Відбулася методична конференція педагогів закладів дошкільної освіти
27 серпня 2024 року в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка для педагогів закладів дошкільної освіти м. Києва відбулася методична конференція (у формі нетворкінгу) «Освітній простір дошкілля столиці в умовах викликів воєнного часу» в рамках проведення Серпневої педагогічної конференції «Освіта Києва під час війни: виклики та пріоритети 2024-2025 навчального року». Для обговорення викладачами кафедри дошкільної та початкової освіти пропонувалися такі питання:
- Соціальна компетентність та педагогічне партнерство як важливі чинники професійного зростання вихователів (Алла Гончаренко, кандидат педагогічних наук, доцент).
- Динаміка розвитку столичного дошкілля: ретро погляд (Людмила Меленець, кандидат педагогічних наук).
- Самозбереження і самовідновлення педагога в умовах війни (Наталія Дятленко, кандидат психологічних наук, доцент).
- Сума знань – це ще не все, що потрібно вихователеві (Яніна Гаврилова, голова правління ГС «Всеукраїнська асоціація гідів», тренер, розробник навчальних програм та курсів з економіки вражень).
- Простір столиці як майданчик розвитку інтересів та вподобань педагогів закладу дошкільної освіти (Любов Тягнирядно, вихователь-методист ЗДО № 327 Деснянського району міста Києва).
Освітяни активно обговорювали питання сьогодення, що є спільними для столичних закладів освіти та визначають вектори педагогічної діяльності в 2024-2025 навчальному році. Вже вкотре поверталися до Професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти» (2021 р.), обговорюючи зміст компетентностей та можливі прояви кожної у професійній діяльності. Йшлося і про певні освітні втрати, спричинені війною, і про професійне зростання, і про трансформацію своїх захоплень, інтересів у педагогічну роботу в час складних випробувань сьогодення, і про бар’єри для повноцінного розкриття дитиною свого внутрішнього потенціалу.
Залишити відповідь