Навчальний тренінг для психологів столиці

29 травня 2014 року на базі готелю «Україна» було проведено восьмигодинний навчальний тренінг «Основи першої психологічної допомоги дітям, що пережили психотравмуючу подію». Учасники тренінгу – психологи системи освіти столиці, психологи Майдану, дитячі медичні психологи. Організатори тренінгу – громадська організація «Українська асоціація фахівців із подолання наслідків психотравмуючих подій», Світовий Конгрес Українців спільно з НМЦ практичної психології і соціальної роботи ІППО КУ імені Бориса Грінченка та американська організація the Disaster Mental Health Group.
Світовий Конгрес Українців
Детальніше …

Семінар-тренінг для практичних психологів системи освіти Києва

27 травня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся восьмигодинний семінар-тренінг «Кризове консультування, травмотерапія та організація допомоги під час надзвичайних ситуацій». Організатори тренінгу – громадська організація «Українська асоціація фахівців з подолання наслідків психотравмуючих подій», Світовий Конгрес Українців та НМЦ практичної психології і соціальної роботи ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Тренінг було організовано в межах партнерського проекту «Антистресова допомога Майдану». Навчання проводили дитячі психіатри та фахівці з психотерапії посттравматичних стресових розладів у дітей зі США Джеффрі Бостік (Jaffrey Bostic) та Шeрон Стефан (Sharon Stephan).
У тренінгу брали участь понад сто практичних психологів ДНЗ та ЗНЗ столиці. Учасники заходу отримали знання основ першої психологічної допомоги дітям, що перебувають у кризовому стані, та практичні навички щодо стабілізації соціально-психологічного клімату в навчальних закладах.
Шeрон Х. Стефан. Підтримкa учнiв, схильних до травм психіки: презентація

Обговорюються можливості та переваги Linux-орієнтованої інформатики

12 травня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено методичний семінар «Перспективи платформнонезалежної та Linux-орієнтованої інформатики в Україні».
З можливостями і перевагами платформнонезалежної та Linux-орієнтованої інформатики учасників заходу ознайомив доцент кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій Олександр Рудик.
Посилання на вказане ПО можна знайти внизу сторінки http://kievoit.narod.ru/course.html Детальніше …

Семінар з питань розвитку інклюзивної моделі освіти в умовах ПНЗ

15 травня 2014 року в Центрі дитячої та юнацької творчості Солом’янського району столиці для методистів позашкільних навчальних закладів відбувся семінар «Інклюзивна освіта в позашкільних навчальних закладах: перші кроки».
Учасники семінару обговорили питання розвитку інклюзивної моделі освіти в умовах позашкільного навчального закладу, ознайомились із досвідом роботи Центру дитячої та юнацької творчості Солом’янського району з дітьми, що мають особливі освітні потреби.
Програма семінару
Т.І.Свирська. Інклюзивна модель освіти – модель, пов’язана з дотриманням прав людини: презентація
М.Галка. Діяльність Центру дитячої та юнацької творчості Солом’янського району в аспекті інклюзивної освіти: презентація

Семінар ІППО для музичних керівників ДНЗ

23 квітня 2014 року в ДНЗ №677 відбувся міський семінар «Особливості розвитку музично-ритмічних рухів у вихованців ДНЗ» для музичних керівників ДНЗ столиці. Музичні керівники дошкільних закладів охоче ділилися досвідом роботи щодо організації та проведення в дитячому садку святкових ранків. Учасники семінару ознайомились із виставкою дитячих костюмів, обладнанням, наочним матеріалом, музичними інструментами, які використовують у виховному процесі.
Л.Є.Пєчка. Формування музично-ритмічних здібностей у дітей дошкільного віку: текст виступу
М.В.Сапун. Мистецтво танцю як засіб виховання та розвитку дошкільників: текст виступу
Н.М.Бабенко. Роль, місце і значення занять із хореографії в естетичному розвитку дітей дошкільного віку: тези виступу
І.Л.Гордієнко. Музичні рухи і театралізована діяльність дощкільників: презентація виступу
Детальніше …

Семінар для вчителів-логопедів ДНЗ і ЗНЗ

27 березня 2014 року на базі медичної клініки «Аврора» було проведено науково-методичний семінар «Застосування інноваційних методик у роботі з подолання в дітей порушень слуху та мовлення» для вчителів-логопедів ДНЗ і ЗНЗ.
Програма семінару
О.В.Духненко. Заняття на тему: «Звук і буква «К». Попередження дисграфії та дислексії в дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичними порушеннями мовлення: методична розробка заняття
«Загадкова» книжка (виріб матусі-рукодільниці Олени Злобіної): слайд-шоу
В.В.Шорохова. Необхідність розвитку залишкового слуху в дитини із порушенням слуху: презентація
О.В.Духненко. «Подорож із Капітошкою» Звук [К], буква «К»: презентація
А.А.Медовкіна. Особливості організації індивідуальної логопедичної роботи з дітьми, що мають синдром дефіциту уваги з гіперактивністю: презентація
Детальніше …

Семінар-практикум для вчителів-логопедів ЗНЗ

1 квітня 2014 року відбувся семінар-практикум «Особливості корекційної та логопедичної роботи з дітьми, що мають комплексні порушення розвитку» для вчителів-логопедів ЗНЗ. Захід було організовано на базі територіального центру соціального обслуговування одиноких малозабезпечених пенсіонерів та інвалідів і дітей із ДЦП та інтелектуальною недостатністю (Печерський район).
Програма семінару-практикуму
Тетяна Баула. Конспект індивідуального логопедичного заняття «Дарунки осені»
Е.В.Новикова. Зондовый масаж
А.Г.Смолянінов. Корекція розвитку рук при ДЦП. Нейрокінезитерапія: посібник для батьків
Валентина Шорохова. Інноваційна програма навчання доктора Ф.Белгау: презентація
Е.В.Новикова. Массаж: зондовый массаж языка: відео (1 хв.)
Детальніше …

Семінар-практикум для вчителів-логопедів ЗНЗ

26 березня 2014 року в Міському медичному центрі проблем слуху та мовлення «СУВАГ» відбувся семінар-практикум «Організація корекційної слухомовленнєвої роботи з пацієнтами центру СУВАГ» для вчителів-логопедів ЗНЗ.
Професор Загребського університету (Хорватія) академік Петар Губеріна довів, що повністю або частково глухі, а також глухонімі можуть навчитися чути колінами, долонями, кінчиками пальців, ключицями, зубами та іншими частинами тіла, пов’язаними зі слуховими центрами мозку.
Програма семінару-практикуму
Л.Руленкова. Як навчити глуху дитину чути та говорити (на основі верботонального методу)
Н.Курушкіна. Робота над звуком «А» в початковій школі: презентація
С.Горенкова. Деференціація звуків «С-З»: презентація
С.Горенкова. Методична розробка заняття з розвитку слухового сприймання: текст «Подорож поїздом» (6 клас): презентація
Детальніше …

Семінар-практикум для вчителів-логопедів ЗНЗ

25 березня 2014 року було проведено семінар-практикум «Застосування природних матеріалів та виробів з них для розвитку в дітей мовленнєвого праксису та дрібної моторики» для вчителів-логопедів ЗНЗ. Роботу було організовано в Школі народних ремесел Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді.
Програма семінару
В.Шорохова. Використання виробів з природного матеріалу для розвитку в дітей мовленнєвого праксису та дихання (комплекс вправ): презентація
О.Приходько. Вплив екологічної стежки на нормалізацію емоційного стану дітей-логопатів: презентація
Детальніше …