З 10 по 23 квітня 2015 року Київський університет імені Бориса Грінченка проводив Всеукраїнську науково-практичну інтернет-конференцію “Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти”. Напрями роботи конференції:
 • Проблеми та перспективи інноваційного розвитку сучасної освіти.
 • Якість шкільної освіти та інструментарії її оцінювання.
 • Психологічні та соціально-педагогічні чинники розвитку інноваційного потенціалу сучасного педагога.
 • Наукове та навчально-методичне забезпечення фахової підготовки, перепідготовки педагогів до іншомовної діяльності та дослідно-експериментальної роботи.
 Детальну інформацію про конференцію  дивіться на сайті http://conf.kubg.edu.ua
Секції конференції “Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти”
Проблеми та перспективи інноваційного розвитку сучасної освіти.
| Інноваційний розвиток освіти в умовах трансформаційних змін українського суспільства | DOC | 
| Ганна Щекатунова | 
| Інноваційна освітня діяльність вчителя початкових класів на уроках математики | DOC | 
| Олена Полякова | 
| Інноваційний розвиток дошкільних навчальних закладів України: правове забезпечення | DOC | 
| Людмила Меленець | 
| Державно-громадське управління у сфері дошкільної освіти | DOC | 
| Валентина Бобир | 
| Використання інформаційно-комунікаційних технологій як важлива умова реалізації інформаційної компетентності учнів в умовах реформування шкільної освіти | DOC | 
| Тетяна Грицюк | 
| Духовний гуманізм освіти як чинник розвитку інноваційного потенціалу сучасного педагога | DOC | 
| Валентина Матяшук | 
| Теоретико-методологічні аспекти організації навчання за домашньою (сімейною) формою освіти | DOC | 
| Жанна Вихристенко | 
| Педагогічні інновації як засіб реалізації цілей загальної середньої освіти | DOC | 
| Павло Копосов | 
| Інноваційні підходи до організації патріотичного виховання в закладах освіти України за допомогою Office 365 | DOC | 
| Галина Коломоєць | 
| Хмарні технології як компонент виховання професійно-прикладної фізичної культури дітей та молоді | DOC | 
| Анатолій Ребрина | 
| Використання комп’ютерних технологій, як інновації, в розвитку дошкільника | DOC | 
| Діана Сабол | 
| Застосування інноваційних технологій у професійно-прикладній фізичній підготовці майбутніх фахівців мистецтва | DOC | 
| Андрій Ребрина | 
| Реалії інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва | DOC | 
| Людмила Базиль | 
| Інноваційна діяльність педагога в умовах формування шкільної освіти | DOC | 
| Олена Харченко | 
Якість шкільної освіти та інструментарії її оцінювання.
| Основні види і моделі надання додаткової підтримки дітям з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу | DOC | 
| Наталія Софій | 
| Комунікативні ігри як засіб адаптації першокласників до школи | DOC | 
| Галина Смольникова | 
| Інноваційні процеси у дошкільній освіті: нагальна потреба та готовність педагога до їх впровадження | DOC | 
| Алла Гончаренко | 
| Концепція формування проектної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів | DOC | 
| Василь Ковальчук | 
| Здоров’яформувальна педагогічна технологія “Фітбол – друг, партнер та тренажер” | DOC | 
| Лариса Пєчка | 
Психологічні та соціально-педагогічні чинники розвитку інноваційного потенціалу сучасного педагога.
| Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації | DOC | 
| Марина Шопіна | 
| Механізми розвитку творчого потенціалу педагогів у системі підвищення кваліфікації | DOC | 
| Світлана Сафарян | 
| Реалізація програмно-цільового підходу у підготовці педагогів до виховання культури демократизму учнівської молоді | DOC | 
| Галина Назаренко | 
| Форми індивідуалізації професійного розвитку вчителів у післядипломній педагогічній освіті | DOC | 
| Ірина Воротникова | 
| Психофізіологічні чинники розвитку інноваційного потенціалу педагога | DOC | 
| Олександр Кочерга | 
| Інноваційна діяльність як фактор професійного розвитку вихователів дошкільних навчальних закладів | DOC | 
| Олена Таран | 
| Готовність як чинник інноваційної діяльності вчителя | DOC | 
| Лариса Кравчук | 
| Фактори переходу вчителя технологій до застосування інноваційних методів навчання | DOC | 
| Юрій Перинський | 
| Роль післядипломної освіти у розвитку фахової майстерності вчителя-словесника | DOC | 
| Олена Покатілова | 
| Математичні ігри як інноваційний прийом проектуванні навчального процесу | DOC | 
| Юрій Ковбаса | 
| Роль керівника в розвитку компетентності педагога школи-дитячого садка імені Софії Русової | DOC | 
| Людмила Синекоп | 
| Розвиток професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін у системі післядипломної педагогічної освіти | DOC | 
| Михайло Войцехівський | 
| Вплив педагогічних інновацій на результативність діяльності педагога | DOC | 
| Світлана Пазюк | 
Наукове та навчально-методичне забезпечення фахової підготовки, перепідготовки педагогів до іншомовної діяльності
| Концептуальні підходи у розвитку методичної компетентності педагогічних працівників в системі післядипломної педагогічної освіти | DOC | 
| Алла Остапенко | 
| Експериментування як механізм запровадження інновацій у дошкільному навчальному закладі | DOC | 
| Наталія Дятленко | 
| Комплексна підготовка педагогів у системі ППО щодо формування навичок спілкування у вихованців спеціальних шкіл-інтернатів | DOC | 
| Наталія Заєркова | 
| Покрокове навчання дослідницької діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти | DOC | 
| Валентина Буренко | 
| Розвиток дослідницької компетентності педагогів як умова підвищення ефективності дослідно-еспериментальної роботи | DOC | 
| Олена Норкіна | 
| Рекомендації щодо підготовки і написання наукових учнівських робіт з математики | DOC | 
| Любов Жучок | 
| Підготовка студентів спеціальності «Початкова освіта» до педагогічної взаємодії в освітньому середовищі ВНЗ | DOC | 
| Олена Лінник | 
