Результати проведених заходів, конкурсів, змагань до Дня української писемності та мови

До Дня української писемності та мови кафедра мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка для учнів закладів загальної середньої освіти провела Мовознавчі перегони.

Мета мовознавчих перегонів – розвиток свідомого прагнення до вивчення української мови, виховання уваги й поваги до рідного слова, популяризація грамотного спілкування державною мовою, виявлення й підтримка обдарованої молоді.

З результатами проведених заходів, конкурсів, змагань для здобувачів загальної середньої освіти можна ознайомитись за покликанням: https://mova.ipo.kubg.edu.ua/archives/624

Дипломи переможців

Підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури та керівників спортивного профілю ЗЗСО під час весняних канікул «Діяльнісний підхід у фізкультурній освітній галузі»

З 25 по 27 березня 2025 року Інститутом післядипломної освіти Університету Грінченка на базі Українського колежу ім. В. О. Сухомлинського (директор – Євген КУШНІР) було організовано очні курси за програмою «Професійний розвиток учителів фізичної культури, керівників спортивного профілю закладів загальної середньої освіти».

На лекційних заняттях особлива увага приділялась упровадженню сучасних методик психологічної підтримки педагогів і дітей, подоланню тривожності в умовах воєнного часу, розвитку професійної компетентності, дотриманню принципів академічної доброчесності, педагогічної свободи та ін. Учителі поглибили знання з інклюзивного навчання щодо створення безпечного освітнього середовища на уроках фізичної культури, спортивних секціях.

Лекційні заняття провели:
Детальніше …

Програма психоемоційного відновлення «Будьмо здорові!»

Протягом весняних канікул освітяни столиці мали змогу відвідати тренінги та майстер-класи, спрямовані на відновлення та підтримку психологічних ресурсів людини, яка живе в умовах війни та взаємодіє в системі «людина-людина». Особливість таких заходів – не лише участь у творчо-оздоровчих практиках, таких як «Магія іпотерапії», «Абетка здорового харчування», «Трипільська магія своїми руками», «Магія українського гончарства» тощо, а й взаємодія з колегами-однодумцями, обмін досвідом, позитивний емоційний заряд.

Програму психоемоційного відновлення розроблено Інститутом післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка спільно з партнерами: музей-майстерня Зноби-Голембієвських, Центр здорового харчування Наталії Калиновської, Український центр реабілітації гончарством, Реабілітаційний центр «SPIRIT».

Усі учасники заходів отримали сертифікати про підвищення кваліфікації.

Сертифікати учасників

Навчання вчителів предмета «Захист України» за темою «Військові технології БпЛА, їх розвиток та застосування»

Канікули для вчителів – це час і простір для особистісного зростання! Учителі предмета «Захист України» під час весняних канікул пройшли триденний курс навчань за темою «Військові технології БпЛА, їх розвиток та застосування». Програма навчань включала теоретичний блок, вправи на симуляторах і безпосередньо керування БпЛА.

Педагоги відзначили актуальність теми БпЛА для вчителів, які викладають предмет «Захист України» особливо в осередках, високий рівень майстерності інструкторів, долучених до навчань та важливість відпрацювання практичних навичок. Усі здобуті знання і вміння допоможуть учителям детальніше і доступніше для учнів розкрити один із модулів Модельної навчальної програми «Захист України. Інтегрований курс».

Навчання проведено за сприяння ТОВ «СКАЙФОЛЛ ІНДАСТРІС»

Підсумки ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури

Після того, як команди учасників олімпіади завершили виконання завдань, до справи взялася сумлінна команда журі. Остаточні результати IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури затверджені на спільному засіданні журі й оргкомітету. Підсумки підбиті. Настав час їх оприлюднювати.

3 квітня 2025 року відбулося урочисте закриття олімпіади та оголошення переможців. З теплими словами подяки за злагоджену, наполегливу і сумлінну працю журі й оргкомітету ІV етапу, методистів обласних інститутів післядипломної освіти, голів регіональних координаційних центрів, учителів-наставників до присутніх звернулися Ольга Горбунова, методист відділу організаційно-методичного супроводу олімпіадного руху Національного центру «Мала академія наук України»; Олександра Дідур, заступник директора з навчально-методичної роботи Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Вони подякували учасникам олімпіади за наполегливість і цілеспрямованість, зацікавленість у пізнанні івриту.

Переможців оголосила голова журі Ольга Яковлева, старший викладач кафедри східної філології Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Вона закликала учасників олімпіади продовжувати вивчати і досліджувати іврит – мову із прадавнім корінням – не лише за шкільними партами, а й у подальшому житті. І висловила надію, що серед учасників ІV етапу знаходяться майбутні дослідники, які зроблять свій внесок у розвиток івритології в Україні.

Згідно з рішенням журі й оргкомітету три дипломи першого ступеня отримала команда Дніпропетровської області, по одному диплому третього ступеня здобули команди м. Києва і Чернівецької області (9 кл), Київської області (10 кл).

Цьогоріч Національним центром «Мала академія наук України» було оголошено про присудження спеціальних дипломів учасникам IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури.

Спеціальними дипломами відзначено учасницю 9 класу команди Чернівецької області, учасниць 9 класу команди Одеської області, учасницю 10 класу команди м. Києва.

Дипломи і відзнаки отримали не лише учасники, а й члени журі – подяки за плідну співпрацю з Інститутом післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, за професіоналізм і відданість благородній справі, вагомий внесок у розвиток методики навчання івриту в Україні та плекання творчої молоді.

Професійна підтримка та допомога педагогічним працівникам

Фахівці Інституту за вашим замовленням допоможуть вирішити проблеми, які ситуативно виникають під час освітнього процесу протягом навчального року. Ми працюємо на запит та з урахуванням реальних потреб кожного педагога. Супровід здійснюють практики з досвідом консультування та фасилітації. Результат роботи супервізора оцінює педагог, який замовив супервізора. Детальніше …