З 10 по 23 квітня 2015 року Київський університет імені Бориса Грінченка проводив Всеукраїнську науково-практичну інтернет-конференцію “Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти”. Напрями роботи конференції:
• Проблеми та перспективи інноваційного розвитку сучасної освіти.
• Якість шкільної освіти та інструментарії її оцінювання.
• Психологічні та соціально-педагогічні чинники розвитку інноваційного потенціалу сучасного педагога.
• Наукове та навчально-методичне забезпечення фахової підготовки, перепідготовки педагогів до іншомовної діяльності та дослідно-експериментальної роботи.
Детальну інформацію про конференцію дивіться на сайті http://conf.kubg.edu.ua
Секції конференції “Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти”
Проблеми та перспективи інноваційного розвитку сучасної освіти.
| Інноваційний розвиток освіти в умовах трансформаційних змін українського суспільства | DOC |
| Ганна Щекатунова |
| Інноваційна освітня діяльність вчителя початкових класів на уроках математики | DOC |
| Олена Полякова |
| Інноваційний розвиток дошкільних навчальних закладів України: правове забезпечення | DOC |
| Людмила Меленець |
| Державно-громадське управління у сфері дошкільної освіти | DOC |
| Валентина Бобир |
| Використання інформаційно-комунікаційних технологій як важлива умова реалізації інформаційної компетентності учнів в умовах реформування шкільної освіти | DOC |
| Тетяна Грицюк |
| Духовний гуманізм освіти як чинник розвитку інноваційного потенціалу сучасного педагога | DOC |
| Валентина Матяшук |
| Теоретико-методологічні аспекти організації навчання за домашньою (сімейною) формою освіти | DOC |
| Жанна Вихристенко |
| Педагогічні інновації як засіб реалізації цілей загальної середньої освіти | DOC |
| Павло Копосов |
| Інноваційні підходи до організації патріотичного виховання в закладах освіти України за допомогою Office 365 | DOC |
| Галина Коломоєць |
| Хмарні технології як компонент виховання професійно-прикладної фізичної культури дітей та молоді | DOC |
| Анатолій Ребрина |
| Використання комп’ютерних технологій, як інновації, в розвитку дошкільника | DOC |
| Діана Сабол |
| Застосування інноваційних технологій у професійно-прикладній фізичній підготовці майбутніх фахівців мистецтва | DOC |
| Андрій Ребрина |
| Реалії інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва | DOC |
| Людмила Базиль |
| Інноваційна діяльність педагога в умовах формування шкільної освіти | DOC |
| Олена Харченко |
Якість шкільної освіти та інструментарії її оцінювання.
| Основні види і моделі надання додаткової підтримки дітям з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу | DOC |
| Наталія Софій |
| Комунікативні ігри як засіб адаптації першокласників до школи | DOC |
| Галина Смольникова |
| Інноваційні процеси у дошкільній освіті: нагальна потреба та готовність педагога до їх впровадження | DOC |
| Алла Гончаренко |
| Концепція формування проектної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів | DOC |
| Василь Ковальчук |
| Здоров’яформувальна педагогічна технологія “Фітбол – друг, партнер та тренажер” | DOC |
| Лариса Пєчка |
Психологічні та соціально-педагогічні чинники розвитку інноваційного потенціалу сучасного педагога.
| Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації | DOC |
| Марина Шопіна |
| Механізми розвитку творчого потенціалу педагогів у системі підвищення кваліфікації | DOC |
| Світлана Сафарян |
| Реалізація програмно-цільового підходу у підготовці педагогів до виховання культури демократизму учнівської молоді | DOC |
| Галина Назаренко |
| Форми індивідуалізації професійного розвитку вчителів у післядипломній педагогічній освіті | DOC |
| Ірина Воротникова |
| Психофізіологічні чинники розвитку інноваційного потенціалу педагога | DOC |
| Олександр Кочерга |
| Інноваційна діяльність як фактор професійного розвитку вихователів дошкільних навчальних закладів | DOC |
| Олена Таран |
| Готовність як чинник інноваційної діяльності вчителя | DOC |
| Лариса Кравчук |
| Фактори переходу вчителя технологій до застосування інноваційних методів навчання | DOC |
| Юрій Перинський |
| Роль післядипломної освіти у розвитку фахової майстерності вчителя-словесника | DOC |
| Олена Покатілова |
| Математичні ігри як інноваційний прийом проектуванні навчального процесу | DOC |
| Юрій Ковбаса |
| Роль керівника в розвитку компетентності педагога школи-дитячого садка імені Софії Русової | DOC |
| Людмила Синекоп |
| Розвиток професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін у системі післядипломної педагогічної освіти | DOC |
| Михайло Войцехівський |
| Вплив педагогічних інновацій на результативність діяльності педагога | DOC |
| Світлана Пазюк |
Наукове та навчально-методичне забезпечення фахової підготовки, перепідготовки педагогів до іншомовної діяльності
| Концептуальні підходи у розвитку методичної компетентності педагогічних працівників в системі післядипломної педагогічної освіти | DOC |
| Алла Остапенко |
| Експериментування як механізм запровадження інновацій у дошкільному навчальному закладі | DOC |
| Наталія Дятленко |
| Комплексна підготовка педагогів у системі ППО щодо формування навичок спілкування у вихованців спеціальних шкіл-інтернатів | DOC |
| Наталія Заєркова |
| Покрокове навчання дослідницької діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти | DOC |
| Валентина Буренко |
| Розвиток дослідницької компетентності педагогів як умова підвищення ефективності дослідно-еспериментальної роботи | DOC |
| Олена Норкіна |
| Рекомендації щодо підготовки і написання наукових учнівських робіт з математики | DOC |
| Любов Жучок |
| Підготовка студентів спеціальності «Початкова освіта» до педагогічної взаємодії в освітньому середовищі ВНЗ | DOC |
| Олена Лінник |
