Запрошуємо пройти навчання з організації освітнього процесу за дистанційною та змішаною формами
Шановні педагоги!
Пропонуємо до Вашої уваги блок навчальних модулів та порад з організації та здійснення дистанційного та змішаного навчання в закладі освіти.
Навчальні модулі для педагогів всіх категорій
- Організація навчання за технологією “перевернутий клас”
- Сучасні інтернет технології у створенні інформаційно-освітнього середовища вчителя
- Контроль і оцінювання навчальної діяльності учнів в умовах дистанційного навчання
- Як провести контроль знань без втрат часу на перевірку
- On-line сервіси для створення тестів і анкет
- Як використовувати відео на уроці та в дистанційному навчанні
Предметні модулі (за фахом)
- Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури. Дистанційне та змішане навчання в школі: поняття, терміни, моделі
- Учителі фізики. Kомп’ютерні симуляції та методика їх використання під час навчання фізиці
- Учителі математики. Методика використання електронних засобів навчального призначення (ЕЗНП) на уроках математики
(Даний перелік доповнюється! Решта модулів зараз перебувають у розробці)
Додатки: поради та ресурси
- Як навчатися дистанційно? Відкриті ресурси: відеозапис вебінару. Ірина Павлівна Воротникова, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій, к. пед. н., доцент.
- Організація дистанційного навчання закладом освіти: відеозапис вебінару. Ірина Павлівна Воротникова, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій, к. пед. н., доцент.
- Онлайн-конструктор тестів Online Test Pad: стаття. Вадим Володимирович Гавронський, старший викладач кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій.
- Упровадження дистанційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів. Навчально-методичний посібник. Ірина Павлівна Воротникова, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій, к. пед. н., доцент, Сергій В’ячеславович Якубов, старший науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій.
Залишити відповідь