Category Archives: Експертна рада

Засідання міської експертної ради 22 квітня 2014 року

22 квітня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання міської експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи. Порядком денним засідання передбачалося представлення, експертиза й обговорення 14 експериментальних проектів.
Заступник директора з науково-методичної роботи гімназії біотехнологій №177 Т.І.Рачук представив на розгляд комісії дослідно-експериментальний проект «Упровадження модульно-рейтингової системи в навчально-виховний процес «гімназії – школи повного дня», що спричинило серед учасників засідання активну дискусію з питання особливостей модульно-рейтингової системи та її реалізації в освітньому просторі ЗНЗ та ВНЗ.
Директор Кловського ліцею №77 І.Б.Співакова презентувала дослідно-експериментальний проект «Організаційно-педагогічні умови інноваційного типу розвитку освітнього простору ліцею».
Особливий інтерес викликав звіт про перебіг і результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Проектування та апробація сценаріїв модульно-розвивальних занять із української мови» на базі ліцею №157 Оболонського району м. Києва.
Т.В.Козлова. Проектування та апробація сценаріїв модульно-розвивальних занять із української мови (ліцей №157 Оболонського району): презентація
Т.І.Рачук. Упровадження модульно-рейтингової системи в навчально-виховний процес «гімназії – школи повного дня» (гімназія біотехнологій №177 Солом’янського району): презентація
А.С.Мішина. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі (СЗШ №184 Дніпровського району): презентація
Н.О.Сергієнко. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі (НВК №167 Дніпровського району): презентація

Засідання міської експертної комісії 26 березня 2014 року

26 березня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання міської експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи. Порядком денним засідання передбачалося представлення, експертиза й обговорення 12-ти експериментальних проектів.
Особливий інтерес присутніх викликав звіт про перебіг і результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Соціально-педагогічні умови впровадження технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку» в дошкільних навчальних закладах», що проводиться на базі дошкільних навчальних закладів Оболонського району в м. Києві (ДНЗ №523, №580 «Ольвія», №589, №613, №661).
Т.О.Піроженко. Соціально-педагогічні умови впровадження технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку» в дошкільних навчальних закладах: презентація
І.В.Олійник. Рівневе навчання та рівнево-ступеневе оцінювання: презентація
Т.С.Пипченко. Використання елементів музейної педагогіки в навчально-виховному процесі СШДС «Кияночка»: презентація
О.М.Філіпчук. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі: презентація
О.А.Цимбалюк. Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи І ступеня як закладу інноваційного типу розвитку: презентація

Засідання міської експертної комісії 22 січня 2014 року

22 січня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання міської експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи. Порядком денним засідання передбачалося представлення, експертиза й обговорення 20 експериментальних проектів. Особливий інтерес присутніх викликав звіт про перебіг і результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Віртуальний клас як комп’ютерно-орієнтоване навчальне середовище загальноосвітнього навчального закладу», що проводиться на базі спеціалізованої школи з поглибленим вивченням російської мови №210.
О.М.Костенко. Віртуальний клас як комп’ютерно-орієнтоване навчальне середовище загальноосвітнього навчального закладу (на базі СШ №210): презентація
В.І.Ковальчук. Упровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі: презентація
О.Л.Власюк. Розроблення моделі впровадження інтегративно-діяльнісного підходу до вивчення природничо-математичних дисциплін за науково-педагогічним проектом «Росток» (на базі СШ №202): презентація
Г.В.Гмиря. Допрофесійна та допрофільна підготовка учнів у медичних профільних класах та класах із поглибленим вивченням природничих наук (на базі СЗШ №201): презентація
Ю.В.Корцова. Школа повного дня (на базі СШ №307): презентація
І.В.Погосян. Школа повного дня (на базі СЗШ №275): презентація