Category Archives: Конкурси

XV Всеукраїнський турнір юних журналістів

З 8 по 12 квітня 2019 року в Сумській гімназії №1 Міністерство освіти і науки України проводить фінальний етап XV Всеукраїнського турніру юних журналістів. Турнір – це командні змагання, у яких школярі мають виявити вміння користуватися професійними прийомами, засобами масової інформації, вирішувати складні завдання з висвітлення найцікавіших подій у житті людини та суспільства. Отримати інформацію про умови участі можна за телефоном: (044) 248-18-13. Заявки подавати за електронною адресою gimnazia1sumy@gmail.com.
Лист Інституту модернізації змісту освіти МОН України від 31.01.2019 №22.1/10-290 «Про XV Всеукраїнський турнір юних журналістів»

VI Всеукраїнський бізнес-турнір «Стратегія фірми-2019»

З метою допомоги молоді у цілеспрямованому виборі професії Інститут модернізації змісту освіти та Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана проводять VI ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БІЗНЕС-ТУРНІР «СТРАТЕГІЯ ФІРМИ-2019». Турнір є дистанційним змаганням з управління компанією у реальному динамічному тренінговому середовищі, відтвореним комп’ютерною програмою ViAL+. Учасники заходу (учні 8-11 класів, студенти, учителі та викладачі) змагатимуться у 4-х лігах – учнівська, студентська, група наставників і представників сімей.
Реєстрація для участі відкрита на сайті http://kint.com.ua/ua/ у розділі «Стратегія фірми» з 15.01.2019 року до 23.02.2019 року. Додаткова інформація за тел.: (050) 809-11-86 та (097) 224-29-21 (Паздрій Віталій Ярославович).
Лист МОН України від 01.02.2019 №1/9-53 «Щодо проведення VI Всеукраїнського бізнес-турніру «Стратегія фірми-2019»

Завершився ІІ (міський) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2019»

З 28 січня по 4 лютого 2019 року в Києві відбувся ІІ (міський) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2019» у номінаціях «Вчитель інклюзивного класу» (9 учасників), «Географія» (12 учасників), «Основи здоров’я» (9 учасників), «Захист Вітчизни» (11 учасників) та «Французька мова» (8 учасників).
Непомітно пролетіли конкурсні дні. Радість і хвилювання, гордість за колег і щастя від спілкування з учнями супроводжували конкурсантів протягом усього тижня. Кращі педагоги столиці змагалися в таких випробуваннях: «Тестування з фахової майстерності», «Практична робота», «Методичний практикум», «Проект» і «Урок». Кожен етап Конкурсу був по-своєму цікавим, творчим, креативним. Проте основним випробуванням для конкурсантів став урок. Але вчителю не звикати, бо він щоденно торує стежку до дитячих сердець, тож кожен урок мав своє смислове та емоційне навантаження. Не важко здогадатися, що уроки учасників конкурсу були особливими: мали своє обличчя, ауру, навчальні, розвивальні та виховні цілі. У кожному етапі випробувань учителі продемонстрували високий рівень володіння методики навчання предмета, представили власний досвід роботи, свої педагогічні ідеї та досягнення, творчий підхід до використання сучасних інноваційних технологій. Педагоги засвідчили, що вміють змагатися та перемагати і своєю невтомною працею готові оновлювати сучасну освіту.