Category Archives: Головна

Допоможіть урятувати життя дворічному хлопчику

Вашої допомоги потребує дворічний Микита Бондарчук, у якого діагностували гострий лімфобластний лейкоз.
Несподівано після новорічних свят у жвавого та веселого хлопчика піднялася температура і вже за тиждень молоду сім’ю Бондарчуків шокували новиною: у Микити рак. У середу, 26 січня, дитину з матір’ю госпіталізували. Наразі хлопчик знаходиться в Національній дитячій спеціалізованій лікарні «ОХМАТДИТ» у тяжкому стані.
Для підтримки його життя необхідно переливання крові, а у Микити дуже рідкісна група – третя негативна (B (III) Hr (-)). На сьогодні перед лікарями постала першочергова задача – стабілізувати стан дитини. Попереду ще довгі півроку інтенсивної терапії та півтора роки реабілітації.
Молоді батьки просять усіх небайдужих допомогти їхньому хлопчику вилікуватися та шукають донорів для переливання крові (B (III) Hr (-)).

Реквізити для допомоги:
Картка Приватбанку: 5168 7420 1236 9157
Бондарчук Світлана Сергіївна
тел. (095) 332-63-96
Шукаємо донорів крові B (III) Hr (-)

Реєстрація на ЗНО–2016

Реєстрація осіб для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні 2016 року триватиме з 1 лютого до 4 березня, при необхідності можливе внесення змін до реєстраційних даних (1 лютого – 18 березня 2016 року).
Дізнатися про правила реєстрації на ЗНО можна на сайті Київського регіонального центру оцінювання якості освіти
Презентація від КРЦОЯО

Проект «Інститут у музеї»

Спільний проект Педагогічного музею України та кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка «Інститут у музеї» стартував у жовтні 2014 року.
У межах проекту доцент кафедри Оксана Матвійчук проводить зі слухачами курсів підвищення кваліфікації заняття на тему «Методи, форми та засоби виховання». Заняття розпочинаються оглядом стаціонарної експозиції «Розвиток освіти та педагогічної думки в Україні від найдавніших часів до 1945 р.», який проводить науковий співробітник Кіра Степанович.
Тільки протягом жовтня 2014 – березня 2015 року було проведено понад 30 таких занять. Продовжувалась робота і в 2015 році. На заняттях побували шкільні бібліотекарі, майстри ПТНЗ, вчителі фізики, хімії, математики, вихователі ГПД, керівники гуртків, учителі образотворчого мистецтва, вчителі фізкультури ЗНЗ столиці. Триває цей проект і сьогодні.
Варто зазначити, що екскурсія стаціонарною експозицією музею має інтерактивний характер: слухачі беруть у ній активну участь, відповідаючи на запитання та виконуючи низку цікавих завдань. Екскурсанти мають можливість ознайомитись із підручниками, журналами, методичними працями, які є складовими наукового об’єкту «Колекція стародруків Педагогічного музею України (рукописи, стародруки та рідкісні видання 1477-1923 рр.)», що становить національне надбання. Видання добираються відповідно до спеціальності екскурсантів.
Слухачі курсів підвищення кваліфікації долучаються до різних заходів музею, зокрема до відкриття виставок. Більш детально з даним проектом можна ознайомитись на сайті Педагогічного музею «Проект «Інститут у музеї».

Виступ професора Фелікса Левітаса на телеканалі 1+1

День Соборності України – свято, що відзначається щороку 22 січня – в день проголошення Акту возз’єднання Української Народної Республіки та Західно-Української Народної Республіки, що відбулося 1919 року на Софійській площі в Києві.
Прослухайте виступ з нагоди свята завідувача кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка, доктора історичних наук, професора Ф.Левітаса на телеканалі 1+1.

Дослідження з питань виконання Конвенції ООН «Про права людей з інвалідністю»

Науково-методичний центр інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка спільно з Національною асамблеєю інвалідів України та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» розпочинає дослідження з питань виконання Конвенції ООН «Про права людей з інвалідністю», а саме: статті 7 «Діти-інваліди», статті 11 «Ситуації ризику та надзвичайні гуманітарні ситуації», статті 24 «Освіта».
Дослідження проводиться за методикою, розробленою спільно з організацією Enabling Education Network (EENET), Велика Британія, і передбачає проведення фокус-груп із педагогами та керівниками інклюзивних навчальних закладів, батьками дітей з особливими освітніми потребами, представниками місцевих громад та ін. Особливістю проведення дослідження буде залучення самих дітей з особливими освітніми потребами, що відповідає статті 7 Конвенції: «діти з інвалідністю мають мати право висловлюватися з усіх питань, які впливають на їхнє життя».
Представники EENET не лише беруть участь у розробленні плану та методології дослідження, а й у підготовці фасилітаторів та в проведенні пілотної фокус-групи.
У рамках дослідження планується проведення чотирьох фокус-груп у містах Вінниця, Львів, Одеса і Сєверодонецьк, а також заключного Круглого столу в Києві.
Проведення першої фокус-групи відбудеться 29 лютого в місті Вінниця.
Права людей з інвалідністю
Конвенція про права інвалідів
Н.З.Софій. Виконання Конвенції ООН «Про права людей з інвалідністю» (у контексті підготовки педагогів м.Києва)

З 16 січня 2016 року в загальноосвітніх навчальних закладах столиці призупинено навчально-виховний процес

Не чекаючи на перевищення епідпорогу захворюваності на грип та ГРВІ, столична влада ухвалила рішення про тимчасове призупинення навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах міста з суботи, 16 січня 2016 року.
Профілактичні заходи у столиці триватимуть до покращення епідеміологічної ситуації в місті.
Департамент освіти і науки, молоді та спорту КМДА: З 16 січня у всіх школах та позашкільних навчальних закладах усіх типів та форм власності призупинено навчально-виховний процес до покращення епідемічної ситуації

Презентація дорожніх карт переходу до нової якості післядипломної освіти

Розвиток післядипломної освіти – складова освіти впродовж життя. Йдеться про підвищення і професійного рівня (набуття нових знань із фаху), і рівня загальноосвітнього.
Висока якість післядипломної освіти педагогів досягається за рахунок модернізації змісту навчання. Так, сьогодні кожен педагог має добре знати психологічні особливості сучасних школярів, досконало володіти інформаційно-комунікаційними технологіями, опанувати навички продуктивного спілкування.
Суттєвого вдосконалення потребує аудиторна система занять, що передбачає скорочення лекційних форм навчання і запровадження активних методів навчання (дискусій, круглих столів, мозкових штурмів, елементів ділової гри тощо). Велике значення має дистанційна форма освіти.
Про ці та інші аспекти вдосконалення післядипломної освіти йшлося на засіданнях директорату ІППО КУ імені Бориса Грінченка у грудні 2015 року. Кафедри Інституту презентували дорожні карти переходу до нової якості післядипломної освіти.
Дорожня карта вдосконалення якості освіти кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій
Дорожня карта переходу до нової якості освіти кафедри методики мов і літератури
Дорожня карта кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти

Відбувся ІІІ (міський) етап XVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

20 грудня 2015 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся ІІІ (міський) етап XVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. У конкурсі взяли участь: 1095 учнів ЗНЗ, 18 студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації та 37 студентів ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації.
Наказ Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 5.11.2015 №675 «Про проведення І-ІІІ етапів ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2015-2016 н.р.»
Положення про Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика
Ліга меценатів України
Фотогалерея
Завдання ІІІ (міського) етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
Відповіді до завдань ІІІ (міського) етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
Результати ІІІ (міського) етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика з місцями
Наказ ДОНМС від 06.04.2016 №295 «Про підсумки ІІІ (міського) етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика у 2015/2016 навчальному році»

Практичний семінар «Права людини» для вчителів правознавства

8 грудня 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся практичний семінар «Організація правоосвітньої та правовиховної роботи в школі». Захід проведено в рамках тижня Права. Його мета – надання методичної допомоги вчителям правознавства в організації та проведенні тижня Права в школі.
Учасники семінару ознайомились із «мандрівною» виставкою «Кожен має право знати свої права», яка є сучасною моделлю методичного ресурсу для вивчення прав людини. Експозиція виставки складається з 25 панелей, що містять актуальну, по-сучасному представлену інформацію про людську гідність, основні ознаки прав людини, заборону дискримінації, критерії правомірності обмежень прав людини, демократію, правову державу та зміст стандартів окремих прав і свобод.
Програма семінару
Практичний семінар «Організація правоосвітньої та правовиховної роботи в школі»: відео (6 хв.)
Всеукраїнська освітня програма «Розуміємо права людей»

Незряча дитина в інклюзивному класі, або що значить бачити серцем

8 грудня 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся навчально-практичний семінар для педагогів «Робота з незрячими дітьми в умовах інклюзивного класу». У заході взяли участь студенти кафедри соціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини.
Семінар провела Оксана Потимко, керівник ресурсного центру освітньо – інформаційних технологій для осіб з особливими потребами Національного університету «Львівська політехніка», виконавчий директор Львівського обласного осередку ВГО «Українська спілка інвалідів».
Інформація про матеріали для незрячих дітей

Нарада методистів РНМЦ та голів РМО учителів трудового навчання

3 грудня 2015 року відбулася нарада методистів РНМЦ та голів районних методичних об’єднань учителів трудового навчання (обслуговуючі види праці) та вчителів трудового навчання (технічні види праці).
Обговорювалися питання підготовки та проведення III (міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання в 2015-2016 навчальному році.
Велика увага приділялася підготовці та проведенню виставки творчих робіт школярів: традиційно її організовують під час міського етапу олімпіади. Цього року для ЗНЗ усіх районів столиці визначено спільну тему: «Кожен наш поступ – тобі, Україно». Організатори виставкових стендів уже почали добирати експонати, щоб гідно представити свій район.
Н.І.Боринець. Олімпіада-2016: трудове навчання (дівчата), III етап: презентація
С.І.Назаров. Олімпіада-2016: трудове навчання (технічні види праці): презентація

Вітаємо лауреата Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу»

З 25 по 27 листопада 2015 року в місті Києві Інститут модернізації змісту освіти, Комітет з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України спільно з Федерацією футболу України проводив ІІІ всеукраїнський (фінальний) тур Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу».
У рамках конкурсу в Будинку футболу 25 листопада за сприяння Федерації футболу України відбувся Всеукраїнський семінар «Розвиток дитячого масового футболу». Широкому загалу були представлені 5 фіналістів конкурсу.
Місто Київ представляла Матюшко Оксана Леонідівна, учитель фізичної культури вищої категорії школи І-ІІІ ст. №294 Деснянського району, педагогічний стаж якої 18 років.
Конкурсні уроки проходили 26-27 листопада в Скандинавській гімназії Дарницького району м.Києва.
Фоторепортаж
Положення про Всеукраїнський конкурс «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу»

Семінар для вчителів, які викладають предмет «Основи здоров’я»

2 грудня 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся майстер-клас «Особливості викладання теми «Краса і здоров’я» в основній школі» для керівників РМО вчителів основ здоров’я та вчителів, що викладають предмет «Основи здоров’я».
Виступ методиста НМЦ природничо-математичної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка С.В.Назаренко було присвячено огляду розділів навчальної програми предмета «Основи здоров’я», у яких передбачено вивчення питань особистої гігієни, догляду за шкірою та косметичних проблем підлітків.
Доцент кафедри анатомії та фізіології людини Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка О.В.Полковенко зупинилася на питаннях використання засобів догляду за шкірою. Науковець охарактеризувала природні джерела догляду за різними типами шкіри й волосся та значення здорової шкіри в підлітковому та юнацькому віці.
Є.В.Тищенко, керівник гуртка «Школа здоров’я та краси» Київського палацу дітей та юнацтва, продемонструвала наочний матеріал для роботи на уроці та надала поради щодо використання для догляду за шкірою підлітків натуральних засобів.
О.В.Полковенко. Косметичні проблеми підлітків: презентація (скачати)