Конференція з українознавства в Музеї Лесі Українки

27 вересня 2017 року було проведено організовану кафедрою історичної та громадянської освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка науково-практичну конференцію «Використання елементів музейної педагогіки в українознавчому наповненні нової української школи». Захід відбувся у приміщенні Музею Лесі Українки (вул. Саксаганського, 97).
У роботі конференції взяли участь понад 60 освітян – учителі українознавства, керівники шкільних музеїв, лабораторій, кабінетів, гуртків українознавчого спрямування, науково-педагогічні працівники ІППО КУ імені Бориса Грінченка, науковці Музею Лесі Українки, Національного центру народної культури «Музей Івана Гончара».
Програма конференції
Ю.В.Беззуб. Музейна педагогіка як засіб плекання української ідентичності: презентація виступу
О.В.Дудар. Музеї Києва: можливості українознавчої роботи: презентація виступу
На конференції було виголошено й обговорено низку доповідей і повідомлень, що розкривали можливості використання музейної педагогіки в сучасному освітньому просторі: «Музеї Києва: можливості українознавчої роботи» (О.В.Дудар), «Пізнання забутих сторінок минулого України через історії музейних експонатів» (І.А.Щукіна), «Що може запропонувати дітям сучасний музей» (Б.Войтенко), «Музейна педагогіка як засіб плекання української ідентичності» (Ю.В.Беззуб), «Традиції виховання молодшого покоління в родинах Драгоманових-Косачів» (О.В.Константинівська), «Історія музейного експоната: фонограф і його роль у фольклористичній експедиції Філарета Колесси в Наддніпрянську Україну 1908 р.» (М.С.Захаркін).
Актуальність заходу зумовлена тим, що реформа в освіті потребує докорінної зміни освітнього середовища: необхідно забезпечити умови, засоби і технології навчання школярів, яке відбуватиметься не лише в приміщенні навчального закладу. Формуванню ключових життєвих компетентностей учнів слугуватимуть програми доступу дітей до наукових музеїв, бібліотек, обсерваторій, відкритих навчальних курсів та інших ресурсів. Музейна педагогіка може стати однією з сучасних педагогічних технологій, яка формуватиме ключові життєві компетентності, плекатиме українську ідентичність учнів.
Учасники конференції отримали методичні рекомендації та практичні поради щодо використання можливостей музейних середовищ у проведенні уроків та виховних заходів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*