Досвід роботи вчителя фізики гімназії №179 Голосіївського району Н.Г.Ткаченко

Тема досвіду: «Інтерактивні технології та методики в навчально-виховному процесі з фізики».
Адреса досвіду: гімназія №179 Голосіївського району м.Києва.
Автор досвіду: Ткаченко Наталія Григорівна
Суть досвіду полягає в розробці методик інтерактивного навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики, астрономії та природознавства.
Матеріали досвіду:
• Конспект уроку «Тиск. Одиниці тиску» (8 клас)
• Конспект уроку «Тиск у рідинах та газах» (8 клас)
• Конспект уроку-конференції «Шкала електромагнітних випромінювань. Властивості та застосування різних видів випромінювання»
• Н.Г.Ткаченко. Передовий педагогічний досвід: презентація виступу

Досвід роботи заступника директора з англомовного циклу, вчителя англійської мови ліцею «Інтелект» Дарницького району м. Києва Н.М.Гордєєвої, Л.А.Шундик (2014)

Тема досвіду: «Використання інтерактивних технологій у навчанні граматики».
Адреса досвіду: ліцей «Інтелект» Дарницького району м. Києва.
Автори досвіду: Гордєєва Наталія Миколаївна, Шундик Людмила Анатоліївна.
Суть досвіду полягає в розробці та експериментальній перевірці системи інтерактивних вправ та тестових завдань з граматики.
Матеріали досвіду:
Конспект уроку «System of english tense forms in active and passive voices» (9 клас)
План-конспект блоку уроків з граматики «Number of nouns» (9 клас)
Методична розробка «Настільні ігри» (9 клас)

Досвід роботи заступника директора з навчально-виховної роботи, вчителів індивідуальної роботи з розвитку слухового сприймання та формування вимови спеціальної школи-інтернату І-ІІІ ступенів №9 Голосіївського району м. Києва Т.І.Москаленко, Н.О.Курушкіної, М.В.Коноваленко (2014)

Тема досвіду: «Організація індивідуальних занять із розвитку слухового сприймання та формування вимови з використанням ІК технологій учителями індивідуальної роботи в спеціальній школі для дітей зі зниженим слухом».
Адреса досвіду: спеціальна школа-інтернат І-ІІІ ступенів №9 Голосіївського района м. Києва.
Автори досвіду: Москаленко Тетяна Іванівна, Курушкіна Наталія Олексіївна, Коноваленко Марія Вікторівна.
Суть досвіду полягає в організації індивідуальних занять із розвитку слухового сприймання та формування вимови з використанням інформаційно-комунікативних технологій, поєднання вчителями спеціальної школи для дітей зі зниженим слухом при проведенні індивідуальних занять традиційних та інноваційних методів роботи, застосування апаратно-програмних методичних комп’ютерних комплексів з корекційно-розвитковими програмами «Живий звук».
Матеріали досвіду:
Структура індивідуального заняття
Т.І.Москаленко. Дидактичний матеріал до індивідуального заняття «Історичний матеріал Голодомор 1932-1933 рр», 5 клас: презентація
Н.О.Курушкіна. Робота над текстом «У їдальні», 2 клас: презентація
М.В.Коноваленко. Робота над текстом «Частини тіла», 2 клас: презентація
Т.І.Москаленко. Робота над текстом «Головне місто держави», 6 клас: презентація

Заключний тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» у номінації «Трудове навчання»

З 4 по 11 квітня у м. Біла Церква на базі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів проходив третій (заключний) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» у номінації «Трудове навчання».
У змаганні взяли участь переможці обласного туру конкурсу з усіх регіонів України та м. Києва. Відповідальну місію визначення переможців третього (заключного) туру Конкурсу виконували 11 членів журі – провідні науковці ВНЗ України, кращі вчителі загальноосвітніх шкіл України.
Від міста Києва участь у Конкурсі брала переможець міського туру всеукраїнського Конкурсу Катерина Миколаївна Олексієнко – учитель трудового навчання спеціалізованої школи №43 «Грааль» Солом’янського району, яка стала лауреатом конкурсу, посівши третє місце. Щиро вітаємо з перемогою й бажаємо подальших успіхів!
Про К.М.Олексієнко
Сайт К.М.Олексієнко

Досвід роботи педагогічного колективу гімназії №191 ім. П.Г.Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов Дніпровського району м. Києва

Тема досвіду: «Організація правової освіти та правового виховання громадянина України, здатного жити в правовій державі».
Адреса досвіду: гімназія №191 ім. П.Г.Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов Дніпровського району м.Києва.
Автор досвіду: педагогічний колектив гімназії №191 ім. П.Г.Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов Дніпровського району м.Києва.
Суть досвіду: підтримка та розвиток обдарованих дітей, створення умов для саморозвитку та самореалізації, стимулювання учнів та викладачів у їхній фаховій та навчальній діяльності.
Матеріали досвіду:
Засідання дискусійного клубу «Феміда»
Всеобуч для батьків на тему: «Роль сім`ї у формуванні особистості дитини. Пустощі і хуліганство – чи є відмінності?»
Правова система: презентація
Україна суверенна, демократична, соціальна, правова держава: презентація
Союз захисту прав дитини: презентація

Досвід роботи вчителя-дефектолога спеціального навчально-виховного комплексу «Мрія» Деснянського району м. Києва В.В.Бабіч

Тема досвіду: «Соціально-побутова адаптація дітей з особливими потребами в умовах навчального закладу».
Адреса досвіду: спеціальний навчально-виховний комплекс «Мрія» Деснянського району м.Києва.
Автор досвіду: Бабіч Вікторія Володимирівна.
Суть досвіду полягає у створенні авторської карти психологічно-педагогічної діагностики дітей з розкладами спектра аутизму в соціальній адаптації дітей та інтеграції в суспільство, залучення до суспільно-корисної діяльності.
Матеріали досвіду:
Карта розвитку АУТИЗМ
Опис навчальних блоків
Книжка-нагадування
Блок «Рослини»
Блок «Кухня»
Блок «КГН (Культурно-гігієнічні навички)»
Блок «СХД»
В.В.Бабіч. Соціально-побутова адаптація дітей з особливими потребами спеціального НВК «Мрія»: презентація

Знайомтесь: переможець ІІ етапу Конкурсу «Учитель року – 2014» у номінації «Початкові класи»

Цілеспрямована, енергійна, принципова, безкомпромісна, вимоглива і разом з тим людяна та щира, а ще – безмежно закохана у школу та дітей. Такою бачать учителя Київської інженерної гімназії Дарницького району м. Києва Олену Некрилову її колеги та учні.
Малі школярики, яких навчає ця безмежно талановита вчителька хочуть і люблять вчитися. А бажання вчитися – головний результат початкового навчання! Інтерес до навчання виникає там, де є натхнення. Кожен урок Олени Миколаївни такого натхнення сповнений, він дарує дітям радість творчого пошуку й пізнання нового.
Педагог перебуває в постійному пошуку, в навчально-виховному процесі застосовує найновіші досягнення психолого-педагогічної науки, інтерактивні технології, прогресивні методики. У  творчому доробку вчителя – зошит для каліграфічного письма «Подорож із Колобком», який використовується для проведення каліграфічних хвилинок на уроках рідної мови.
Робота О.М.Некрилової спрямована на пошук обдарованої дитини, розкриття та розвиток її здібностей. Вихованці Олени Миколаївни беруть активну участь у різноманітних конкурсах, олімпіадах, виставках.
Щомісяця в гімназії виходять журнали «Поетичний Чорнобривчик» та «Дзвіночок», у яких оприлюднюються твори учнів Олени Миколаївни.
О.Некрилова. Конспект уроку «Повторення й узагальнення вивченого про Займенник» (4 клас)
Сайт О.М.Некрилової
Поезії Олени Некрилової

Знайомтесь: переможець ІІ етапу Конкурсу «Учитель року – 2014» у номінації «Директор школи»

Професійним кредо директора ЗНЗ №243 Тетяни Ігорівни Деменко є вислів: «Немає задач, які неможливо розв’язати. Є задачі, розв’язання яких потребує нетривіального підходу». Принципи управлінської діяльності директора  –  демократичність, науковість та аргументованість. «Бездумне виконання вказівок для мене неприйнятне, – стверджує Тетяна Ігорівна. – Якщо хочеш домогтися якісного виконання задачі, знайди такі аргументи, щоб людина, якій доручаєш справу, відчувала в її здійсненні потребу». Детальніше …

Перемога українських мультфільмів на фестивалі кіно в Лос-Анджелесі

Переможцем Універсального багатокультурного фестивалю кіно, який відбувся в квітні 2013 року в Лос-Анджелесі, став цикл (з 50-ти серій) мультфільмів виробництва Національної телекомпанії України «Народна мудрість». Участь у номінації «мультиплікаційний короткометражний фільм» узяло 20 країн.
Знайти українські мультфільми легко на відеохостингу YouTube. Тривалість кожного – півхвилини. Учителю-словеснику мультики допоможуть у суперсучасній формі представити учням найяскравіші зразки мудрих висловлювань народу. Мультфільми можуть слугувати не тільки унаочненням, а й поштовхом до розвитку дитячої креативності – адже за такими зразками школярі можуть створити (написати або й намалювати) сценарії «екранізації» прислів’їв, загадок, казок, анекдотів… Представити такі сценарії можна як у вигляді мультимедійної презентації, так і у вигляді коміксу.
id=101874Режисери мультиплікаційного циклу – Степан Коваль та Володимир Задорожний, продюсер проекту – Юлія Грибанова. Степан Коваль – володар «Срібного ведмедя» на фестивалі «Берлінале» та призу глядацьких симпатій у Мадриді.
«Certificate of Excellence» (сертифікат вищості) за перемогу на церемонії нагородження кінофестивалю вручили українському консулу. Українське консульство привітало телекомпанію з перемогою та висловило сподівання на подальшу успішну співпрацю з пропагування українського кіномистецтва за кордоном. Партнери фестивалю – Бродвейський міжнародний кінофестиваль Лос-Анжелеса та Міжнародный молодіжний кінофестиваль Сан-Дієго.
Кожна жаба – своє болото хвалить!: відео (35 сек.)
На двох стільцях не всидиш: відео (35 сек.)
Одна бджола мало меду наносить: відео (29 сек.)
Береженого бог береже: відео (30 сек.)