Category Archives: Головна
Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Розвиток мовної особистості педагога: лінгводидактичний та когнітивний аспекти»
30 травня 2019 року кафедра методики мов та літератури Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка проводить Всеукраїнську науково-практичну інтернет-конференцію «Розвиток мовної особистості педагога: лінгводидактичний та когнітивний аспекти».
Актуальність заходу визначається потребою пошуку ефективних шляхів формування комунікативно компетентної мовної особистості в умовах реалізації Концепції нової української школи та необхідністю громадського обговорення сучасних тенденцій методичного забезпечення цього процесу в післядипломній педагогічній освіті та фаховій підготовці вчителя.
До участі в конференції запрошуються наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники, аспіранти, студенти, здобувачі наукових ступенів.
До 28 травня 2019 року потенційні учасники заходу мають надіслати на електронну адресу оргкомітету (kmml.ippo@kubg.edu.ua) заявку на участь і тези доповіді (форма подання – в Інформаційному листі).
Інформаційний лист
Програма Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції
Матеріали конференції
Літо-2019!
Літо – яскрава пора, яку з особливим нетерпінням очікують і дорослі, і діти, адже відпочинок – важлива частина життя будь-якої людини. Це розрядка напруженості за рік, поповнення витрачених сил, відновлення здоров’я та позитивні емоції.
Канікули – улюблений час дітлахів. Відпочинок у тісному колі друзів та однолітків – час пізнання себе і навколишнього світу, нові зустрічі й радість спілкування.
Приємного відпочинку!
З 3 по 27 червня 2019 року
у закладах загальної середньої освіти Києва
працюватимуть табори відпочинку
з денним перебуванням дітей та мовні табори
- Закон України №375-VI від 04.09.2008 р. Про оздоровлення та відпочинок дітей (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2008, № 45, ст.313)
- Типове положення про дитячий оздоровчий заклад
- Наказ МОН №627 від 08.05.2019 р. «Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей влітку 2019 року»
- Перелік закладів загальної середньої освіти міста Києва, на базі яких працюватимуть табори відпочинку з денним перебуванням дітей у період з 03 до 27 червня 2019 року
- Інформація з охорони праці під час організації пришкільного оздоровчого табору відпочинку з денним перебуванням
- Наказ МОН №1/9-790 від 29.12.2018 р. «Щодо організації роботи в закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу»
- Методичні рекомендації щодо планування та організації виховної роботи в таборах відпочинку з денним перебуванням дітей на базі закладів освіти
ХI Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій
КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» 19-20 вересня 2019 року проводить ХI Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій, до участі у якому запрошуються наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники.
Для участі у фестивалі необхідно до 30 червня 2019 року надіслати на адресу оргкомітету: pedfestival@ukr.net опис авторської педагогічної інновації та заявку на участь.
Лист Інституту модернізації змісту освіти МОН України від 21.05.2019 №22.1/10-1987 «Про проведення ХІ Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій»
Зустріч із Д.Хендріксом, фахівцем із давньогрецької історії та філософії (Нідерланди)
У рамках проведення Фестивалю науки – 2019 кафедра історичної та громадянської освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка організувала зустріч із Джоном Хендріксом, фахівцем із давньогрецької історії та філософії (Нідерланди). Доктор Хендрікс – знаний автор підручників і посібників для учнів навчальних закладів, укладач цифрових вправ для електронного навчання.
Гість із Амстердама ознайомив київських колег з особливостями системи загальної середньої та вищої освіти в Нідерландах, висловив власне бачення сучасних методів навчання дітей історії.
Відбувся жвавий обмін думками з приводу загальних тенденцій розвитку середньої і вищої освіти, використання сучасних технологій у навчанні гуманітарних предметів.
Працівники кафедри ознайомили доктора Хендрікса зі своїми науковими доробками та напрацюваннями.
Відбувся заключний етап міського конкурсу з українознавства
23 квітня 2019 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся заключний етап міського конкурсу з українознавства для учнів 8-11 класів. У змаганнях узяли участь 190 учнів столичних шкіл, гімназій та ліцеїв: 47 восьмикласників, 71 дев’ятикласник, 43 десятикласники та 29 випускників цього року. Досвід проведення конкурсу засвідчив, що він є важливим засобом популяризації досягнень українознавчої науки, виховання любові до української історії й культури, збагачення інтелектуального, творчого, культурного потенціалу та формування громадянської компетентності учнів.
Завдання та відповіді заключного етапу міського конкурсу з українознавства
Результати заключного етапу міського конкурсу з українознавства
Майстер-клас для керівників РМО та вчителів трудового навчання
24 квітня 2019 року для керівників РМО та вчителів трудового навчання шкіл столиці було проведено майстер-клас «Технологія виготовлення виробів з талаша (кукурудзяного листя). Лялька-мотанка». Захід відбувся в спеціальній загальноосвітній школі №128, де учасників майстер-класу гостинно зустрічали методист НМЦ Дніпровського району Ірина Петрівна Завірюха та керівник РМО Тетяна Василівна Бондаренко. Майстер-клас провела досвідчена і неймовірно талановита вчителька трудового навчання Ольга Анатоліївна Ліснічук.
Педагоги ознайомилися з технологією виготовлення різноманітних виробів декоративно-ужиткового мистецтва (кошиків, підставок, декоративних квітів, ляльок-мотанок) із цікавого природного та екологічного матеріалу — кукурудзяного листя. Кожен учасник не тільки здобув нові знання, а ще й виготовив ляльку-оберіг.
Висловлюємо щиру вдячність організаторам заходу.
Фотозвіт
О.А.Ліснічук. Майстер-клас «Лялька-мотанка з талаша»: презентація
Круглий стіл для методистів та вчителів естетичних дисциплін ЗЗСО
24 квітня 2019 року в СШ №28 з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району столиці було проведено організований НМЦ гуманітарної освіти та виховання ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка круглий стіл «Сучасні технології на уроках мистецтва».
Учителька школи №1 А.В.Нечай продемонструвала використання технології Storytelling на уроці мистецтва у старших класах. Досвідом організації Stem-уроків поділилися вчителі СШ №57 Н.С.Краюшкіна, О.В.Савченко та О.Ю.Манжос. Виступ учителя-методиста СЗШ №27 Р.Д.Гринь був присвячений новим музичним практикам на основі відомих українських пісень.
Учасники заходу опанували нові педагогічні техніки проведення уроків мистецтва та отримали незабутні емоції від чарівних звуків народних інструментів у виконанні керівника ансамблю «Дивограй» Національної філармонії України В.Д.Чорнокондратенко.
А.В.Нечай. Storytelling – сучасна технологія навчання: презентація виступу
Н.С.Краюшкіна, О.В.Савченко, О.Ю.Манжос. Stem-урок «Птахи»: презентація виступу
В.Д.Чорнокондратенко: відео виступу
ІІ (міський) тур Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу»
13-26 березня 2019 року в Скандинавській гімназії Дарницького району було проведено ІІ (міський) тур Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу», метою якого є піднесення ролі вчителя фізичної культури в суспільстві, підтримка ініціативних педагогів, розвиток шкільного футболу та популяризація здорового способу життя.
У загальному заліку переможцями конкурсу та призерами стали:
І місце – Шунькин Олександр Олександрович, учитель фізичної культури спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №61 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Шевченківського району;
ІІ місце – Таланов Андрій Володимирович, учитель фізичної культури середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Дніпровського району;
ІІІ місце – Білевич Максим Вадимович, учитель фізичної культури спеціалізованої школи №173 Солом’янського району.
У номінації «Інноваційний урок фізичної культури»:
І місце – Шунькин Олександр Олександрович, учитель фізичної культури спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №61 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Шевченківського району;
ІІ місце – Таланов Андрій Володимирович, учитель фізичної культури середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Дніпровського району;
ІІІ місце – Білевич Максим Вадимович, учитель фізичної культури спеціалізованої школи №173 Солом’янського району.
У номінації «Урок фізичної культури з елементами футболу»:
І місце – Таланов Андрій Володимирович, учитель фізичної культури середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Дніпровського району;
ІІ місце – Шунькин Олександр Олександрович, учитель фізичної культури спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №61 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Шевченківського району;
ІІІ місце – Білевич Максим Вадимович, учитель фізичної культури спеціалізованої школи №173 Солом’янського району;
ІІІ місце – Харченко Ліна Вікторівна, учитель фізичної культури школи І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району.
Фотозвіти:
Відкриття
1-й день
2-й день
3-й день
4-й день
Закриття
Тренінг «Громадянська освіта: виховні можливості»
27 березня 2019 року в ЗЗСО №250 Деснянського району столиці відбувся тренінг «Громадянська освіта: виховні можливості» для класних керівників, педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти та заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів позашкільної освіти.
Учитель-методист історії та правознавства ЗЗСО №250, спеціаліст вищої категорії, Відмінник освіти України С.В.Ситник провела тренінг із застосуванням програми «Рамки компетентності культури демократії», використовуючи посібник «Громадянська освіта. 3D Демократії: думаємо, дбаємо, діємо».
Педагоги опрацювали загальноєвропейські підходи, принципи та стандарти організації виховної роботи з формування громадянської компетентності учнівської молоді, ознайомилися зі змістом апробованої спеціалістами Ради Європи програми громадянської освіти та виховання.
Програма «Рамки компетентності культури демократії»
С.Є.Ситник. «Розмовляємо вільно, навчаємося безпечно» – Демократичні школи для всіх: презентація