Category Archives: НАУКОВА РОБОТА
Засідання Вченої ради ІППО 20 листопада 2014 року
![](https://ippo.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2014/11/595.jpg)
20 листопада 2014 року засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка розпочалося виступом директора Інституту, голови Вченої ради, кандидата педагогічних наук, доцента М.Ф.Войцехівського. У виступі йшлося про необхідність докорінних змін у системі підвищення кваліфікації педагогів згідно з вимогами сучасності. Завідувачі кафедр Інституту Г.Д.Щекатунова, В.М.Буренко, Я.Ю.Якунін розкрили зміст роботи науково-викладацького складу Інституту щодо забезпечення Закону «Про вищу освіту». Завідувач НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Л.О.Базиль доповіла про стан і перспективи підвищення якості дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м. Києва.
В.М.Буренко. Про роль кафедри мов та літератури ІППО в забезпеченні Закону «Про вищу освіту»: презентація виступу
Л.О.Базиль. Про стан і перспективи підвищення якості дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м. Києва: презентація виступу
І.П.Воротникова. Використання змішаного (гібридного) навчання у післядипломній педагогічній освіті: презентація виступу
С.В.Івашньова. Проектування нечіткої освітньої траєкторії педагогічного працівника в системі післядипломної освіти: презентація виступу
Засідання Вченої ради ІППО 23 жовтня 2014 року
![](https://ippo.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2014/10/22561.jpg)
23 жовтня 2014 року відбулося засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка. Після обговорення звіту про роботу Вченої ради упродовж минулого начального року було затверджено план роботи на 2014-2015 н.р.
Заступник директора з навчально-методичної роботи О.В.Кочерга представив перші результати підвищення кваліфікації педагогів на основі персоніфікованої діагностики їхніх професійних потреб.
Про результати моніторингового дослідження стану позашкільної освіти та позакласної роботи в ЗНЗ м. Києва, що був проведений у 2013-2014 н.р., доповіла завідувач НМЦ гуманітарної освіти та виховання Т.І.Свирська. Завідувач НМЦ природничо-математичної освіти і технологій І.О.Філоненко розкрила особливості організації превентивного виховання дітей і підлітків у навчальних закладах м. Києва.
До складу методистів-кореспондентів НМЦ гуманітарної освіти та виховання було зараховано вчителя музики СШ І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови №312 Деснянського району м. Києва Т.В.Трокай.
План роботи Вченої ради Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка в 2014-2015 н.р.
Засідання міської експертної комісії 30 вересня 2014 року
![](https://ippo.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2019/03/ippo_tychyny_22-A_5-300x225.jpeg)
30 вересня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м. Києва. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення 7 експериментальних проектів.
Учасникам засідання було представлено заявки і програми дослідно-експериментальних робіт, рекомендованих до відкриття з 2014-2015 н.р., а саме: «Мережева модель профілізації старшої школи в умовах інноваційного розвитку сучасної освіти» – СЗШ №27, 95, 175 Шевченківського району; «Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи» – Київська спеціальна школа-інтернат №16 Святошинського району; «Модель столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інноваційного суспільства» – Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, СЗШ №81 Дніпровського району м. Києва; «Морально-духовний розвиток учнів 5 – 9 класів на основі впровадження курсу «Християнська етика в українській культурі» на базі СЗШ №219 Оболонського району, СЗШ №206, 297 Святошинського району м. Києва.
О.І.Іванова. Мережева модель профілізації старшої школи в умовах інноваційного розвитку сучасної освіти (СЗШ №27, 95, 175): презентація
Н.М.Нікуленкова. Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи: презентація
І.П.Воротникова. Модель столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства: презентація
Н.К.Лебідь. Розкриття і розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації старшокласників: презентація
О.І.Буковська. Формування ключових і предметних компетентностей учнів у навчально-виховному процесі школи повного дня: презентація