Тренінг «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини»

17-19 лютого 2016 року відбувся навчально-практичний тренінг «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини». Захід проведено в рамках проекту «Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах», що впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду відкритого суспільства (Велика Британія) та Фонду Ч.С.Мотта (США).
Співробітники науково-методичного центру інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка пройшли навчання під керівництвом міжнародного тренера Даніеля Ковача.
Педагогіка на засадах недискримінації: шляхи впровадження
«Лялька як персона» (PersonaDolls) – методика, що використовується педагогами, які працюють з малими дітьми, у всьому світі. Методика сприяє психосоціальному розвитку дітей, зокрема, розвитку в них емпатії. Педагоги обговорюють із дітьми такі складні 26879питання, як повага до багатоманітності, толерантність, дискримінація та інші.
Ляльки та їхні історії допомагають дітям цінувати свою індивідуальність, розвивати позитивну самооцінку, позитивно ставитися до відмінностей інших дітей.
Свого часу відомий правозахисник Нельсон Мандела зазначив: «Ніхто не народжується з ненавистю до людей, які мають інший колір шкіри, чи інше віросповідання, чи іншу стать. Ми вчимося ненавидіти. Якщо це так, то ми можемо навчитися любити, тим більше, що любов є природнішим людським явищем, аніж ненависть».
У дошкільних навчальних закладах столиці міжнародну методику «Лялька як персона» НМЦ інклюзивної освіти запроваджуватиме в другому півріччі 2015-2016 н.р.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*