Category Archives: ПОДІЇ

Як розвивати сенсорику в дітей 2-3 років: консультація фахівця

У ранньому віці навколишнього світу дитина отримує багато вражень: розрізняє кольори, форми, величини. Проте далеко не всі властивості, які привертають увагу малюка, мають для нього життєво важливе значення, тим більше не всі з них він ураховує в своїх діях. Тому важливо вчасно збагатити дітей зоровими, слуховими, дотиковими враженнями, і саме цьому сприяє належно обладнане навколишнє предметне середовище.
У статті кандидата психологічних наук, доцента кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка Галини Валентинівни Смольникової «Розвиваймо в малят сенсорику та дрібну моторику» розкрито умови, що сприяють розвиткові сенсорики та дрібної моторики дітей раннього віку в дошкільному навчальному закладі. Подано приклади дидактичних ігор для малят віком від двох до трьох років.
Галина Смольникова. Розвиваймо в малят сенсорику та дрібну моторику

Розвиток дітей і балансувальна дошка: дослідження тривають

9 квітня 2014 року в СШ №26 Дніпровського району було проведено нараду учасників дослідно-експериментального дослідження «Вплив баламетрики на психофізичний розвиток дітей з особливими освітніми потребами в навчально-корекційному процесі». Система баламетрики включає в себе точний баланс рівноваги, влучність у просторі і орієнтир у часі, ретельну оцінку сенсорної інформації за допомогою використання відкаліброваної балансуючої дошки Белгау (Belgau Balance Board).
О.Кочерга. Психофізіологічні механізми чутливості людини: способи розвитку
В.Шорохова. Альтернативні методи корекції уваги в розумово відсталих молодших школярів
Belgau Balance Board (англійською мовою)
З архіву сайту ІППО: Вправи на утримання балансу і психофізичний розвиток дітей
Майстер клас. Використання балансувальної дошки доктора Ф.Белгау в навчально-корекційному процесі: відео (12 хв.)

Найсучасніший підручник для вивчення інформатики в 2-ому класі

Чи легко опанувати інформатику другокласникам? Анітрохи, якщо вони навчаються за підручником, у якому враховано психологічні особливості дітей цього віку. Йдеться про навчальну книжку «Сходинки до інформатики» Н.В.Морзе, В.П.Вембер і Н.А.Саражинської.
Більшість поданих у підручнику завдань і вправ пов’язано з мультиплікаційними й казковими персонажами. А ще тут багато яскравих таблиць, що значно полегшує сприйняття молодшими школярами наукової інформації.
Сторінки підручника «Сходинки до інформатики: інтегрований курс з розвитку алгоритмічного, логічного та критичного мислення молодших школярів»