Category Archives: Головна

Дискусійний майданчик педагогічних працівників ЗДО

22 серпня 2023 року на базі закладу дошкільної освіти № 243 Дніпровського району міста Києва (директор – Вероніка Шапошникова) кафедрою дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка (модератори – Алла Гончаренко, Людмила Меленець) проведено серпневу педагогічну студію для керівників та педагогічних працівників ЗДО в рамках освітнього форуму «Столична освіта: якість в умовах воєнного часу».

Досвідом роботи щодо педагогічних акцентів освітнього простору закладу дошкільної освіти в умовах воєнного часу поділилася Ольга Александрова, вихователь-методист ЗДО № 17 Солом’янського району.

Про безпечний та цікавий простір укриття для пізнавально-ігрової діяльності дітей в умовах збройної агресії розповіла Леся Братанова, директор ЗДО № 532 Святошинського району.

Чому якісна дошкільна освіта – це основа життєшляху дитини пояснила Олена Ніжнік, директор ЗДО № 674 Святошинського району.

Свої ідеї про те, як перетворити безпечне укриття в цікавий планетарій донесла учасникам студії Олена Цетковська, вихователь-методист ЗДО № 762 Солом’янського району.

Учасники секції дійшли спільної думки, що війна вплинула на якість дошкільної освіти та попри освітні та психологічні втрати освітяни завершили найважчий в історії навчальний рік, здатні та готові долати освітні перешкоди.

О. Ніжнік. Управління якістю освітнього процесу в закладі дошкільної освіти: презентація
Фото

Дискусійний майданчик учителів трудового навчання і технологій

22 серпня 2023 року на базі СШ № 181 Печерського району м. Києва відбулася серпнева зустріч вчителів трудового навчання і технологій в рамках освітнього форуму 2023 «Столична освіта: якість в умовах воєнного часу».

Під час форуму обговорили напрями роботи на 2023/2024 навчальний рік для забезпечення якісної технологічної освіти в сучасних умовах та порушили питання про якість роботи вчителя та необхідність професійного зростання в складних умовах сьогодення.

Модераторами виступили Людмила Рак, методистка НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників та Сергій Назаров, старший викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Iнституту післядипломної освіти Університету Грінченка. Учасники заходу мали змогу долучитися до активного обговорення під час панельної дискусії «Як забезпечити якість технологічної освіти в сучасних умовах».

Родзинкою заходу стали виступи педагогів-новаторів Оксани Кириченко, вчительки школи № 232 Деснянського району та Василя Чхало, вчителя ЗОШ № 243 Подільського району, які поділилися власним досвідом роботи із забезпечення якісного навчання учнів.

Методичні матеріали
Фото

Дискусійний майданчик вчителів фізики

У Київській інженерній гімназії проведено конференцію «Фізична освіта в умовах воєнного стану: виклики та шляхи розвитку». Програма заходу була спрямована на обговорення важливих аспектів фізичної освіти в умовах воєнного стану. Організатори звернули особливу увагу на те, як забезпечити якісну освіту в умовах воєнних турбулентностей та які шляхи розвитку можуть бути вибрані в цьому контексті.

Спікерами заходу стали вчителі-новатори міста Києва, серед них: Ігор Чернецький, завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань Національного центру наукової діяльності Малої академії наук України (НЦ МАНУ), кандидат педагогічних наук, заслужений працівник освіти України; Андрій Березовський, учитель Києво-Печерського ліцею № 171 «Лідер», учитель-методист; Наталія Поліхун, завідувачка відділу підтримки обдарованості Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України (НАПН України), кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця; Вадим Гавронський, старший викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Учасники обговорили такі питання:
• Як забезпечити якісну фізичну освіту учнів в умовах воєнного стану?
• Які можливості та ресурси є для педагогів у розв’язанні цього важливого завдання?
• Як адаптувати навчальний процес до викликів, пов’язаних із воєнним станом?
• Як залучити обдарованих дітей до поглибленого вивчення фізики в таких умовах?

Конференція надала педагогам можливість обміну досвідом та ідеями щодо покращення фізичної освіти в умовах невпевненості та воєнного стану. За результатами роботи конференції 120 вчителів отримали сертифікати за участь у заході.

А. Березовський. Фізична освіта в умовах воєнного стану: виклики та шляхи розвитку: презентація
Н. Поліхун. Ресурсна підтримка дослідницької діяльності обдарованих учнів (для вчителів фізики): презентація
А. Березовський. Від підвищення мотивації до навчання – до розвитку юних талантів через розкриття дивовижного світу фізики та участі в інтелектуальних змаганнях: презентація
Відкрита природнича демонстрація: презентація
Фото