Семінар для вчителів-дефектологів з питань корекції гіперкінетичних розладів у дітей із порушеннями розвитку

29 квітня 2015 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся науково-практичний семінар «Шляхи корекції гіперкінетичних розладів у дітей із порушеннями психофізичного розвитку» для вчителів-дефектологів. Захід було проведено спільно з працівниками Українського НДІ соціальної і судової психіатрії та наркології, Міського медичного центру реабілітації слуху та мовлення «СУВАГ». Учасники семінару обговорювали проблему синдрому дефіциту уваги та гіперактивності.
У доповіді кандидата медичних наук, старшого наукового співробітника дитячого сектору Українського науково-дослідного інституту соціальної і судової психіатрії та наркології Міністерства охорони здоров`я Я.Б.Бікшаєвої йшлося про програмно-цільове забезпечення роботи з дітьми, що мають гіперкінетичні розлади. З виступу педагоги-дефектологи дізналися про нейробіологічний детермінований розлад СДУГ, його епідеміологію, симптоми, коморбідні порушення, генетичну предиспозицію. Значну увагу доповідач приділила діагностиці СДУГ за Міжнародною класифікацією хвороб (МКХ-10): складові діагностичного процесу, діагностичі критерії. Науковець розшифрувала шкали для оцінки симптомів СДУГ, розповіла про стратегію лікування, вибір терапевтичних втручань, медикаментозну терапію, яку застосовують у лікувальних установах.
Ю.О.Стратович, віце-президент Всеукраїнської асоціації дитячих психіатрів, фахівець медичного центру проблем дитячої психіатрії, патопсихології та неврології «Меділекс», зупинився на педагогічних аспектах вирішення проблеми СДУГ. У виступі 5066він висвітлив труднощі, які гіперактивні діти мають долати у спілкуванні з ровесниками, розповів про стратегії управління їхньою поведінкою, надав рекомендації з психолого-педагогічної корекції. Учасники семінару ознайомилися з результатами стажування науковця в США за напрямками «Робота з людьми з обмеженими можливостями» та «Робота з «важкими» дітьми».
Фахівці міського медичного центру проблем слуху та мовлення «СУВАГ» Т.Б.Кулакова і Н.М.Ковиньова розповіли про подолання гіперкінетичних розладів у дітей із порушеннями слуху із використанням верботональної методики П.Губеріна.
Викладач кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка В.В.Шорохова проаналізувала досвід педагогів, які в роботі з гіперактивними дітьми застосовують найбільш ефективні корекційні програми та методики.
Програма семінару
В.В.Шорохова. Створення пам’яток для педагогів та батьків гіперактивної дитини: методичні поради: презентація виступу
Я.Б.Бікшаєва. Програмно-цільове обслуговування дітей і підлітків із гіперкінетичним розладом: презентація виступу
Т.Б.Кулакова. Схема надання допомоги дітям у ММЦПСМ «СУВАГ»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*