Семінар з питань наступності у вивченні творів Тараса Шевченка в ДНЗ і школі

455

13 березня 2014 року в СНВК «Лісові дзвіночки» Деснянського району столиці відбувся міський науково-практичний семінар «Наступність у вивченні творів Тараса Шевченка в дошкіллі та початковій школі» для методистів РНМЦ з дошкільного виховання та початкового навчання.
Модель роботи з літературними творами Т.Г.Шевченка в дошкільному навчальному закладі представила Алла Миколаївна Гончаренко, доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук.
Про використання різних засобів візуалізації на уроках літературного читання в процесі вивчення творів Т.Г.Шевченка йшлося у доповіді Віри Орестівни Науменко, професора кафедри початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін Педагогічного інституту КУ імені Бориса Грінченка, кандидата педагогічних наук.
З досвідом вивчення творів Тараса Шевченка в умовах навчально-виховного комплексу ознайомила учасників семінару Любов Вікторівна Телецька, директор СНВК «Лісові дзвіночки». Педагоги переглянули й обговорили інтегроване заняття у старшій групі «Неповторний світ Шевченкової поезії» (вихователь Марина Вікторівна Колеснікова) та урок навчання грамоти в першому класі «Моя стежина до Тараса Шевченка» (учитель-методист Світлана Степанівна Гуриненко).
Про семінар на сайті СНВК «Лісові дзвіночки»
М.Колеснікова. Неповторний світ Шевченкової поезії: конспект інтегрованого заняття у старшій групі ДНЗ
С.Гуриненко. Моя стежина до Тараса Шевченка: конспект уроку навчання грамоти в першому класі
О.Городня. Використання засобів візуалізації в процесі виховної роботи з дошкільниками: текст виступу
Т.Савченко. Використання засобів візуалізації в процесі виховної роботи з дошкільниками: текст виступу
Фоторепортаж
С.Гуриненко. Моя стежина до Шевченка. До уроку навчання грамоти в першому класі
Т.Савченко. Особливості використання засобів візуалізації під час вивчення творів Тараса Шевченка
98123024Своїми думками щодо використання засобів візуалізації в процесі виховної роботи з дошкільниками поділилися магістрантки Педагогічного інституту КУ імені Бориса Грінченка Олена Городня й Тетяна Савченко.
Справжнім подарунком учасникам семінару стала присвячена 200-річчю Великого Кобзаря літературно-музична композиція «І вищу красу, і життєву основу, залишимо Слово, ім’я своє й Мову», яку підготувала з дітьми заступник директора СНВК «Лісові дзвіночки» Ольга Іванівна Афанасенко.
З навчально-методичною літературою, яка стане в нагоді і вихователям ДНЗ, і вчителям початкової школи при вивченні творів Тараса Шевченка, ознайомила педагогів головний редактор газети «Початкова освіта» Ірина Дмитрівна Стратілат.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*