Category Archives: Головна
Відбулась методична конференція вчителів математики

22 серпня 2024 року вчителі математики міста Києва зустрілись на серпневій конференції «Виклики та пріоритети математичної освіти на 2024-2025 н. р.» у гостинній спеціалізованій школі № 202 з поглибленим вивченням природничо-математичних наук.
У межах заходу учасники обмінялись думками з приводу подолання викликів і ознайомились із новими вимогами до виконання Державного стандарту, нормативними документами щодо оцінювання, організації навчання в умовах воєнного стану, рекомендаціями до використання ШІ та запровадження інклюзивного навчання (спікер: І. Воротникова, завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка); досвідом реалізації НУШ, зокрема формувального оцінювання навчальних досягнень з використанням програмного забезпечення та ШІ (спікер: М. Желізняк, вчитель математики СШ № 202); експертною системою оцінювання «Каштан» для подолання освітніх втрат (спікер: С. Колесніков, автор розробки, вчитель математики гімназії № 191 імені П. Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов); розглянули проблеми асинхронного навчання математики (спікер: О. Рудик, доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка) та ознайомились із досвідом патріотичного виховання та розв’язування компетентнісних задач на уроках математики (спікер: Г. Уланова-Ковальчук, вчитель математики Київського військового ліцею імені І. Богуна).
Відбулася методична конференція вчителів історії і громадянської освіти

21 серпня 2024 року в СШ № 125 відбулася зустріч учителів, які викладають історію та громадянську освіту «Історична і громадянська освіта під час війни: виклики та пріоритети на 2024-2025 навчальний рік».
Під час зустрічі вчителі закладів загальної середньої освіти, методисти і викладачі Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка обговорили такі питання: впровадження наскрізного викладання громадянської освіти та методичні інструментарії до його реалізації; особливості використання текстових та візуальних джерел як засобу оптимізації навчання історії та громадянської освіти в НУШ, а також розглянули концептуальні підходи до організації вивчення історії Другої світової війни, діяльності Української повстанської армії, російсько-української війни та національно-визвольних рухів в Україні.
Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2025»

Конкурс «Учитель року-2025» – це прекрасна школа зростання педагога, певний етап сходження вгору та стрімкого руху вперед, спілкування з однодумцями, обмін досвідом.
У 2024/2025 навчальному році Конкурс відбудеться у номінаціях «Зарубіжна література», «Історія», «Технології / Трудове навчання», «Хімія» у два тури:
• перший – листопад 2024 року – лютий 2025 року;
• другий – квітень – травень 2025 року.
Реєстрація педагогічних працівників для участі в Конкурсі відбудеться з 23 вересня до 14 жовтня 2024 року на офіційній сторінці конкурсу в розділі «Реєстрація учасників 2025».
Зичимо педагогам успіхів, творчої наснаги, сил, енергії, наполегливості в конкурсних перегонах!!!
Офіційна сторінка Конкурсу на сайті Міністерства освіти і науки України
«Зустрічі, що надихають» для учасників Конкурсу «Учитель року-2025»
Онлайн-курс для психологів від Ради Європи в Україні

Відповідно до Плану дій Ради Європи для України “Стійкість, відновлення та відбудова” на 2023-2026 роки Офіс Ради Європи в Україні 1 січня 2023 року реалізує проєкт “Захист прав дітей під час війни та в післявоєнний період в Україні”. У межах Проєкту експертами Ради Європи розроблено онлайн курс “Специфіка роботи психолога соціальної сфери з дітьми, які мають психологічні труднощі, пов’язані з війною”. Основною метою курсу є підвищення компетентності психолога соціальної сфери у професійній взаємодії з дітьми, які мають психологічні труднощі, пов’язані з війною, відповідно до досягнень сучасної науки та практики. Цей курс допоможе психологам професійно осмислити специфіку роботи з дітьми, які мають психологічні труднощі, пов’язані з війною. Курс призначений насамперед для психологів соціальної сфери, проте його можна рекомендувати пройти також й іншим фахівцям, дотичним до роботи з дітьми, які мають психологічні труднощі, пов’язані з війною. Зокрема, вказаний курс може бути корисним для науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, фахівців психологічної служби системи освіти (психологів-практиків та соціальних педагогів), представників організацій громадянського суспільства, студентів та інших дотичних фахівців, які надають психосоціальну підтримку дітям та їхнім родинам, а також удосконалюють свої власні професійні навички. Онлайн курс доступний українською мовою на платформі Ради Європи HELP за посиланням тут. Зверніть, будь ласка, увагу, що для проходження вказаного курсу та отримання сертифікату необхідно, перейшовши за посиланням, спершу зареєструватися на платформі HELP.
Лист голови Офісу Ради Європи в Україні Мачея Янчака
Круглий стіл «Створення внутрішньої системи якості дошкільної освіти: шляхи реалізації та здобутки»

13 червня 2024 року в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка відбувся круглий стіл «Створення внутрішньої системи якості дошкільної освіти: шляхи реалізації та здобутки».
Учасники круглого столу обговорили такі питання:
- Важливість сучасних підходів у діяльності керівника закладу дошкільної освіти, необхідність створення команди, що може забезпечити раціональне виконання завдань дошкільної освіти.
- Різні форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників та їх ефективність.
- Забезпечення доступності дошкільної освіти та виклики, які виникли в умовах воєнного стану.
- Осучаснення освітнього процесу.
- Особливості проведення моніторингу та використання його результатів для удосконалення діяльності закладу дошкільної освіти.