Навчання вчителів фізичної культури під час осінніх канікул
З 29 по 31 жовтня 2024 року на базі ЗЗСО № 266 Дарницького району м. Києва (директор – Кучерява Валентина Валентинівна) проведено очні курси підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури, керівників спортивних гуртків (куратор – Юрій Васильович Черпак, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка, кандидат педагогічних наук).
У вітальному слові до слухачів курсів директор Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка – Михайло Федорович Войцехівський зауважив, що на сьогодні існує низка питань, які важливо не лише обговорити, а й сформувати відповіді на них. А поряд із бездоганним знанням теоретичного матеріалу, важливу роль відіграє досконале опанування практичних навичок.
Тему навчального заняття «Відновлення ментального здоров’я: немедикаментозне подолання стресу під час війни» розкрив Бабіченко Микита Анатолійович, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка, кандидат медичних наук.
Програма курсів включала такі теми, як «Навчальна діяльність учнів 5-9 класів освітньої галузі «Фізична культура» в Новій українській школі» та «Використання педагогічних технік на уроках фізичної культури».
Під час навчання обговорювалися такі питання:
- Подолання тривожності в умовах воєнного часу.
- Збереження ментального здоров’я учнів.
- Основні аспекти толерантної взаємодії учасників освітнього процесу.
- Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП.
- Особливості планування занять.
- Безпечне проведення занять.
- Лідерська компетентність учителя фізичної культури.
- Позитивний вплив психоемоційного стану на виконання фізичних вправ.
- Засоби гармонізації, підвищення рухливості та витривалості дітей.
- Форми залучення учнів до самостійної творчої діяльності.
- Розвиток навичок командної роботи на уроці.
На практичних заняттях, вчителі опрацювали методику проведення бінарного (або подвійного) уроку з фізичної культури та кількох предметів. Значну увагу було приділено використанню педагогічних прийомів, технік, інструментів із проведення варіативних модулів навчальної програми. Вчителі вправлялися в проведенні естафет, спортивних, рухливих ігор. Слухачі були оригінальними і вправними, виявляли активність і зацікавленість інноваціями.
Навчання сприяло розвитку лідерських якостей і навичок педагогічного партнерства. Адже на курсах учителі ділилися своїм досвідом, долучалися до активного використання сучасних методик навчання. Так Чечуліна Тетяна Миколаївна, учитель логопед-дефектолог школи І-ІІІ ступенів № 266 Дарницького району м. Києва розкрила впровадження принципів інклюзії в освітній процес ЗЗСО. Погрібна Ксенія Олександрівна, учитель фізичної культури академічного ліцею № 47 Печерського району м. Києва поділилася методикою проведення бінарного уроку фізичної культури.
Усі учасники навчання отримали сертифікати про підвищення кваліфікації на 30 годин / 1 кред. ЄКТС.
Залишити відповідь