Category Archives: Головна

Ура! Канікули!!!

«У виховання немає канікул». Ця педагогічна формула стала основою організації дитячого літнього відпочинку, творчого підходу до канікул – радісного часу духовного та фізичного розвитку кожної дитини.
Під час перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку створюються умови для розвитку їх особистісного потенціалу, творчих здібностей, сприяння формуванню ключових компетентностей, інтелектуального збагачення, розвитку на основі залучення до різноманітної, соціально значимої і особистісно привабливої діяльності, змістовного спілкування та міжособистісних стосунків у різновіковому колективі.
Сайт Департаменту освіти і науки, молоді і спорту КМДА: Відпочинок дітей – 2018
Методичні рекомендації щодо планування та організації виховної роботи в таборах відпочинку з денним перебуванням дітей на базі закладів освіти

Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Безперервна освіта педагогічних працівників: новий дизайн у сучасних умовах»

30-31 травня кафедра методики та психології Інституту післядипломної педагогічної освіти Університету Грінченка проводить Всеукраїнську науково-практичну інтернет-конференцію «Безперервна освіта педагогічних працівників: новий дизайн у сучасних умовах».
Мета конференції – консолідація зусиль педагогічної та громадської спільноти задля вирішення актуальних завдань модернізації безперервної педагогічної освіти в сучасному освітньому просторі.
До участі в конференції запрошуються наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники. До 20 травня 2018 року потенційні учасники заходу мають надіслати на електронну адресу оргкомітету (konf05@gmail.com) заявку на участь і тези доповіді (форма подання – в Інформаційному листі).
Інформаційний лист
Програма Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції
Матеріали конференції

Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Формування мовної особистості в умовах реалізації концепції Нової української школи»

29 травня 2018 року кафедра методики мов та літератури Інституту післядипломної педагогічної освіти Університету імені Бориса Грінченка проводить Всеукраїнську науково-практичну інтернет-конференцію «Формування мовної особистості в умовах реалізації концепції Нової української школи».
Актуальність заходу визначається потребою пошуку ефективних шляхів формування комунікативно компетентної мовної особистості в умовах проведення реформи загальної середньої освіти та необхідністю громадського обговорення сучасних тенденцій методичного забезпечення цього процесу в післядипломній педагогічній освіті та фаховій підготовці вчителя.
До участі в конференції запрошуються наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники, аспіранти, студенти, здобувачі наукових ступенів.
До 26 травня 2018 року потенційні учасники заходу мають надіслати на електронну адресу оргкомітету (kmml.ippo@kubg.edu.ua) заявку на участь і тези доповіді (форма подання – в Інформаційному листі).
Інформаційний лист
Програма Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції
Матеріали конференції

ІІІ Міжнародна школа «Академія педагогічної творчості»

З 28.06 по 01.07.2018 року розпочне роботу «Академія педагогічної творчості» на тему «Педагогічна творчість як джерело освітніх інновацій і професійного саморозвитку вчителя в умовах реформаційних змін» у рамках ХХІ Міжнародного фестивалю дитячої творчості «Золотий лелека».
Програма школи передбачає проведення лекцій, майстер-класів, тренінгів, індивідуальних консультацій науковцями й практиками в галузі історії, сучасної психології й художньо-естетичної освіти.
Термін подання заявок для участі – до 20.06.2018 року на e-mail: 7Terra777@ukr.net, nss_adt@i.ua.
Лист Інституту модернізації змісту освіти МОН України від 11.05.2018 №22.1/10-1481 «Про проведення III Міжнародної школи «Академія педагогічної творчості»

Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників: стан і перспективи»

18 травня 2018 року відбулась Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників: стан і перспективи». Захід організовано Інститутом післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка та Інститутом педагогічної освіти та освіти дорослих Академії педагогічних наук України.
Мета конференції – визначення актуальних проблем психолого-педагогічного супроводу професійного розвитку педагогічних працівників в Україні й оптимальних шляхів їх вирішення; створення умов для координації наукових досліджень із проблем професійного розвитку педагогічних працівників та психолого-педагогічного супроводу неперервної професійної освіти; поглиблення співпраці з науковцями, які здійснюють дослідження в сфері професійної освіти та її психолого-педагогічного супроводу.
До участі в конференції долучилися представники Академії сучасної освіти, Національного університету «Києво-Могилянська академія», Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Державного університету телекомунікацій, КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», Інституту системних технологій ефективного розвитку.
Учасники конференції обговорили напрями подальших спільних досліджень, теми семінарів та круглих столів з обміну досвідом.
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників: стан і перспективи»

Відбувся заключний етап міського учнівського конкурсу з українознавства

24 квітня 2018 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся заключний етап традиційного міського конкурсу з українознавства для учнів 8-11 класів.
У змаганнях узяли участь 154 учні столичних шкіл, гімназій та ліцеїв: 37 восьмикласників, 43 дев’ятикласники, 47 десятикласників та 27 випускників цього року. Досвід проведення конкурсу свідчить, що він є важливим засобом популяризації досягнень українознавчої науки, виховання любові до історії й культури українського народу, формування громадянської компетентності школярів.
Попередні результати заключного етапу міського конкурсу серед учнів 8 класів
Попередні результати заключного етапу міського конкурсу серед учнів 9 класів
Попередні результати заключного етапу міського конкурсу серед учнів 10 класів
Попередні результати заключного етапу міського конкурсу серед учнів 11 класів
Конкурсні завдання з відповідями (8 клас)
Конкурсні завдання з відповідями (9 клас)
Конкурсні завдання з відповідями (10 клас)
Конкурсні завдання з відповідями (11 клас)
Наказ ДОНМС від 14.05.2018 №450 «Про підсумки Міського учнівського конкурсу з українознавства у 2017/2018 навчальному році»

Вітаємо киянина – переможця Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації фізична культура!

21-28 квітня 2018 року в Запоріжжі відбувся ІІІ (фінальний) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації фізична культура. У конкурсі взяли участь учителі фізичної культури загальноосвітніх навчальних закладів із 25 регіонів України.
Перше місце посів Дмитро Миколайович Лазебний-Чоловський, учитель спеціалізованої школи №216 з поглибленим вивченням англійської мови Оболонського району м.Києва.
Щиро вітаємо Дмитра, людину невичерпної енергії, цілеспрямованого, наполегливого, творчого, доброго наставника та чуйного вихователя, з перемогою!
Бажаємо міцного здоров’я, подальших творчих успіхів на педагогічній ниві!
Фоторепортаж
Конкурсне випробування «Практична робота» : відео
Конкурсне випробування «Урок». 4 клас: відео (частина 1)
Конкурсне випробування «Урок». 4 клас: відео (частина 2)
Конкурсне випробування «Навчальний проект»: відео (частина 1)
Конкурсне випробування «Навчальний проект»: відео (частина 2)
Д.М.Лазебний-Чоловський. Конспект уроку фізичної культури

Презентація досвіду «Проектна технологія в діяльності вчителя фізичної культури: від теорії до практики»

18 квітня 2018 року в СШ №239 Оболонського району столиці відбулась презентація досвіду вчителів фізичної культури з питань використання проектної технології. Свої напрацювання представили учасники ІІ (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2018» Д.М.Лазебний-Чоловський (учитель СШ №216 Оболонського району – переможець конкурсу), В.О.Крамаренко (заступник директора з виховної роботи СЮТ Центр науково-технічної творчості молоді Дніпровського району), А.Л.Рудницький (учитель гімназії №34 «Либідь» Подільського району) та О.О.Шунькин (учитель СШ №61 Шевченківського району).
Учасники заходу ознайомились із теоретичними основами організації та реалізації проектної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах із предмета «Фізична культура».
Д.М.Лазебний-Чоловський. Проект «Відродження дворового хокею серед учнів київських шкіл»: презентація
В.О.Крамаренко. Нестандартні техніки у проектуванні сучасного уроку фізичної культури та позаурочної діяльності: презентація
А.Л.Рудницький. Проект «Зимові олімпійські ігри»: презентація
О.О.Шунькин. Проект «Зимовий олімпійський рух»: презентація
Фото

Круглий стіл «Виховання на цінностях – виховання громадянина»

28 березня 2018 року в спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №85 Голосіївського району міста Києва було проведено круглий стіл «Виховання на цінностях – виховання громадянина». Учасниками заходу стали методисти РНМЦ, заступники директорів з виховної роботи, голови методичних об’єднань класних керівників та педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти, заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів позашкільної освіти.
Круглий стіл організовано працівниками НМЦ гуманітарної освіти та виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Відбулося обговорення ціннісних орієнтирів Нової української школи, створення виховного простору сучасного освітнього закладу, формування громадянської компетентності учнівської молоді. Особливе зацікавлення викликала інформація про психологічні особливості українського покоління «Z».
Т.І.Свирська. Українське покоління «Z»: розгублене, але не загублене: презентація
Міністерство молоді і спорту України: Молодь України 2017
Т.М.Федунова. Сутність виховного простору сучасного освітнього закладу: презентація