Семінар з питань розвитку, навчання і виховання обдарованих дітей
18 грудня 2014 року відбувся науково-практичний семінар «Обдаровані діти: психологічні аспекти розвитку, навчання і виховання» для працівників психологічної служби системи освіти столиці. Захід було проведено в ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Завідувач НМЦ практичної психології і соціальної роботи Інституту Олена Іванівна Кепканова сконцентрувала увагу практичних психологів на питанні організації роботи з обдарованими і здібними дітьми в умовах освітнього простору.
Програма семінару
С.С.Марченко. Обдаровані діти: шляхи наукових пошуків: презентація
С.В.Савченко. Сучасні підходи в роботі з обдарованими дітьми в позаурочний час: презентація
О.Д.Обозова. Плекаємо обдаровану особистість (з досвіду роботи практичного психолога): презентація
Л.О.Московченко. Проблеми обдарованих дітей: презентація
Наукове підгрунтя обдарованості було окреслено в доповіді на тему «Обдаровані діти: шляхи наукових пошуків» Світлани Сергіївни Марченко, наукового співробітника відділу діагностики обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України.
Методист НМЦ гуманітарної освіти та виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка Світлана Володимирівна Савченко розповіла про сучасні підходи в роботі з обдарованими дітьми в позаурочний час.
Практичним досвідом поділилися практичний психолог ліцею №100 «Поділ» Ольга Данилівна Обозова (виступ на тему «Плекаємо обдаровану особистість») та практичний психолог СЗШ №296 Леся Олександрівна Московченко (виступ «Групові форми роботи з обдарованими учнями»).
Психолог НМЦ практичної психології і соціальної роботи ІППО КУ імені Бориса Грінченка Олена Анатоліївна Хоменко провела майстер-клас «Психологічні основи готовності педагога до роботи з обдарованими дітьми».
Залишити відповідь