Калейдоскоп учнівських проєктів «Мовні традиції моєї родини»

З 23 по 26 жовтня 2024 року відбудеться Калейдоскоп учнівських проєктів «Мовні традиції моєї родини». Захід організовано з нагоди відзначення Дня української писемності та мови.

Мета заходу – зберегти та популяризувати родинні мовні традиції; поглибити розуміння важливості мови як носія культурних цінностей, звичаїв та національної ідентичності; зміцнити зв’язок між поколіннями, що сприяє взаєморозумінню та передаванню знань і досвіду; сприяти розвитку творчих здібностей; формувати почуття гордості за свою родину та національну спадщину.

Організовує і проводить Калейдоскоп учнівських проєктів кафедра мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. До участі в конкурсі запрошуються учні 5–11 класів закладів загальної середньої освіти.

Участь у Калейдоскопі передбачає запис відео на 1,5–2 хв, в якому учні цікаво й захопливо діляться історіями про те, як мова та культурні традиції передавалися з покоління в покоління в їхніх родинах (можна прочитати авторські вірші, гуморески, прозу, заспівати разом пісню, чи передати красу слова через інші форми мистецтва).

Умови участі:

  • відео підписати власним прізвищем із зазначенням класу та закладу освіти й надіслати на електронну скриньку kmlo.ipo@kubg.edu.ua до 26 жовтня 2024 р.

Найкращі учнівські проєкти буде розміщено на сайті кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Дослідно-експериментальна робота в закладах освіти міста Києва

Співробітники Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка здійснюють наукове керівництво та наукове консультування у низці експериментів, а саме:

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Створення інформаційно-комунікаційного середовища закладу загальної освіти на основі моделі білінгвального навчання через мистецьку галузь (інтегрований курс «Мистецтво») у початковій школі» (Школа І–ІІІ ступенів № 282 Деснянського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Створення мистецького середовища у закладі загальної середньої освіти» (СШ І–ІІІ ступенів № 23 із поглибленим вивченням англійської мови Деснянського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Організаційно-педагогічні засади забезпечення розвитку особистості в освітньому середовищі з роздільним навчанням хлопців і дівчат у ліцеї-інтернаті № 23 «Кадетський корпус» (Ліцей-інтернат № 23 «Кадетський корпус» Шевченківського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Розвиток соціально-емоційної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти» (СШ № 85 Голосіївського р-ну, СЗШ № 182 Дніпровського р-ну, СЗШ № 215 Святошинського р-ну, НВК № 30 «ЕкоНад» Дніпровського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
С.В.Івашньова, заступниця директора з наукової роботи Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка
«Програма розвитку професійної компетентності педагогічного персоналу навчального закладу» (СЗШ № 215 Святошинського р-ну, СШ № 80 Печерського р-ну, СЗШ № 192 Деснянського р-ну, СЗШ № 243 Подільського р-ну, гімназія № 117 ім. Лесі Українки Печерського р-ну, НВК № 167 Дніпровського р-ну, школа І ступеня № 310 «Творчість» Солом’янського р-ну, гімназія № 153 імені О.С. Пушкіна Шевченківського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
І.П.Воротникова, завідувачка кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти, кандидатка педагогічних наук, доцентка
«Розбудова інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти на основі використання системи управління дистанційним навчанням» (Спеціалізована школа № 65 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 137 Дніпровського р-ну, НВК № 176 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 246 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 265 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 98 Дніпровського р-ну, гімназія №237 Дарницького р-ну, гімназія № 267 Дарницького р-ну, Ліцей № 18 Деснянського р-ну, Школа І-ІІІ ст. № 218 Деснянського р-ну, Економіко-правовий ліцей Деснянського р-ну, Еколого-природничий ліцей № 116 Голосіївського р-ну, Гімназія біотехнологій № 177 Солом’янського р-ну, Школа І-ІІІ ступенів № 101 Шевченківського р-ну, спеціалізована школа № 185 Святошинського р-ну, спеціалізована школа № 254 Святошинського р-ну, Міжшкільний навчально-виробничий комбінат Святошинського р-ну, школа І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського р-ну, спеціалізована школа № 210 Оболонського р-ну, спеціалізована школа № 131 Святошинського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
І.П.Воротникова, завідувачка кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка;
С.В.Якубов, молодший науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
«Розвиток дослідницького мислення учнів в умовах STEAM навчання на уроках інформатики» (СШ № 3 Подільського р-ну, СШ № 23 Деснянського р-ну, СШ № 52 Солом’янського р-ну, НВК № 141 «Освітні ресурси та технологічний тренінг» Дніпровського р-ну, СШ № 313 Деснянського р-ну, гімназія № 315 Дарницького р-ну, СШ № 316 Дарницького р-ну);

С.В.Івашньова, заступниця директора з наукової роботи Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка
«Психолого-педагогічні умови впровадження мультипрофільного навчання в ЗЗСО» (гімназія № 107 «Введенська» Подільського р-ну);

О.В.Кочерга, заступник директора з навчально-методичної роботи Інституту післядипломної освіти, кандидат психологічних наук, доцент
«Становлення сенсорної обробки у дітей 5–7 років для адаптації в початковій школі» («Київський ліцей «KІ Скул»);

Я.Ю.Якунін, доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти, кандидат хімічних наук
«Упровадження мультипрофільного навчання в старших класах загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва» (СЗШ № 292 Деснянського р-ну, СШ № 277 Деснянського р-ну, СШ № 162 Святошинського р-ну, гімназія № 34 «Либідь» Подільського р-ну, СЗШ № 243 Подільського р-ну);

Я.Ю.Якунін, доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти, кандидат хімічних наук
«Упровадження допрофільного диференційованого навчання в умовах ЗЗСО» (СШ № 8 Оболонського р-ну, СШ № 80 Печерського р-ну, СЗШ № 231 Оболонського р-ну, СЗШ № 232 Оболонського р-ну, гімназія № 34 «Либідь» Подільського р-ну, спеціалізована школа № 210 Оболонського р-ну);

О.В.Дудар, доцентка кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти, кандидатка історичних наук
«Музейна педагогіка на уроках історії» (Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов Шевченківського р-ну).

Психологічна допомога

Психологічна підтримка

Дата та часНазва заходуПосилання на приєднанняСпікер, викладач
Відео виходять щодня з понеділка по п'ятницю.

Цикл відео з психологічної підтримки дитини з особливими освітніми потребами. Кожне відео присвячено окремій темі.
Відео можна дивитись за посиланням у будь який зручний для Вас час.
Приєднатися YOUTUBE

Марина Шопіна, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти

Запрошуємо до участі у вебінарах для бібліотекарів ЗЗСО

10, 11 та 14 березня 2022 року Інститут післядипломної освіти Університету Грінченка проводитиме цикл навчально-методичних вебінарів для шкільних бібліотекарів. Буде розглянуто нагальні питання реформування шкільної освіти в Україні та роль бібліотечної системи в них.

До участі запрошуються бібліотекарі закладів загальної середньої освіти м. Києва та всієї України. Навчання бібліотекарів закладів освіти комунальної власності міста Києва – безкоштовне. По завершенню навчання учасники заходів одержать сертифікати про підвищення кваліфікації із зазначенням відповідної кількості годин.

Реєстрація учасників
Детальніше …

Реєстрація на ЗНО-2022

Реєстрація на основну сесію зовнішнього незалежного оцінювання 2022 року розпочалася 1 лютого та триватиме до 9 березня. Кожен зареєстрований учасник має право за рахунок коштів державного бюджету пройти тести щонайбільше з 5 навчальних предметів, загалом ЗНО відбуватиметься з 13 навчальних предметів. Якщо учасники бажають скласти більше 5 предметів, вони зможуть зробити це за кошти фізичних і юридичних осіб. Не пізніше 29 квітня зареєстровані учасники зможуть завантажити зі своїх інформаційних сторінок запрошення-перепустки, в яких буде зазначено час і місце проведення тестувань.

Основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання 2022 року проходитиме з 23 травня до 17 червня.

Тестування відбудуться:
• фізика – 23 травня;
• хімія – 26 травня;
• українська мова, українська мова та література – 31 травня;
• математика, математика (завдання рівня стандарту) – 3 червня;
• іспанська, німецька, французька мови – 6 червня;
• англійська мова – 7 червня;
• історія України – 10 червня;
• географія – 14 червня;
• біологія – 17 червня.

За матеріалами УЦОЯО

ЗНО-2022

Наказом Міністерства освіти і науки України від 2 листопада 2021 року № 1166 затверджено календарний план підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2022 року.
Реєстрація осіб для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні триватиме з 1 лютого до 9 березня 2022 року.

Тестування основної сесії ЗНО-2022 відбудуться за таким графіком:

• 23 травня – фізика;
• 26 травня – хімія;
• 31 травня – українська мова, українська мова і література;
• 3 червня – математика, математика (завдання рівня стандарту);
• 6 червня – іспанська мова, німецька мова, французька мова;
• 7 червня – англійська мова;
• 10 червня – історія України;
• 14 червня – географія;
• 17 червня – біологія.

Інформацію про результати основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання з усіх навчальних предметів буде розміщено на інформаційних сторінках учасників тестування до 30 червня 2022 року.

За матеріалами УЦОЯО