект уроку – академічної структурованої дискусії «Інтернет-стосунки» з використанням навчального Інтернет-майданчика Wiki TV (11 клас)
Конспект уроку домашнього читання «Конан Дойль. Спілка рудих» із використанням навчальних Інтернет-майданчиків Troyeshchyna Land і Magic Land (8 клас)
Суть досвіду полягає в запровадженні мультисенсорного навчання англійської мови з використанням мережі Інтернет, а саме: створення разом з учнями мультисенсорного динамічного інтерактивного особистісно орієнтованого наближеного до реального мовленнєвого середовища — Інтернет-платформи DeN@t (дистанційного навчання в мережі Інтернет) із серією майданчиків для навчання читання, аудіювання, говоріння та письма:
Wiki Land 313 – Інтернет-майданчик класної і домашньої роботи.
Wiki TV – Інтернет-майданчик міжнародного англомовного телебачення.
Magic Land – Інтернет-майданчик – мистецька вітальня.
Toyeshchyna Land – Інтернет-майданчик – англомовний портал вільної журналістики.
Доступ до платформи DeN@t не лише у класі, а й із домашніх комп’ютерів дає учням можливість у зручний час:
• екологічно та безпечно (заходячи на платформу через логін та пароль) навчатись у власному темпі;
• приходити на наступний урок з уже перевіреним комп’ютером або вчителем домашнім завданням;
• готуватися до ДПА, ЗНО, міжнародних екзаменів, користуватися довідковою літературою та зразками завдань;
• вести власну бібліотеку, добирати матеріали до наступного уроку, готувати засіданння англійського клубу, займатися перекладами та англомовним театром;
• працювати в міжнародних проектах одноосібно та в команді;
• спілкуватися з однолітками з англомовних країн, реалізуючи практичні та соціо-культурні потреби.
• користуючись рекомендаціями ЄМП, критично оцінювати досягнення і намічати власні шляхи вивчення англійської мови.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*