Category Archives: Головна

Всеукраїнський конкурс «Учитель року-2023». Реєстрація учасників

Всеукраїнський конкурс педагогічної майстерності «Учитель року-2023» запрошує до участі вчителів-професіоналів, творчих, відкритих до нових знань, готових долучитися до реформування освіти, стати провідниками змін Нової української школи.

Реєстрація на І тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2023» триватиме з 28 листопада по 12 грудня 2022 року в номінаціях: «Захист України», «Основи здоров’я», «Початкова освіта», «Фізична культура».

Участь педагогічних працівників закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти в конкурсі здійснюється на добровільних засадах незалежно від фаху.

Педагогічний стаж конкурсанта/конкурсантки має становити не менше 3-х років на дату реєстрації.

Основним місцем роботи конкурсанта/конкурсантки має бути заклад загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти.

Викладачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти беруть участь у конкурсі на загальних умовах.

У номінації «Захист України» беруть участь педагоги, які викладають предмет за тематичним планом № 1.

Для участі в конкурсі педагогічним працівникам необхідно:

• зареєструватися на участь у конкурсі з 28 листопада до 12 грудня 2022 року на офіційній сторінці конкурсу в розділі «Реєстрація учасників 2023»;
• подати організаційному комітетові І туру конкурсу до 14 грудня 2022 року інформаційну картку, надіслану електронною поштою на адресу: konkurskor@gmail.com .

Перед заповненням реєстраційної форми, будь ласка, ознайомтеся з рекомендаціями щодо її заповнення.

Зміни в школі відбудуться тоді, коли зміниться вчитель.
Приєднуйтесь до кращих учителів України!
Змінюймо нашу країну разом!

Шановні колеги, звертаємо вашу увагу, що реєстрація триває з 28 листопада до 12 грудня 2022 року.

Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 р. № 638 (зі змінами)
Наказ Міністерства освіти і науки України від 19.10.2022 № 930 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2023»
Етичний кодекс учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель року»
Документи 2023
Умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2023»
Інформаційна картка

Списки зареєстрованих учасників:
Номінація «Основи здоров’я»
Номінація «Початкова освіта»
Номінація «Фізична культура»
Номінація «Захист України»

ХХІІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості

«…Своє життя поклали на ваги,
І не вагались жодної хвилини.
Злякалися, спинились вороги.
І ми сьогодні маєм – Україну!»
Ольга Калина

Стартує ХХІІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості в номінаціях «Література» та «Історія України і державотворення».

Конкурс проводиться під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!». До розгляду приймаються роботи на тему: «Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!», що раніше не подавалися до участі в інших наукових і творчих конкурсах регіонального та державного рівнів.

Епіграфом до творчих робіт пропонуємо слова української поетеси Надії Гуменюк: «Наш дух не вбити, волю не зламати, за нами діти й Україна-мати і з нами воля й правда вікова!».

Учням, які виявили бажання брати участь у II етапі ХХІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, пропонуємо до 15 січня 2023 року зареєструватися за покликанням: https://forms.gle/UyN29EJkkyQfLQzz8 та надіслати творчі роботи електронною поштою на адресу: konkurskor@gmail.com .

У листі просимо вказати номінацію «Література» чи «Історія України і державотворення», прізвище та ім’я, район, клас і заклад освіти, у якому навчається учасник.

Лист Міністерства освіти і науки України від 15.11.2022 № 1/13928-22 «Про проведення ХХІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості»
Реєстрація на участь у ХХІІ Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості (номінація «Історія України і державотворення», номінація «Література»)

Готуймося до атестації!

До уваги членів атестаційних комісій ІІ рівня, керівників закладів освіти та педагогів, які атестуються й претендують на звання «методист»!

Вчена рада Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка схвалила «Порядок розгляду методичних матеріалів педагогічних працівників на присвоєння звання «методист».

Пропонуємо ознайомитися з документом та до 20 грудня 2022 року надіслати клопотання з узагальненою інформацією про педагогів, які є претендентами на присвоєння звання «методист», електронною поштою на адресу НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка: cpr.ipo@kubg.edu.ua .

XVІ Міжнародний конкурс з українознавства

Учнів 8–11 класів закладів загальної середньої освіти міста Києва запрошуємо до участі у XVІ Міжнародному конкурсі з українознавства.

Метою Конкурсу є залучення учнівської молоді до пізнання України й українського світу через індивідуально-пошукові форми роботи, розвиток її інтелектуального потенціалу на засадах українознавства.

Конкурс проводиться у два етапи:
I етап (заочний) – до 20 лютого 2023 р.
II етап (очний, м. Київ) – з 29 по 31 березня 2023 р.

Переможці Конкурсу будуть визначені 31 березня 2023 р.

З умовами участі та вимогами до оформлення конкурсних робіт можна ознайомитися у листі Міністерства освіти і науки України від 07.10.2022 № 1/11869-22 «Про організацію XVІ Міжнародного конкурсу з українознавства для учнів 8–11 класів закладів загальної середньої освіти».

Виховання громадянина-патріота: моделі соціального партнерства: методичний посібник

Актуальність соціального партнерства у вихованні громадянина-патріота зумовлена потребою суспільства у свідомій, самодостатній, відповідальній особистості, яка готова брати активну участь у житті суспільства та держави, виявляти соціальну ініціативність, здатна вибудовувати партнерські взаємовідносини з іншими для створення та реалізації проєктів, спрямованих на суспільне благо, вміє продукувати рішення та знаходити ресурси для досягнення поставлених цілей. Ця потреба особливо загострилася з моменту повномасштабного вторгнення росії та запровадження воєнного стану. Саме тому виховання громадянина-патріота, здатного до ефективної та продуктивної взаємодії є одним із пріоритетних виховних завдань соціальних інститутів.

У посібнику презентовано науково-методичне забезпечення для розроблення моделей соціального партнерства у контексті виховання громадянина-патріота. Використання сучасних форм роботи (кластерів, методичних конструкторів, гайдів, коучинг-сесій) робить матеріали посібника доступними для широкого кола фахівців, що працюють з дітьми та молоддю.

Скачати посібник можна тут

Відбулися семінари-тренінги для практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти

У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України 2022/2023 навчальний рік триває в умовах воєнного стану, що вимагає від нас, освітян та батьків, нових рішень і підходів для забезпечення безперервності освітнього процесу. Враховуючи особливості роботи закладів освіти упродовж вересня-жовтня, виокремлено важливі чинники, які впливають на якість освіти, а саме: стабільність емоційної рівноваги учасників освітнього процесу та надолуження прогалин у знаннях учнів. У зв’язку з цим, пропонуємо після завершення канікул розпочинати робочий день хвилинками психологічної підтримки для працівників закладів освіти, що сприятиме стабілізації їх психоемоційного стану.

На підтримку цього нововведення психологами Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка під час осінніх канікул з психологами та соціальними педагогами закладів освіти були проведені семінари-тренінги та надані відповідні методичні рекомендації.

Діяльність психологічної служби закладу освіти в умовах воєнного стану: порадник

Засідання Вченої ради ІПО Київського університету імені Бориса Грінченка

25 жовтня 2022 року відбулося засідання Вченої ради Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. За поданням голови Вченої ради, директора ІПО М. Ф. Войцехівського, було затверджено зміни у її складі.

Рішенням Вченої ради було затверджено графік та план роботи Вченої ради Інституту на 2022-2023 н. р. (доповідач – Івашньова С. В., заступник директора ІПО). Про оновлення та затвердження Положення про організацію освітнього процесу та норми часу для планування й обліку навчальної роботи в ІПО доповіли О. В. Кочерга, В. В. Бойченко, заступники директора ІПО. Рішенням Вченої ради документ був затверджений зі змінами.

Було також затверджено низку документів: освітні програми 2022-2023 н. р (доповідачі – О. В. Кочерга, В. В. Бойченко, заступники директора ІПО); Плани стажування науково-педагогічних та атестації педагогічних працівників Інституту на 2023 рік (С. А. Пазюк, секретар атестаційної комісії Університету); Тематичний план на 2023 рік (М. Ф. Войцехівський, директор ІПО); Порядок сертифікації ЕНК (доповідачі – О. В. Кочерга, В. В. Бойченко, заступники директора ІПО) та зміни до Порядку розгляду методичних матеріалів педагогічних працівників на присвоєння звання «викладач-методист», «учитель-методист», «практичний психолог-методист», «вихователь-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист» (зі змінами) (доповідач – С. В. Савченко, заступник завідувача НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників).

Про перебіг планування науково-дослідної діяльності кафедр та НДЛ експериментальної педагогіки і педагогічних інновацій доповіли керівники структурних підрозділів К. О. Линьов, Н. М. Дика, О. О. Салата, І. П. Воротникова, Л. І. Меленець, О. Л. Пруцакова.

Вчена рада прийняла до відома інформацію та затвердила графік розгляду обґрунтувань тем наукових досліджень.

Одностайним рішенням Вчена рада підтримала клопотання кафедри освітнього лідерства (завідувач кафедри освітнього лідерства – К. О. Линьов) щодо рекомендації Д. М. Сабол, кандидатки психологічних наук зі спеціальності 19.00.07 – вікова та педагогічна психологія, доцентки кафедри освітнього лідерства, до участі в балотуванні на присвоєння вченого звання доцента.

Члени Вченої ради затвердили звіт щодо виконання плану стажування науково-педагогічних та атестації педагогічних працівників Інституту в поточному році та ухвалили рішення щодо схвалення результатів апробації навчально-методичних матеріалів педагогів та психологів дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів м. Києва (доповідач – С. В. Савченко, заступник завідувача НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників).

Підвищення кваліфікації у 2024/2025 н. р.

Інститут післядипломної освіти Університету Грінченка пропонує керівникам та педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Програми підвищення кваліфікації за дистанційною (асинхронною та синхронною), очною та змішаною формами навчання.
І. Дистанційна програма підвищення кваліфікації «24х7х365». Програма передбачає самостійний вибір педагогами змісту, часу та тривалості навчання. Програма доступна протягом 24-ох годин на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік. Учасникам Програми пропонуємо для вибору понад 500 навчальних модулів, укладених відповідно до вимог Професійних стандартів: «Керівник закладу загальної середньої освіти»; «Керівник закладу дошкільної освіти»; «Вихователь закладу дошкільної освіти»; «Вчитель початкових класів, вчитель закладу загальної середньої освіти»; «Практичний психолог закладу освіти». Опрацювати обрані модулі педагог може у зручний для себе день та час із персонального гаджета. Після успішного завершення навчання учасник відразу отримує на свою е-адресу сертифікат. Навчальні модулі Програми постійно оновлюються протягом року.
ІІ. Очна програма професійного розвитку педагогів безпосередньо у закладі освіти. Інститут пропонує тематику очних занять для педагогів різних спеціальностей закладу освіти або проводить заняття на тему, яку визначає та замовляє заклад освіти. Заняття (тренінги, майстер-класи, семінари тощо) проводяться безпосередньо в закладі освіти у зручний для педагогів день та час.
ІІІ. Очно-дистанційна програма підвищення кваліфікації керівників закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти. Програма спрямована на розвиток управлінської компетентності керівників та їх заступників. Програма передбачає проведення вебінарів та очних занять на базі закладів освіти. Учасники програми самостійно обирають або замовляють тематику занять.
ІV. Програма розвитку персоналу закладу освіти. На замовлення адміністрації закладу освіти фахівці Інституту проводять вивчення запитів педагогів та формують і реалізовують індивідуальну для кожного закладу освіти Програму підвищення кваліфікації з обов’язковим урахуванням стратегії розвитку закладу освіти.
V. Дистанційна онлайн-програма «Безперервна підтримка професійної діяльності педагога». Актуальні щотижневі вебінари на проблеми, які потребують термінового вирішення. Тематика оновлюється щомісяця.

Підвищення кваліфікації вчителів «на запит закладу освіти»

Попри війну, надзвичайно складні умови праці й шалене навантаження, вчителі Києва не лише віддано працюють на освітньому фронті, а й продовжують підвищувати свою кваліфікацію.

Упродовж двох тижнів жовтня кафедра історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка провела у школах столиці низку заходів. Педагоги ЗДО № 792 і ЗЗСО № 316 Дарницького району, СШ № 125, СШ № 148, НВК № 167 Дніпровського району, НВК № 157 Оболонського району охоче відгукнулись на пропозицію зустрітися з викладачами Інституту в стінах свого закладу.

Для вчителя відновлення навчання в очному форматі «на запит закладу освіти» – не лише підтверджене сертифікатом отримання актуальної інформації. Це і корисне спілкування в колі однодумців, і активний обмін досвідом з колегами. Для керівників навчальних закладів і викладачів Інституту післядипломної освіти – це створення мотиваційного осередку для невпинного професійного зростання педагогів.

Разом із педагогами активну участь у тренінгах «Безпечне освітнє середовище – різноманітність і комфорт», «Професійний стандарт і безперервна освіта педагога» узяв директор спеціалізованої школи № 148 Дніпровського району Іван Анатолійович Пікуль. Схвально оцінивши ініціативу Інституту післядипломної освіти та роботу викладачів кафедри, він наголосив на потребі й актуальності надання такої освітньої послуги в очному форматі.