Третій навчальний семінар з питань професійного супроводу дітей з аутизмом у ДНЗ і ЗНЗ

28 квітня 2015 року відбувся третій навчальний семінар «Професійний супровід дітей з аутизмом у дошкільному та загальноосвітньому навчальних закладах: організація наступності». Захід відбувся в рамках навчального проекту «Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з аутистичним спектром розладу», який розпочато науково-методичним центром інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка спільно з Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України, громадською організацією ІРЦ «Маленький принц» та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».
До проекту залучено представників районних управлінь освіти та психолого-медико-педагогічних консультацій Оболонського, Дніпровського, Деснянського районів, двох загальноосвітніх навчальних закладів та чотирьох дитячих садків м.Києва – створено постійну групу учасників, що складається із 38-ми осіб.
У ході роботи першої сесії було зосереджено увагу на роботі з документами, необхідними для індивідуального психолого-педагогічного супроводу дитини з аутизмом. Учасникам семінару було запропоновано заповнення та обговорення змісту «Інформаційного листа дитини» та «Інтересів дитини». Також було опрацьовано вправу «Метод підтримуючої бесіди», спрямовану на попередження емоційного вигорання.
Під час роботи другої сесії учасникам семінару було запропоновано розглянути питання щодо практичного використання візуальної підтримки для дитини з аутистичним спектром розладу.
Попереду учасників чекають наступні семінари, а також розроблення методичних рекомендацій для педагогів з питань роботи з дітьми з аутизмом.
Тетяна Скрипник. Комплексна програма розвитку дітей з аутизмом: науково-методичний посібник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*