Освітній форум: секційне засідання вчителів української мови та літератури

«Столична освіта: якість в умовах воєнного стану» – такий вектор було обрано для освітнього форуму, який відбувся в Інституті післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Мета заходу – обговорення організації якісного й безпечного освітнього процесу в 2023-2024 навчальному році.

Секційне засідання вчителів української мови та літератури стало дискусійним майданчиком. Понад 60 педагогів мали можливість узяти участь в обговоренні. Виступи словесників довели: освітній процес швидко адаптується до нових вимог і викликів. Освітяни обмінювалися знаннями, апробованими методичними кейсами та ділилися практичним досвідом.

Модератор заходу – Наталія Дика, завідувач кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, професор.

Завідувач кафедри мовно-літературної освіти Наталія Дика, кандидат педагогічних наук, професор, презентувала інтегративну характеристику мовно-літературної освіти, охарактеризувала створення методики та апробацію умов для білінгвального навчання, проаналізувала актуальний методичний інструментарій вчителя-словесника, акцентувавши увагу на сучасних методиках навчання.

Олександра Глазова, доцент кафедри мовно-літературної освіти, кандидат педагогічних наук, ознайомила учасників форуму з особливостями професійного розвитку вчителя української мови в умовах сьогодення. Було наведено й проаналізовано приклади застосування на уроках технології штучного інтелекту ChatGPT, що відповідає на запитання учнів у діалоговому режимі.

Наталія Розінкевич, викладач Фахового коледжу «Універсум», кандидат філологічних наук, поділилася досвідом з реалізації інноваційних технологій у мовно-літературній галузі.

Алла Олійник, учитель Київської гімназії східних мов № 1, кандидат педагогічних наук, надала корисні методичні поради для розвитку дивергентного мислення учнів 9-11 класів на уроках української літератури.

Упровадження нових підходів, методик та технологій навчання й виховання, пошук інноваційних рішень і подолання викликів – ці фактори є фундаментальними у забезпеченні якісної освіти в умовах війни та створенні безпечного середовища для збереження внутрішнього ресурсу усіх учасників освітнього процесу в умовах сучасних загроз та викликів.

Н. М. Дика. Інтегративна характеристика мовно-літературної освіти: методичний інструментарій вчителя-словесника: презентація
О. П. Глазова. Професійний розвиток вчителя української мови в умовах сьогодення: деякі методичні орієнтири: презентація
А. М. Олійник. Розвиток дивергентного мислення учнів 9-11 класів на уроках української літератури: презентація
Н. В. Розінкевич. Реалізація інноваційних технологій на уроках української літератури: презентація

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*