Інформація про заходи, проведені Інститутом післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка з нагоди відзначення Дня української писемності та мови
З нагоди відзначення Дня української писемності та мови кафедра мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка підготувала, організувала та провела такі заходи:
24-27 жовтня 2024 року відбулися Мовознавчі перегони, до участі в яких було запрошено учнів 9–11 класів закладів загальної середньої освіти.
Свої знання української мови учні мали змогу перевірити й удосконалити – для цього потрібно було виконати 30 поданих у гугл-формі тестових завдань і набрати максимально 42 бали. Перемогу виборювали учні з багатьох регіонів України: Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Закарпатської, Запорізької, Київської, Кіровоградської, Луганської, Львівської, Одеської, Сумської, Хмельницької, Харківської, Херсонської, Чернівецької, Черкаської областей.
До виконання різнорівневих тестових завдань, які стосувалися лексикології, фонетики, граматики, правопису, пунктуації та культури мовлення, долучилися 564 учасники.
Набрали 42 бали із 42 – 25 осіб; 40 балів із 42 – 38 осіб.
Результати тестування подано в таблиці.
У процесі аналізу результатів тестових завдань було виокремлено середній рівень – 19,53/42, середній бал – 17/42.
Результати подано в діаграмі.
Віртуальний кластер «Єдина мова – нація єдина»
З 22 по 27 жовтня 2024 року тривав Віртуальний кластер «Єдина мова – нація єдина».
До участі в заході з нагоди відзначення Дня української писемності та мови запрошувались учні 10–11 класів закладів загальної середньої освіти.
Участь у кластері передбачала запис відео продекламованого напам’ять прозового уривку на 150–200 слів сучасного українського письменника / письменниці: про мову, про писемність, про актуальні питання сьогодення, які увиразнюють силу духу українців.
У віртуальному кластері взяли участь 26 осіб з Києва, Київської області та інших областей України.
З результатами кластеру можна ознайомитися за хештегами:
#ЄдинаМоваНаціяЄдина
#BorysGrinchenkoKyivMetropolitanUniversity
#Інститут_післядипломної_освіти
#Кафедра_мовно-літературної_освіти
Онлайн-флешмоб «Мова творить націю»
З 23 по 27 жовтня 2024 року відбувся Онлайн-флешмоб «Мова творить націю».
До участі запрошувалися всі охочі учні 9–11 класів закладів загальної середньої освіти, небайдужі до рідного слова.
Онлайн-флешмоб передбачав запис відеоінтерв’ю на 1,5–2 хв у громадських місцях або у шкільних коридорах на тему, пов’язану з популяризацією української мови, писемності, грамотності, історії.
В онлайн-флешмобі взяли участь 17 осіб з Києва, Київської області та інших областей України.
Найцікавіші інтерв’ю було розміщено на сторінці кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка в Фейсбук.
Конкурс лінгвістичних загадок «Писемність – це мистецтво перетворювати думки на вічність»
З 23 по 27 жовтня 2024 року було проведено Конкурс лінгвістичних загадок «Писемність – це мистецтво перетворювати думки на вічність».
До участі в конкурсі запрошувалися учні 5–9 класів закладів загальної середньої освіти.
У конкурсі взяли участь 37 осіб з Києва, Київської області та інших областей України.
Участь у конкурсі передбачала складання трьох оригінальних лінгвістичних загадок.
Найцікавіші роботи було розміщено на сайті кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Калейдоскоп учнівських проєктів «Мовні традиції моєї родини»
З 23 по 26 жовтня 2024 року відбувся Калейдоскоп учнівських проєктів «Мовні традиції моєї родини».
До участі в конкурсі запрошувалися учні 5–11 класів закладів загальної середньої освіти.
Участь у калейдоскопі передбачала запис відео на 1,5–2 хв, в якому учні цікаво й захопливо ділилися історіями про те, як мова та культурні традиції передавалися з покоління в покоління в їхніх родинах (можна прочитати авторські вірші, гуморески, прозу, заспівати разом пісню, чи передати красу слова через інші форми мистецтва).
У конкурсі взяли участь 8 осіб з Києва й Київської області.
Найцікавіші учнівські проєкти було розміщено на сторінці кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка в Фейсбук.
Залишити відповідь