Семінар із питань оцінювання в умовах інклюзивного освітнього простору
30 березня 2016 року в рамках постійно діючої Школи інклюзивної освіти було проведено навчально-практичний семінар «Особливості оцінювання в умовах інклюзивного освітнього простору». Захід організовано науково-методичним центром інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка. Учасниками семінару були педагоги, які працюють у дошкільних навчальних закладах, методисти районних методичних центрів.
Учасники семінару ознайомилися з чинною нормативно-правовою базою щодо питань організації навчально-виховного процесу в умовах інклюзивних груп; обговорили загальні цілі процесу оцінювання навчальних досягнень і розвитку дітей дошкільного віку, етапи процесу оцінювання, методи оцінювання, зокрема спостереження і портфоліо, а також ознайомилися з особливостями диференціації оцінювання для дітей з особливими освітніми потребами.
Лист МОН України №1/9-487 від 12.10.2015 року «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»
Оцінювання в інклюзивному навчальному середовищі: презентація
Школа інклюзивної освіти. Портфоліо
Н.В.Заєркова. Портфоліо в дошкільному навчальному закладі: презентація
З досвіду ДНЗ №138: Спостереження як один із методів планування та організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах дошкільного навчального закладу
Традиційним для подібних семінарів стало його проведення спільно з педагогами-практиками, тож цього разу присутніх познайомили з досвідом дошкільного навчального закладу №138 м.Києва. Починаючи з 2010 року, педагоги цього дитячого садка працюють із дітьми з особливими освітніми потребами, зокрема з дітьми із синдромом Дауна.
У роботі семінару взяли участь члени творчої групи навчального закладу: завідувач ДНЗ Калашник Валентина Миколаївна, соціальний педагог Громико Валентина Іванівна, вчитель-логопед Рудницька Євгенія Ігорівна, практичний психолог Чекер Яна Володимирівна. Педагоги представили свій досвід з планування та оцінювання розвитку дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами, відповіли на запитання учасників семінару.
Залишити відповідь