«Нова українська школа – нові підходи до навчання і викладання»: Міжнародний семінар для представників пілотних шкіл
24 жовтня 2017 року в Києві відбувся міжнародний семінар для представників пілотних шкіл «Нова українська школа – нові підходи до навчання і викладання». Відкрили семінар Лілія Гриневич, міністр МОН України; Герміне Поппеллер, посол Австрії; Гудрун Пайнсі, уповноважена з питань освіти Австрії. Про хід упровадження проекту стандарту та перші успіхи розповіли П.К.Хобзей, заступник Міністра освіти та науки України; Г.Шовкалюк, координатор проекту для пілотних шкіл з англійської мови; Л.Андрушко, директор львівської ЗОШ І ступеня «Світанок».
З метою встановлення зворотного зв’язку щодо впровадження проекту Державного стандарту початкової освіти було створено 13 робочих груп із числа директорів пілотних шкіл, заступників директорів з навчально-виховної роботи, вчителів-експериментаторів, тренерів.
Робочі групи вчителів обговорювали питання:
Що спрацювало у використанні нових підходів?
Що допомагало у використанні нових підходів?
Ідеї для обміну з колегами.
Яка підтримка необхідна від навчального закладу / ІППО / Міністерства?
З яких питань потрібні додаткові тренінги?
Яке дидактичне забезпечення потрібне для успішного впровадження нового Стандарту початкової загальної освіти?
Робочі групи директорів обговорювали питання:
Яким чином впровадження проекту Державного стандарту впливає на загальне управління школою?
Якою є шкільна атмосфера?
Яке дидактичне забезпечення потрібне для успішного впровадження нового Стандарту?
Які додаткові знання, інформація потрібні?
Робочі групи заступників директорів обговорювали питання:
Якими були основні виклики у впровадженні / підтримці впровадження нового Державного стандарту початкової освіти?
Які додаткові знання потрібні вчителям, заступникам керівників, щоб відповідати на ці виклики?
Яке дидактичне забезпечення потрібне для успішного впровадження нового Стандарту?
Робочі групи тренерів обговорювали питання:
Кращі практики використання нових підходів до навчання?
Що допомагало у проведенні тренінгів?
Якими є додаткові потреби вчителів? Якими є найбільші виклики?
Яке дидактичне забезпечення потрібне для успішного впровадження нового Стандарту?
З яких питань потрібні додаткові тренінги?
Представники кожної з груп презентували результати обговорення.
Учасники семінару ознайомилися з австрійським досвідом організації кооперативного навчання в початковій школі, з методикою «Модель річки», яку представили Хельга Шахінгер та Сузанна Фрейншляг.
С.Горбачов, директор спеціалізованої школи №148 м.Києва провів майстер-клас «Як спілкуватися з журналістами і обертати проблеми на переваги».
Упродовж дня учасники семінару ділилися напрацьованим досвідом, зокрема, щодо апробування нових методик навчання.
Залишити відповідь