До уваги директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти міста Києва, директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти, що будуть підвищувати кваліфікацію у 2018-2019 навчальному році, керівників органів управління освітою, науково-педагогічних працівників Київського університету імені Бориса Грінченка, партнерів Інституту післядипломної педагогічної освіти, представників громадських об’єднань, державних інституцій та всіх зацікавлених у інноваційному розвитку системи освіти міста Києва!
Програма «Партнерство»
Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка розробляє Програму професійного розвитку керівників закладів освіти м. Києва на 2018/2019 н.р. Для оновлення та розширення змісту курсів підвищення кваліфікації керівників закладів освіти запрошуємо вас долучитися до співпраці. Якщо Ви бажаєте поділитися своїм інноваційним досвідом з керівниками шкіл м. Києва, що будуть підвищувати свою кваліфікацію у 2018-2019 н.р. надсилайте тему та коротку характеристику авторського модуля з інформацією про себе (ПІБ, посада, вчений ступінь, вчене звання за наявності), телефон, електронна адреса) на адресу: ippo@kubg.edu.ua. Ваш модуль буде включений до Програми та запропонований до вибору директорами та заступниками директорів шкіл м. Києва.
Програма професійного розвитку керівників закладів освіти
Програма містить навчальні модулі, сформовані за напрямами, що відповідають десяти основним компетентностям, визначеним Новою українською школою: управлінська, комунікативна, інформаційно-цифрова, правова, громадянська і соціальна, економіко-фінансова, загальнокультурна, світоглядна, психологічна, фахова.
Кожний розділ міститиме різнорівневі навчальні модулі, авторами яких будуть науково-педагогічні та педагогічні працівники Університету Грінченка та його партнери, керівники закладів освіти, представники громадських організацій та всі зацікавлені особи.
Напрями Програми професійного розвитку керівників закладів освіти:
- Управлінська компетентність;
- Комунікативна компетентність;
- Інформаційно-комунікаційна компетентність;
- Правова компетентність;
- Громадянські та соціальні компетентності;
- Підприємливість та фінансова грамотність;
- Культурна компетентність;
- Світоглядна компетентність;
- Фахова компетентність;
- Психологічний супровід професійного розвитку.
Пропоную
для світоглядної складової:
“Загальний підхід до формування переліку компетенцій щодо опанування природничо-математичними дисциплінами”
для ІКТ і фахової складових – усі модулі вибіркової частини, які подано у повідомленнях для слухачів курсів вчителів математики й інформатики – див. посилання наприкінці стартової сторінки сайту http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua
Дорогі колеги! Запрошую вас на свій модуль «Отримання компетентностей надання першої невідкладної (домедичної) допомоги (First Aid) за сучасними Європейськими стандартами». Дитина травмувалась, знепритомніла, подавилась їжею, стався епілептичний напад ? Швидка викликана, але допомогу надавати треба вже зараз… Ви та ваші колеги вивчали, як надавати першу допомогу багато років тому. Ваші знання застарілі та не відповідають діючим європейським стандартам! Отримайте нові компетентності під час проведення модуля! Заняття будуть проводитись у ліцеї № 208 м.Києва ( вуо. О.Туманяна, 2) біля ст. метро «Лівооережна». До зустрічі!
З повагою, Михайло Чемерис