Category Archives: Головна

Деякі результати основної сесії НМТ-2022

У межах вступної кампанії 2022 року для вступу на бакалаврат було проведено національне мультипредметне тестування (НМТ). Випробування містило три блоки завдань: з української мови, математики, історії України.

Вперше в історії України масове тестування проводилося онлайново. Для проведення основної сесії, яка тривала з 22 липня до 04 серпня, було створено тимчасові екзаменаційні центри – 566 (1886 аудиторій) в Україні та 64 (177 аудиторій) за кордоном (наразі тестування відбувалися у 23 країнах Європи).

Попри труднощі воєнного часу 187 345 вступників отримали свої результати.

Явка в тимчасових екзаменаційних центрах щодня становила понад 90% учасників (усього 187 836 осіб із 206 433 вступників прийшли до екзаменаційних центрів).

За результатами основної сесії НМТ значна кількість учасників отримала щонайменше по одному 200-бальному результату.

Кількість найвищих результатів за підсумками тестувань у різні дні виявилася доволі високою: по-перше, тому що для цілей НМТ було створено доволі короткі тестові форми (для порівняння тест ЗНО з української мови минулого року містив 40 завдань, а блок НМТ з української мови – усього 20); по-друге, тестові форми не містили складних завдань, що передбачають, наприклад, надання розгорнутої відповіді; по-третє, завдання, включені до тестових форм, стосувалися обмеженого кола тем. Звичайно при цьому, розробники запропонували тільки такі завдання, які перевіряють базові компетентності, що свідчать про опанування шкільної програми на рівні, достатньому для продовження навчання.

Попри орієнтацію тестових форм на оцінювання базових компетентностей, учасникам із найвищими результатами є чим пишатися: окрім навчальних досягнень, вони продемонстрували освітню стійкість, здатність досягати результатів.

Варто також звернути увагу на частку вступників, які отримали менше 161 бала з різних блоків:

  • з української мови таких 64,76%,
  • з математики – 76,87%,
  • з історії України – 77,01%,

тобто з кожного навчального предмета таких осіб є значно більше ніж половина.

Загалом розподіли результатів основної сесії НМТ свідчать про те, що випробування у 2022 році повною мірою уможливили реалізацію вступної кампанії, адже тестові форми достатньою мірою розподілили учасників за рівнями навчальних досягнень, завдяки чому вступники отримали заслужені результати для вступу до закладів вищої освіти.

За матеріалами УЦОЯО

Регіональний діалог «Шкільна бібліотека в контексті нових викликів часу»

30 серпня 2022 року на платформі Google Meet та на YouTube-каналі «НМЦ інформатизації освіти ЗОІППО» було проведено онлайн-захід – регіональний діалог «Шкільна бібліотека в контексті нових викликів часу».

Було окреслено пріоритетні напрями роботи шкільної бібліотеки в 2022-2023 навчальному році, обговорено актуальні питання її діяльності в умовах війни; засвідчено інформаційну підтримку учасників освітнього процесу.

Організатори заходу: Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради; Інститут післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»; Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека».

«Шкільна бібліотека в контексті нових викликів часу: регіональний діалог» (презентація)
«Шкільна бібліотека в контексті нових викликів часу: регіональний діалог» (відеозапис онлайн-заходу)

Відбувся вебінар для учителів інформатики

16 серпня 2022 року відбувся вебінар для учителів інформатики та інформаційних технологій “Модельні програми з інформатики для 5­­-6 класів ─ авторське бачення”.

Ольга Барна, викладач-методист, Заслужений працівник освіти України, кандидат педагогічних наук, доцент ознайомила педагогів із настановами щодо організації навчання інформатики у 5-6 класах за концепцією НУШ.

Навчально методичний комплект “Інформатика. 5 клас” представив його розробник – Йосиф Ривкінд, учитель-методист, Заслужений вчитель України, лауреат премії Джорджа Сороса. Також було розглянуте питання інтерактивного навчання інформатики в Новій українській школі, спікером був Ігор Завадський, доцент факультету комп’ютерних наук та кібернетики КНУ ім. Т. Шевченка, доктор фізико-математичних наук.

Знайомство з авторською модельною програмою для 5-6 класів Нової української школи з інформатики провела Оксана Пасічник, вчитель-методист, вчитель-новатор Microsoft, учасниця робочих груп з оновлення навчальних програм з інформатики та «Нова українська школа: основи стандарту освіти».

Запис вебінару