Category Archives: НАУКОВА РОБОТА

Засідання Вченої ради ІППО 20 листопада 2014 року

20 листопада 2014 року засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка розпочалося виступом директора Інституту, голови Вченої ради, кандидата педагогічних наук, доцента М.Ф.Войцехівського. У виступі йшлося про необхідність докорінних змін у системі підвищення кваліфікації педагогів згідно з вимогами сучасності. Завідувачі кафедр Інституту Г.Д.Щекатунова, В.М.Буренко, Я.Ю.Якунін розкрили зміст роботи науково-викладацького складу Інституту щодо забезпечення Закону «Про вищу освіту». Завідувач НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Л.О.Базиль доповіла про стан і перспективи підвищення якості дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м. Києва.
В.М.Буренко. Про роль кафедри мов та літератури ІППО в забезпеченні Закону «Про вищу освіту»: презентація виступу
Л.О.Базиль. Про стан і перспективи підвищення якості дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м. Києва: презентація виступу
І.П.Воротникова. Використання змішаного (гібридного) навчання у післядипломній педагогічній освіті: презентація виступу
С.В.Івашньова. Проектування нечіткої освітньої траєкторії педагогічного працівника в системі післядипломної освіти: презентація виступу

Засідання Вченої ради ІППО 23 жовтня 2014 року

23 жовтня 2014 року відбулося засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка. Після обговорення звіту про роботу Вченої ради упродовж минулого начального року було затверджено план роботи на 2014-2015 н.р.
Заступник директора з навчально-методичної роботи О.В.Кочерга представив перші результати підвищення кваліфікації педагогів на основі персоніфікованої діагностики їхніх професійних потреб.
Про результати моніторингового дослідження стану позашкільної освіти та позакласної роботи в ЗНЗ м. Києва, що був проведений у 2013-2014 н.р., доповіла завідувач НМЦ гуманітарної освіти та виховання Т.І.Свирська. Завідувач НМЦ природничо-математичної освіти і технологій І.О.Філоненко розкрила особливості організації превентивного виховання дітей і підлітків у навчальних закладах м. Києва.
До складу методистів-кореспондентів НМЦ гуманітарної освіти та виховання було зараховано вчителя музики СШ І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови №312 Деснянського району м. Києва Т.В.Трокай.
План роботи Вченої ради Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка в 2014-2015 н.р.

Засідання міської експертної комісії 30 вересня 2014 року

30 вересня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м. Києва. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення 7 експериментальних проектів.
Учасникам засідання було представлено заявки і програми дослідно-експериментальних робіт, рекомендованих до відкриття з 2014-2015 н.р., а саме: «Мережева модель профілізації старшої школи в умовах інноваційного розвитку сучасної освіти» – СЗШ №27, 95, 175 Шевченківського району; «Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи» – Київська спеціальна школа-інтернат №16 Святошинського району; «Модель столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інноваційного суспільства» – Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, СЗШ №81 Дніпровського району м. Києва; «Морально-духовний розвиток учнів 5 – 9 класів на основі впровадження курсу «Християнська етика в українській культурі» на базі СЗШ №219 Оболонського району, СЗШ №206, 297 Святошинського району м. Києва.
О.І.Іванова. Мережева модель профілізації старшої школи в умовах інноваційного розвитку сучасної освіти (СЗШ №27, 95, 175): презентація
Н.М.Нікуленкова. Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи: презентація
І.П.Воротникова. Модель столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства: презентація
Н.К.Лебідь. Розкриття і розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації старшокласників: презентація
О.І.Буковська. Формування ключових і предметних компетентностей учнів у навчально-виховному процесі школи повного дня: презентація