Семінар для вчителів-логопедів, які працюють з дітьми із синдромом Дауна
2 квітня 2014 року було проведено семінар-практикум «Упровадження театралізованої діяльності в роботі вчителя-логопеда з дітьми із синдромом Дауна». Було висвітлено теоретичні та практичні аспекти використання театралізованої діяльності з метою подолання мовленнєвих вад та комунікативних труднощів у дітей із синдромом Дауна.
Програма семінару-практикуму
«День восьмий»: у головній ролі актор із синдромом Дауна
Про постановки народного інтегрованого театру-студії «Паростки»
В.Шорохова. Корекція уваги дітей із особливими потребами у процесі застосування театралізованої діяльності
О.В.Ткаченко. Театралізована діяльність як один із видів корекційної роботи з дітьми-логопатами
В.Двіжона. Напрями діяльності Центру раннього розвитку Всеукраїнської благодійної організації “Даун Синдром”
Директор Центру раннього розвитку ВБО «Даун Синдром» Валентина Двіжона ознайомила учасників семінару з діяльністю організації, на базі якої було організовано роботу семінару. Особливу увагу було приділено роботі народного інтегрованого театру «Паростки», актори якого – діти та молодь із синдромом Дауна.
Методист НМЦ інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка Валентина Шорохова привернула увагу присутніх до використання засобів театралізованої діяльності з метою розвитку та корекції уваги розумово відсталих дітей.
Вихователь-методист ДНЗ №481 Олена Ткаченко розповіла про використання театралізованої гри з метою розвитку творчих здібностей дітей. Такі ігри виявляють схильності до різних видів мистецтва: літератури, образотворчого чи драматичного.
Віталій Любота, художній керівник і режисер народного інтегрованого театру «Паростки», провів тренінг «Застосування елементів театралізації для розвитку та корекції мовлення дітей із синдромом Дауна». Педагогам було продемонстровано вправи, спрямовані на розвиток орального праксису, зняття фізичної напруги, м’язових та психологічних затисків; формування різних видів уваги, уяви та фантазії, а також використання імпровізаційно-ігрових форм роботи. Актори театру «Паростки» продемонстрували етюди з власних театральних напрацювань.
Залишити відповідь