З 28 січня по 4 лютого 2019 року в Києві відбувся ІІ (міський) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2019» у номінаціях «Вчитель інклюзивного класу» (9 учасників), «Географія» (12 учасників), «Основи здоров’я» (9 учасників), «Захист Вітчизни» (11 учасників) та «Французька мова» (8 учасників).
Непомітно пролетіли конкурсні дні. Радість і хвилювання, гордість за колег і щастя від спілкування з учнями супроводжували конкурсантів протягом усього тижня. Кращі педагоги столиці змагалися в таких випробуваннях: «Тестування з фахової майстерності», «Практична робота», «Методичний практикум», «Проект» і «Урок». Кожен етап Конкурсу був по-своєму цікавим, творчим, креативним. Проте основним випробуванням для конкурсантів став урок. Але вчителю не звикати, бо він щоденно торує стежку до дитячих сердець, тож кожен урок мав своє смислове та емоційне навантаження. Не важко здогадатися, що уроки учасників конкурсу були особливими: мали своє обличчя, ауру, навчальні, розвивальні та виховні цілі. У кожному етапі випробувань учителі продемонстрували високий рівень володіння методики навчання предмета, представили власний досвід роботи, свої педагогічні ідеї та досягнення, творчий підхід до використання сучасних інноваційних технологій. Педагоги засвідчили, що вміють змагатися та перемагати і своєю невтомною працею готові оновлювати сучасну освіту.
Детальніше …