ХХV Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика

10 листопада 2024 року відбувся ІІ етап ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, у якому взяли участь: 9026 учнів ЗЗСО 3-4, 5, 8-11 класів.

Відповідно до р.V Положення про Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика Переможцями першого – третього етапів Конкурсу та першого етапу Конкурсу серед закордонних здобувачів освіти є учасники, які в кожній категорії посіли перше, друге та третє місця. Кількість призових (перших, других, третіх) місць становить, як правило, не більше 30 відсотків від загальної кількості учасників у кожній категорії з орієнтовним розподілом їх у співвідношенні 1:2:3 в рейтинговому порядку.

Переможцем будь-якого етапу Міжнародного конкурсу не може бути учасник, який набрав менше половини можливої кількості балів.

Завдання ІІ етапу ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

Результати ІІ етапу ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

44 thoughts on “ХХV Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика”

      1. Підкажіть будь ласка, дитина була зареєстрована, приймала участь, в результатах немає. Така ситуація останні 2 роки. Це навмисне протягування своїх дітей, чи намагається відбити у дітей останнє – бажання вчитись в Україні?

        1. Натисніть на рядок “Результати ІІ етапу ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика”

          1. Де можна подивитися роботу своєї дитини?

          2. Вітаю. А де переглянути результати конкурсу за 6 клас?

  1. 5 клас, завдання 4.
    Укажіть кількість слів у тексті, що мають префікси
    А 3 Б 4 В 5 Г 6
    Відповідь “Г 6” теж треба вважати правильною або не давати завдань з неоднозначною відповіддю.
    Слово «вирій» — неясного походження. Деякі дослідники вважають, що воно споріднене з «рій», «роїтися», «ринути»,«обрій».
    Тому можна вважати, що у слові «вирій» теж є префікс.
    https://movoznavstvo.org.ua/vsi-nomera-zhurnalu/statti/2009-5-veresen-zhovten/zadorozhnij-v-b-do-etimologiji-sliv-obrij-i-virij

    1. Натисніть на рядок “Результати ІІ етапу ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика”

    1. Натисніть на рядок “Результати ІІ етапу ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика”, відкриється файл і там внизу оберіть вкладку “4 клас”

  2. Підкажіть, будь ласка, зареєструвались на олімпіаду і не можемо зайти в особистий кабінет? Видає, що невідома email адреса. Що робити?

  3. Як зрозуміти, хто буде учасником міського етапу (усі переможці, які посіли 1-3 місця)?

  4. Цікавить чому 43 бали-3 місце і 35 балів теж 3 місце.Різниця з першим місцем 8 балів,тоді чому розрив 8 балів і між третіми місцями?Дуже дивний підхід оцінювання.

  5. Доброго дня! Пояність, будь ласка, чому текс одного із завдань II етапу конкурсу для 4-их класів різний – тобто відрізняється в самому завданні та файлі з правильними відповідями? І чому уривок вірша Грицька Бойка “На мамине свято” наведений у завданні та відповідях з помилками, які призводять до неможливості правильно виконати текстове завдання з цього питання?

  6. Добрий день, у кого можна запросити роботу дитини? Вона хоче перевірити де у неї помилки.

  7. Вітаю. Два питання:
    1) у списках результатів (6 клас) не знайшла прізвище учениці. Куди можна звернутися, щоб з’ясувати…
    2) де можна знайти завдання, як для інших класів?

  8. Добрий день, шановні адміни! Пропозиція: додайте у повідомлення про результати конкурсу ім Петра Яцика https://olimp.ippo.kubg.edu.ua/archives/6633 крім дати 10 листопада,ще дату проведення для 6-7 класів 16 листопада.
    P.S. завдання/відповіді та результати конкурсу для 6-7 класів на сайті вже є.

  9. У вас розподіл місць взагалі не “орієнтовно у співвідношенні 1÷2÷3”. За розподілу “1÷2÷3” перших і других місць разом має бути орієнтовно такою ж, як кількість третіх місць, а у вас перших і других місць набагато менше

    1. Шановна пані Інно!
      У такій кількості учасників (понад 9 000), коли учні набирають однакову кількість балів, дотриматися чіткого розподілу місць “1:2:3” не завжди можливо.

      1. Я розумію це, але у вас розподіл зовсім не орієнтовний, навіть у тих випадках, коли він може бути таким. Якщо 400 переможців, то приблизно 200 повинно бути 1-ших і 2-гих місць, з них 66 – перші (і бали переможців дозволяють це зробити). А у ваших розподілах – перших та других місць дуже мало. Коли переглянути олімпіади та конкурси – такий розподіл скрізь! Долучайте математиків, вони допоможуть вирішити це питання відповідно до Положення про конкурс.
        Дякую.

  10. Доброго дня! Коли будуть відомі результати ІІІ етапу конкурсу? Цікавить 3 клас. Дякую

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*