Якість дошкільної освіти: педагогічне партнерство та інклюзивне навчання
21-23 жовтня 2024 року в Інституті післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка було проведено очні фахові курси вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти «Якість дошкільної освіти: педагогічне партнерство та інклюзивне навчання». Куратор групи – Галина Валентинівна Смольникова.
Слухачі курсів (27 осіб) розглянули такі актуальні питання:
- «Монтессорі-клас Тоддлер: створення навчально-ігрового оточення для дітей 1,5-3 років» (лектор Щербина Вікторія Миколаївна, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат політичних наук);
- «Виховання фізично розвинених дітей 2/3-річного віку» (лектор Смольникова Галина Валентинівна, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат психологічних наук, доцент);
- «Формування сенсорно-пізнавальної компетентності дітей раннього віку в конструктивній діяльності» (лектор Волинець Юлія Олександрівна, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук).
Навчання педагогів було скероване на розвиток здатності обирати ефективні методи, форми й засоби організації освітнього процесу відповідно до запитів і потреб здобувачів освіти, а також на спроможність визначати та враховувати індивідуальні особливості дітей. Важливо було удосконалити вміння забезпечувати баланс між ініційованими вихователем та здобувачами освіти активностями, організовувати безпечне освітнє середовище, ефективно співпрацювати та комунікувати з дітьми, використовувати провідні види діяльності малят раннього віку задля забезпечення їх гармонійного розвитку.
Залишити відповідь