Як підготувати у школі педагогічний Шевченко-Quest

Квест (від англ. quest – пошук, пригода) – інтелектуальне або спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання командами або окремими гравцями заздалегідь підготовлених завдань. Педагогічний веб-квест – проблемне завдання з елементами рольової гри, у процесі виконання якого використовуються ресурси Інтернету.
Не скористатися такою сучасною й цікавою для молоді формою, готуючи заходи до Шевченківських днів, було б, на нашу думку, неправильно.
Короткострокові веб-квести спрямовані передовсім на набуття знань. Довгострокові розраховані на розширення й уточнення понять. По завершенні роботи над довгостроковим веб-квестом учень має вміти вести глибокий аналіз отриманих знань і належним чином їх трансформувати. Виконання довгострокового веб-квеста може тривати від одного тижня до двох місяців.
Пропонуємо ознайомитись із теоретичним і дидактичним матеріалом (завданнями) педагогічних квестів до 200-річчя від дня народження Кобзаря.
Веб-квест як педагогічна технологія
Наталія Михайлова. Веб-квест «Свою Україну любіть…». Т.Шевченко
Картка учасника Шевченко-квеста
Відповіді-повідомлення до Шевченко-квеста
Ольга Норенко. Квест «Т.Г.Шевченко і шкільні науки»
КПДЮ. Завдання квеста «Шевченко та Київ»
Ірина Сокол. Веб-квест як інноваційний метод формування творчої особистості
Веб-квест до Дня української мови і писемності
О.Питюр. Шевченко-квест: методика підготовки та проведення

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*