Category Archives: Головна
Фестиваль науки – 2024
Шановні вчителі, аспіранти, науковці!
8-24 травня Інститут післядипломної освіти проводить ряд освітянських заходів в рамках університетського Фестивалю науки-2024. Мета Фестивалю – популяризація досягнень науки в Україні, залучення педагогів до наукових досліджень, піднесення авторитету і престижу науки в українському суспільстві.
В рамках Фестивалю науки передбачається проведення багатьох різноманітних за формою і змістом заходів, розрахованих на різні категорії учасників, – вебінари, онлайн-презентації, виступи провідних вітчизняних та іноземних вчених з популярними лекціями, онлайн-виставки, презентації інноваційних розробок.
Дата: 21 травня 2024 року
Час: 15:30
Формат проведення: дистанційно (платформа Google Meet)
Ідентифікатор зустрічі
Цільова аудиторія: вчителі закладів загальної середньої освіти, педагогічні, науково-педагогічні, наукові працівники міста Києва.
Спікер: Оксана Салата, завідувачка кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, докторка історичних наук, професорка.
Під час заходу учасники обговорять нові підходи до вивчення історії України та всесвітньої історії, представлять наукові досягнення з актуальних питань історії.
Дата: 23 травня 2024 року
Час: 15:00
Формат проведення: дистанційно (платформа Zoom)
https://us05web.zoom.us/j/3877414518?pwd=VXprd3JwaXJqZWdqakZ1dHA1ZHplZz09
Ідентифікатор конференції: 387 741 4518
Код доступу: nUak2y
Цільова аудиторія: науково-педагогічні, наукові, педагогічні працівники, магістранти та аспіранти.
Спікер: Наталія Дика, завідувачка кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, професорка.
Під час заходу учасники дізнаються про створення сприятливого мовленнєвого середовища, обміняються досвідом та новими напрацюваннями, обговорять особливості побудови ефективної комунікації педагога, зокрема, різних аспектів його професійно-мовленнєвого спілкування, визначать особисту освітню траєкторію розвитку як синергію інтерактиву та цифровізації в умовах сьогодення.
Стартував конкурс «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» – 2024
У столиці України 9 травня 2024 року відбулось урочисте відкриття ll (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» – 2024.
Конкурс гостинно прийняла школа l-lll ступенів № 266 Дарницького району (директор – Кучерява Валентина Валентинівна).
З вітальними словами до учасників звернулись:
- Мельник Сергій Борисович, головний спеціаліст відділу позашкільної освіти Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- Столітенко Євгеній Володимирович, заступник начальника відділу масового футболу Української асоціації футболу;
- Кучерява Валентина Валентинівна, директор школи l-lll ступенів № 266 Дарницького району;
- Черпак Юрій Васильович, голова журі конкурсу, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка, кандидат педагогічних наук;
- Шпиг Микола Борисович, Заслужений учитель України.
Конкурсантам побажали натхнення у проведенні уроків, бути оригінальними, творчими та самовитими!
Під час відкриття Столітенко Євгеній вручив кожному конкурсанту цінні подарунки від Української асоціації футболу.
Гостинність закладу освіти, тепла атмосфера та увага колективу школи зробили урочисте відкриття цікавим і незабутнім!
Бажаємо успіхів усім учасникам конкурсу!
IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії
Завершився IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії. Цього року знавців географії гостинно приймав Волинський край. На чотири дні, з 1 по 4 квітня, Волинський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні «змінив профіль на географічний», надавши свої приміщення командам географів, що прибули на олімпіаду з різних регіонів України.
Київ представляла команда із дев’яти учнів-переможців міського етапу.
Урочисте відкриття олімпіади відбувалося у Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти, де дружніми оплесками команди вітали одне одного, а також членів журі та організаторів.
Олімпіадні випробовування складалися з теоретичного та практичного турів. Задля безпеки, учасники олімпіади працювали в комфортному, облаштованому укритті ліцею.
Для учасників олімпіади цікаву екскурсію містом провели педагоги Волинського обласного центру національно-патріотичного виховання, туризму і краєзнавства учнівської молоді.
Учні відкрили для себе нові сторінки історії міста Луцька та отримали позитивні емоції від подорожі в часі, відвідавши музейний простір «Окольний замок».
Оцінити переваги географічного положення замку Любарта можна було пройшовши через в’їзну вежу Луцького замку та піднявшись на його мури.
У підсумку команда міста Києва виборола п’ять призових місць.
І місце – Бодня Данило, учень 9 класу ліцею «Наукова зміна» Дарницького району.
ІІІ місце:
Мислік Борис, учень 8 класу Природничо-наукового ліцею № 145 Печерського району;
Канюк Андрій, учень 9 класу Технічного ліцею Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» Солом’янського району;
Матвієнко Ярослав, учень 9 класу Технічного ліцею Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» Солом’янського району;
Зеленчук Дмитро, учень 10 класу Політехнічного ліцею Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» Солом’янського району.
Усі члени команди набули досвіду, отримали нові знання й гідно пройшли всі етапи олімпіадних випробувань.
Тренінг для методистів та заступників директорів закладів позашкільної освіти
2 травня 2024 року для методистів та заступників директорів закладів позашкільної освіти в Центрі позашкільної роботи Святошинського району столиці було проведено семінар-тренінг «Річний план роботи закладу позашкільної освіти: як скласти пазли».
Мета заходу – поінформувати про особливості удосконалення та оновлення планів роботи закладу позашкільної освіти. Було обговорено процедури планування на демократичних засадах, окреслено проблемні зони в плануванні та визначено шляхи їх подолання; розроблено дорожні карти. Йшлося і про роль партнерської взаємодії учасників освітнього процесу (учнів, батьків, педагогів).
Вишуканими окрасами тренінгу виявились афоризми, цитати та мудра притча про планування. Епіграфом спілкування можна вважати вислів Ліни Костенко: «І кожен фініш – це по суті, старт!».
Позитивна атмосфера сприяла системній і злагодженій командній роботі. Учасники заходу охоче ставили запитання та ділилися власним досвідом.
Сайт Центру позашкільної роботи Святошинського району м. Києва
Річний план роботи закладу позашкільної освіти: як скласти пазли: презентація
Проведення ІІ (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» в 2024 році
З 06 по 25 травня 2024 року відбудеться ІІ (міський) тур Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу».
У конкурсі можуть взяти участь учителі фізичної культури закладів загальної середньої освіти міста Києва, педагогічний стаж яких більше 5 років.
Форма проведення конкурсу: очно.
Конкурс буде проведено відповідно до наказу Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.04.2024 № 48 «Про проведення ІІ (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» в 2024 році».
Урочисте відкриття ІІ (міського) туру відбудеться 09 травня 2024 року о 15:00 в школі І-ІІІ ступенів № 266 Дарницького району.
Для участі в конкурсі учителям необхідно зареєструватись до 05 травня 2024 року за посиланням: https://forms.gle/dux6t17GuVexkBcq5
Конкурс проводиться у два тури: І (відбірковий) – письмові / тестові завдання; ІІ тур (фінальний) – проведення практичних уроків на «Кращий інноваційний урок фізичної культури» та «Кращий урок фізичної культури з елементами футболу».
І (відбірковий) тур відбудеться 09 травня 2024 року.
Практичні уроки з фізичної культури для учасників ll (фінального) туру конкурсу відбудуться:
- 14 травня (вівторок) «Інноваційний урок фізичної культури»;
- 16 травня (четвер) «Урок фізичної культури з елементами футболу».
У конкурсних випробуваннях учасники продемонструють рівень знаннєвої теоретичної складової та практичні професійні компетентності.
Бажаємо успіхів на педагогічній ниві!
Сертифікати за очно-дистанційні тренінги «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення» у 2023/2024 н. р.
Інститут післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка пропонує учасникам очно-дистанційних тренінгів «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення», які відбулися протягом 2023/2024 навчального року, завантажити індивідуальні сертифікати про підвищення кваліфікації.
Сертифікати учасників (жовтень 2023 р.)
Сертифікати учасників (грудень 2023 р.)
Сертифікати учасників (січень 2024 р.)
Сертифікати учасників (лютий 2024 р.)
Сертифікати учасників (березень 2024 р.)
Сертифікати учасників (квітень 2024 р.)
Сертифікати учасників (травень 2024 р.)
Відбувся IV етап VII Всеукраїнської учнівської олімпіади з новогрецької мови та літератури
16-17 квітня 2024 року в спеціалізованій школі № 94 «Еллада» Печерського району міста Києва відбувся ІV (фінальний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з новогрецької мови та літератури. Атмосфера, яка панувала в закладі освіти, сприяла злагодженій роботі учасників змагань, журі й оргкомітету олімпіади.
Із вітальним словом до всіх учасників звернувся грецький дипломат, Повірений у справах Греції в Україні Еммануїл Андрулакіс. Теплі слова емоційної підтримки та побажання успіхів і перемог висловили доцент Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат філологічних наук, голова журі Андрій Олександрович Савенко, методист відділу змісту та якості освіти Національного центру «Мала академія наук України», координатор ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з новогрецької мови та літератури, заступник голови організаційного комітету Лєбєдєва Тетяна Петрівна.
Учасники змагань продемонстрували високий рівень знань з новогрецької мови та літератури.
Відповідно до рішення журі Всеукраїнської учнівської олімпіади з новогрецької мови та літератури нагороджено:
- Цибу Каріну Русланівну, ученицю 9 класу, дипломом І ступеня;
- Кожушну Дар’ю Олександрівну, ученицю 11 класу, дипломом І ступеня;
- Фадєєву Софію Андріївну, ученицю 10 класу, дипломом ІІ ступеня.
Щиро вітаємо переможців!
Бажаємо успіхів і підкорення нових вершин!
IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури
Перший день
9 квітня, у свято Рош Ходеш Нісан, розпочався фінальний етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури у дистанційному форматі. У ньому беруть участь 14 учасників, учні 9-11 класів, члени команд з Дніпропетровської, Київської, Одеської, Харківської, Чернівецької областей та міста Києва.
З вітальним словом до учасників олімпіади звернулися Анна Грітчина, заступник директора з методичної роботи Національного центру «Мала академія наук України», кандидат педагогічних наук та Ольга Горбунова, методист відділу змісту та якості освіти Національного центру «Мала академія наук України».
Щирі вітання, найкращі побажання і корисні настанови почули учасники від голови журі Наталії Бакуліної, заступника Ради представників громадських об’єднань корінних народів, національних меншин при МОН України, кандидата педагогічних наук. Пані Наталія детально розповіла про формат завдань та терміни їх виконання, пояснила критерії оцінювання та відповіла на всі запитання учасників.
Про особливості забезпечення дистанційного формату фінального етапу олімпіади інформував Вадим Гавронський, старший викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Учасники виконували завдання у два тури.
І тур – виконання завдань з аудіювання і читання.
ІІ тур – письмова творча робота.
Другий день
10 квітня 2024 року на спільному засіданні членів журі й оргкомітету відбулося затвердження попередніх результатів IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури. Після оприлюднення попередніх результатів учасникам надана можливість надіслати апеляційні заяви на адресу експерта-консультанта та апелювати до результатів.
Третій день
11 квітня 2024 року на спільному засіданні членів журі й оргкомітету відбулося затвердження остаточних результатів IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури.
Підсумки підбиті. Настав час завершувати олімпіаду та оголошувати найкращих знавців івриту серед учнів 9-11 класів цього року.
На урочистому закритті фінального етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури лунало багато подяк та добрих слів за невтомну працю тим, завдяки кому цей захід відбувся – співробітникам керівних державних установ та Інститутів післядипломної освіти, команді членів журі, учителям закладів освіти і, безумовно, – талановитим, наполегливим учням і їхнім батькам.
Олександра Дідур, заступник голови оргкомітету, зауважила, якщо в часи випробувань для нас і нашої Батьківщини ми приділяємо час плеканню талантів і організовуємо предметні змагання, то у нас є майбутнє. Її позицію підтримали Анна Грітчина й Ольга Горбунова і побажали учасникам рухатися вперед, здійснювати задумане, мотивації до удосконалення майстерності в різних навчальних дисциплінах.
Наталія Бакуліна, зазначила, що ми отримали спільну перемогу, всі, хто доклав зусиль, щоб олімпійський рух продовжувався, а це потужна команда дорослих. Голова журі висловила вдячність членам журі за плідну роботу, членам оргкомітету за якісну організацію, учителям за фахову майстерність і педагогічний талант, учасникам за наполегливість у досягненні мети і оголосила переможців IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури.
Пілотний курс для вчителів англійської мови НУШ
Нові можливості для педагогічних працівників, які прагнуть безперервного професійного зростання.
- Плануєте підвищити власну професійну майстерність?
- Відчуваєте потребу у поглибленні розуміння комунікативних підходів до навчання англійської мови як очно, так і у віддаленому режимі?
- Турбуєтеся про соціально-емоційний розвиток учнів?
- Шукаєте нові ідеї, поради та інструменти для ефективного навчання очно і віддалено?
- Бажаєте поспілкуватися англійською мовою та обговорити серйозні речі у віртуальній або реальній учительській?
Пропонуємо курс підвищення кваліфікації вчителів англійської мови «Поглиблюємо розуміння віддаленого навчання», розроблений у межах проєкту «Програма підтримки дистанційного навчання англійської мови для закладів загальної середньої освіти України», який впроваджується Американськими Радами з міжнародної освіти у співпраці з Міністерством освіти і науки України та за підтримки Регіонального офісу англійської мови Посольства США в Україні (RELO).
Дати проведення: 22.04.2024 р. – 02.05.2024 р.
Місце проведення: ІПО дистанційно / у режимі онлайн
Фасилітатор: Людмила Співакова
Курс розрахований на 30 астрономічних годин відповідно до «Програми віддаленого навчання англійської мови для закладів загальної середньої освіти», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 09.05.2023 № 539.
Успішне виконання програми курсу гарантує отримання сертифіката.
Освітня програма та навчальний план
Лист Міністерства освіти і науки України від 23.01.2024 № 1/1223-24
Реєстрація учасників
Сертифікати учасників