Реєстрація учасників ІІ Київського освітнього форуму «Нова українська школа: разом до успіху». 23 серпня 2018 року
№ п/п |
Назва заходу | К-ть осіб |
Ауд. | Час початку |
Зареєструватися | Список учасників |
Секція «Бути собою» | ||||||
1 | Батьки у школі: гості, спонсори чи партнери? | 25 | 111 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
2 | Співпереживання – шлях до порозуміння | 30 | 204 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
3 | Арт-терапія на допомогу педагогу | 32 | 205 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
4 | Психолог: від початківця – до майстра | 30 | 209 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
5 | Коли мене розуміють без перекладача (психологічний тренінг) | 30 | 211 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
6 | Зростає особистість (педагогічні практики для розвитку дошкільнят) | 55 | 212 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
7 | Освітня програма «Абетка Харчування» – помічник у формуванні здорових звичок | 90 | 503 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
8 | Методика «пластичного дзеркала», ігри та вправи, спрямовані на розвиток навичок спілкування у дітей | 40 | 306 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
9 | Упередження насильства – шлях до безпеки особистості | 40 | 307 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
10 | Мистецтво розуміння емоцій | 30 | 316 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
Секція «Бути активним» | ||||||
1 | Науково-методичний кластер «Нова українська школа. Технології моделювання компетентнісно орієнтованих уроків у закладах загальної середньої освіти» (Захід для вчителів української мови) |
90 | 227 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
2 | Як навчити дитину вчитися. Я досліджую світ. 1 клас | 30 | 204 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
3 | Сенсорні еталони дитини | 50 | 207 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
4 | Навчання математики в 1 класі у стилі Start-Up | 30 | 209 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
5 | Про математику з гумором! Трохи дивно, чи не так? | 70 | 210 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
6 | Із-за парти – в бізнес: підприємливість та фінансова грамотність у початковій школі | 30 | 211 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
7 | Як стати улюбленим учителем? | 55 | 212 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
8 | Сучасний Буквар: інновації + інтеграція | 40 | 304 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
9 | Технології сторітеллінгу на уроках мистецтва | 20 | 305 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
10 | Кейс для вчителя початкових класів: цікаві вправи на уроках української мови та інтегрованого курсу «Я досліджую світ» | 70 | 310 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
11 | Теорія і практика інтеграції змісту природничої освіти (для учителів, які викладають інтегрований експериментальний курс «Природничі науки») | 30 | 316 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
12 | Новітні методики викладання англійської мови | 30 | 405 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
13 | Нова школа – нові можливості: місце STEM в Новій українській школі | 50 | 409 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
14 | Сторітеллінг на уроках природничо-математичного циклу | 45 | 411 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
Секція «Бути в тренді» | ||||||
1 | Школа лідерства: розвиваємо заклад освіти | 70 | 114 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
2 | Навчання математики у стилі Start-Up (середня та старша школа) | 50 | 207 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
3 | Сучасні акценти роботи керівника ДНЗ та виклики суспільства | 70 | 210 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
4 | Освіта наукового спрямування: вектори змін | 55 | 212 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
5 | Культура харчування в школі: змінюємо разом! | 90 | 503 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
6 | Діти з особливими освітніми потребами: індивідуальна програма розвитку | 50 | 303 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
7 | Навчання через дослідження | 40 | 304 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
8 | Як не заблукати в трьох соснах: цінності істинні та псевдоцінності | 40 | 307 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
9 | Інклюзивний клас – виклик і нові можливості для вчителя | 70 | 310 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
10 | Коли хвіст метляє собакою, або Як не треба вчити літературу | 50 | 311 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
11 | Впровадження економічних підходів до управління закладу освіти | 30 | 405 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
12 | Педагогіка дитинства | 48 | 407 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
13 | Математика у 1 класі. Навчання, орієнтоване на досягнення учнями успіху | 50 | 409 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
14 | Переваги роботи в інклюзивному класі | 50 | 403 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
15 | Успішні освітні практики для STEM-навчання | 30 | 413 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
Секція «Бути в безпеці» | ||||||
1 | Жіноча самооборона | 30 | 228 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
2 | Надання первинної домедичної допомоги | 30 | 229 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
3 | Як не стати жертвою злочину (превенція віктимної поведінки) | 30 | 306 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
Секція «Бути разом» | ||||||
1 | Буквар – перша книга пізнання світу і себе в ньому | 50 | 303 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
2 | Коли навчання стає цікавим: впровадження нового інтегрованого курсу «Я досліджую світ» | 30 | 303 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
3 | Англійська з першокласниками – легко та весело! | 30 | 205 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
4 | Термомозаїка – гра зі строкатої суміші різнокольорових елементів | 30 | 111 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
5 | Зміст і технології викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1-му класі | 30 | 316 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
6 | Англійська мова: від першого уроку до ЗНО | 50 | 403 | 11-40 | Реєстрація | Учасники |
7 | Діти народжуються дослідниками | 30 | 305 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
8 | Дидактичні та методичні засади компетентнісно-орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи: методологічний семінар | 50 | 403 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
9 | Інтерактивна дошка: відомі та невідомі можливості | 30 | 111 | 13-20 | Реєстрація | Учасники |
10 | Ігрові технології як ефективна стратегія НУШ для навчання іноземних мов з 1-го класу | 30 | 407 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
11 | Он-лайн помічники для Нової української школи | 45 | 411 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
1 | Урок англійської мови у 1-му класі: практичні ідеї та готові рішення | 30 | 409 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
2 | Освіта за кордоном для вчителів англійської мови | 30 | 413 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |
3 | Просторова компетентність на уроці георграфії: класичні та цифорві засоби навчання | 50 | 207 | 10-00 | Реєстрація | Учасники |