Зустріч із Д.Хендріксом, фахівцем із давньогрецької історії та філософії (Нідерланди)

У рамках проведення Фестивалю науки – 2019 кафедра історичної та громадянської освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка організувала зустріч із Джоном Хендріксом, фахівцем із давньогрецької історії та філософії (Нідерланди). Доктор Хендрікс – знаний автор підручників і посібників для учнів навчальних закладів, укладач цифрових вправ для електронного навчання.
Гість із Амстердама ознайомив київських колег з особливостями системи загальної середньої та вищої освіти в Нідерландах, висловив власне бачення сучасних методів навчання дітей історії.
Відбувся жвавий обмін думками з приводу загальних тенденцій розвитку середньої і вищої освіти, використання сучасних технологій у навчанні гуманітарних предметів.
Працівники кафедри ознайомили доктора Хендрікса зі своїми науковими доробками та напрацюваннями.

Експеримент з упровадження Навчально-методичного комплексу Lions Quest «Соціальні та емоційні компетенції ХХІ століття»

У рамках співпраці Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка та Міжнародного фонду Lions Clubs International Foundation, інтереси якого в Україні представляє Громадська організація «Лайонс Клабс Інтернешнл – Україна», розпочато педагогічний експеримент з упровадження в практику роботи вітчизняної школи Навчально-методичного комплексу Lions Quest «Соціальні та емоційні компетенції ХХІ століття». Мета – допомога учням у розвитку життєвих компетенцій та громадських якостей у безпечному, турботливому і стабільному середовищі.
Особливістю комплексу Lions Quest є збалансовані академічне, соціальне, емоційне і етичне навчання в цілісному підході до освіти підлітків. В основу освітнього підходу покладено соціально-емоційне навчання базових компетенцій, інтегроване з позитивною профілактикою, розвитком характеру особистості, навчання волонтерській діяльності, а також об’єднання зусиль учнів, колективу школи, родини і спільноти, що сприяє створенню максимально сприятливого освітнього середовища.
Розвиток соціально-емоційної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти: презентація
Більше про програму Lions Quest
Про Lions Quest у фейсбук-спільноті
Відеопрезентації програми на ютюб-каналі:
Знайомство з освітньою програмою Lions Quest
Lions Quest: педагогіка партнерства
Lions Quest очами освітян Києва

Освітня програма «Міст до вищої освіти в Німеччині»

«Міст до вищої освіти в Німеччині» – стипендійна програма, яка готує до вступу в вищі навчальні заклади Німеччини після закінчення школи без навчання на додаткових підготовчих курсах та без складання іспитів.
До участі в програмі запрошуються учні 9-тих класів спеціалізованих шкіл, ліцеїв та загальноосвітніх закладів міста Києва, які мають високий середній бал та володіють німецькою мовою на рівні А2.
Передбачається мовна й фахова підготовка (з математики, інформатики, природничих та технічних дисциплін (MINT), ознайомлення з особливостями викладання, навчання у вищому навчальному закладі та перебування в університетському містечку.
Повну інформацію про проект «Міст до вищої освіти у Німеччині» можна знайти на сайті Ґете-Інституту
Презентація в місті Києві відбудеться 28.10.2017 в Goethe-Institut в Україні. Початок о 17:00.

Міжнародна діяльність Інституту в 2017 році

Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка підтримує професійні зв’язки із зарубіжними та міжнародними інституціями.
У 2015-2016 рр. реалізовано спільний проект з Університетом ім. Т.Ґ.Масарика (м. Брно), у межах якого проведено навчання педагогічних працівників навчальних закладів міста Києва та Київської області за програмою “Драматичне виховання. Теорія і практика”.
Підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов здійснюється за підтримки Центру німецької культури «Widerstrahl», Відділу культури посольства Великої Британії в Україні, Британської Ради; Міжнародної організації вчителів англійської мови як іноземної ITEFL; відділу культури Посольства Франції в Україні, Гете-Інституту (Київ).
У 2017 році  впроваджено курс DLL як фаховий модуль для вчителів німецької мови.
До проведення занять, тренінгів, майстер-класів для вчителів англійської мови залучаються методисти видавництв Macmillan, Cambridge, Oxford University Press.
Інститут спільно з установами-партнерами підтримує впровадження програм екологічного виховання. З 2011 року за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні впроваджується проект «Зелений пакет»: поширюються інформаційні матеріали, проведені тренінги для вчителів. У співпраці з Міжнародним Інститутом Екології, Економіки і Промисловості (Університет Лунда, Швеція) реалізується Проект ЮНЕСКО «Охорона довкілля».

Презентація Індексу інклюзії

25 листопада 2015 року в Київському міському будинку вчителя відбулася презентація Індексу інклюзії – пакета методичних матеріалів для самооцінки всіх аспектів життєдіяльності навчального закладу (в тому числі різних форм роботи, які організуються на ігрових майданчиках, в учительських, класних кімнатах, а також у громадах і в середовищі навколо школи). Автор презентованих матеріалів – Тоні Бут, професор Християнської церкви Кентебері.
Захід був організований науково-методичним центром інклюзивної освіти Інституту післядипломної освіти КУ імені Бориса Грінченка спільно з Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації. Участь у заході взяло понад 300 педагогів столиці.
Про Індекс інклюзії
Тоні Бут. Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл: посібник
Навчально-методичний посібник «Індекс інклюзії: загальноосвітній заклад»
Стаття «Індекс інклюзії або наскільки ми розуміємо інклюзивну освіту»
Н.М.Дятленко. Індекс інклюзії як інноваційна управлінська технологія

Обговорено шляхи підтримки українських педагогів з питань інклюзивної освіти

5 грудня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулася зустріч працівників створеного на базі Інституту Інклюзивного ресурсного центру з представниками Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Учасниками зустрічі стали й працівники Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради, управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, інклюзивних навчальних закладів столиці, а також громадських організацій – Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» і Всеукраїнської благодійної організації «Даун Синдром».
Мета зустрічі – обговорення шляхів підтримки українських педагогів з питань інклюзивної освіти.
Програма заходу Детальніше …

Участь ІППО в реалізації міжнародного проекту з розвитку інклюзивної освіти

Науково-методичний центр інклюзивної освіти, кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка спільно із Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та за підтримки Програми «Раннє дитинство» Інституту Відкритого суспільства розпочали реалізацію проекту «Розвиток інклюзивної освіти шляхом використання Індексу інклюзії в Україні, Азербайджані, Таджикистані та Монголії». У проекті передбачається участь шести навчальних закладів України (ЗНЗ та ДНЗ) міст Києва, Львова, Полтави.
Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад: методичний посібник
Про Індекс інклюзії
Н.Софій. Індекс інклюзії, або наскільки ми розуміємо інклюзивну освіту
Н.Дятленко. Індекс інклюзії в дошкільному навчальному закладі: нові вектори, нові можливості
У рамках реалізації проекту з 3 по 9 квітня 2014 року в м. Стамбул (Туреччина) відбувся Міжнародний установчий семінар для представників міністерств освіти названих країн, викладачів вищих навчальних закладів, керівників шкіл та дошкільних закладів, вчителів та вихователів.

Детальніше …