Віртуальний кластер «Єдина мова – нація єдина»

З 22 по 27 жовтня 2024 року триватиме Віртуальний кластер «Єдина мова – нація єдина». Захід організовано з нагоди відзначення Дня української писемності та мови.

Кафедра мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка запрошує усіх охочих учнів 10–11 класів закладів загальної середньої освіти долучитися до участі в цьому заході, метою якого є усвідомлення ідейно-художнього багатства й естетичної цінності творів, ознайомлення з сучасною українською прозою, пошановування українських митців.

Участь у кластері передбачає запис відео продекламованого напам’ять прозового уривку на 150–200 слів сучасного українського письменника / письменниці: про мову, про писемність, про актуальні питання сьогодення, які увиразнюють силу духу українців.

Для участі у віртуальному кластері необхідно:

  • Записати відео розказаного напам’ять прозового уривку.
  • Опублікувати його на своїх сторінках у соціальних мережах, обов’язково вказати хештеги:

#ЄдинаМоваНаціяЄдина
#BorysGrinchenkoKyivMetropolitanUniversity
#Інститут_післядипломної_освіти
#Кафедра_мовно-літературної_освіти

Онлайн-флешмоб «Мова творить націю»

З 23 по 27 жовтня 2024 року триватиме Онлайн-флешмоб «Мова творить націю». Захід організовано з нагоди відзначення Дня української писемності та мови.

Мета заходу – підвищувати рівень володіння українською мовою, знати й шанувати історію та культуру, утверджувати національно-патріотичне виховання учнів.

Організовує і проводить Онлайн-флешмоб кафедра мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. До участі запрошуються всі охочі учні 9–11 класів закладів загальної середньої освіти, небайдужі до рідного слова.

Онлайн-флешмоб передбачає запис відеоінтерв’ю на 1,5–2 хв у громадських місцях або у шкільних коридорах на тему, пов’язану з популяризацією української мови, писемності, грамотності, історії. Найцікавіші інтерв’ю буде розміщено на сторінці кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка в Фейсбук.

Умови участі:

  • відеоінтерв’ю підписати власним прізвищем із зазначенням класу та закладу освіти й надіслати на електронну скриньку kmlo.ipo@kubg.edu.ua до 26 жовтня 2024 р.

Конкурс лінгвістичних загадок «Писемність – це мистецтво перетворювати думки на вічність»

З 23 по 27 жовтня 2024 року відбудеться Конкурс лінгвістичних загадок «Писемність – це мистецтво перетворювати думки на вічність». Захід організовано з нагоди відзначення Дня української писемності та мови.

Мета конкурсу – популяризувати українську мову; стимулювати інтерес учнівської молоді до дослідження національної історії; активізувати діяльнісний підхід до вивчення мови та історії у школі.

Організовує і проводить Конкурс лінгвістичних загадок кафедра мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

До участі в конкурсі запрошуються учні 5–9 класів закладів загальної середньої освіти. Участь у конкурсі передбачає складання трьох оригінальних лінгвістичних загадок. Найцікавіші роботи буде розміщено на сайті кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Умови участі:

  • загадки потрібно оформити на слайдах в програмі PowerPoint чи Canva;
  • перший слайд необхідно підписати за зразком:
    Лінгвістичні загадки
    учня/учениці 8 класу
    ЗОШ № 307 м. Києва
    Степаненко Стефанії
  • відповіді до загадок оформити в Word-документі;
  • презентацію з загадками і документ із відповідями надіслати на електронну скриньку kmlo.ipo@kubg.edu.ua до 26 жовтня 2024 р.

Калейдоскоп учнівських проєктів «Мовні традиції моєї родини»

З 23 по 26 жовтня 2024 року відбудеться Калейдоскоп учнівських проєктів «Мовні традиції моєї родини». Захід організовано з нагоди відзначення Дня української писемності та мови.

Мета заходу – зберегти та популяризувати родинні мовні традиції; поглибити розуміння важливості мови як носія культурних цінностей, звичаїв та національної ідентичності; зміцнити зв’язок між поколіннями, що сприяє взаєморозумінню та передаванню знань і досвіду; сприяти розвитку творчих здібностей; формувати почуття гордості за свою родину та національну спадщину.

Організовує і проводить Калейдоскоп учнівських проєктів кафедра мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. До участі в конкурсі запрошуються учні 5–11 класів закладів загальної середньої освіти.

Участь у Калейдоскопі передбачає запис відео на 1,5–2 хв, в якому учні цікаво й захопливо діляться історіями про те, як мова та культурні традиції передавалися з покоління в покоління в їхніх родинах (можна прочитати авторські вірші, гуморески, прозу, заспівати разом пісню, чи передати красу слова через інші форми мистецтва).

Умови участі:

  • відео підписати власним прізвищем із зазначенням класу та закладу освіти й надіслати на електронну скриньку kmlo.ipo@kubg.edu.ua до 26 жовтня 2024 р.

Найкращі учнівські проєкти буде розміщено на сайті кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Дослідно-експериментальна робота в закладах освіти міста Києва

Співробітники Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка здійснюють наукове керівництво та наукове консультування у низці експериментів, а саме:

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Створення інформаційно-комунікаційного середовища закладу загальної освіти на основі моделі білінгвального навчання через мистецьку галузь (інтегрований курс «Мистецтво») у початковій школі» (Школа І–ІІІ ступенів № 282 Деснянського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Створення мистецького середовища у закладі загальної середньої освіти» (СШ І–ІІІ ступенів № 23 із поглибленим вивченням англійської мови Деснянського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Організаційно-педагогічні засади забезпечення розвитку особистості в освітньому середовищі з роздільним навчанням хлопців і дівчат у ліцеї-інтернаті № 23 «Кадетський корпус» (Ліцей-інтернат № 23 «Кадетський корпус» Шевченківського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Розвиток соціально-емоційної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти» (СШ № 85 Голосіївського р-ну, СЗШ № 182 Дніпровського р-ну, СЗШ № 215 Святошинського р-ну, НВК № 30 «ЕкоНад» Дніпровського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
С.В.Івашньова, заступниця директора з наукової роботи Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка
«Програма розвитку професійної компетентності педагогічного персоналу навчального закладу» (СЗШ № 215 Святошинського р-ну, СШ № 80 Печерського р-ну, СЗШ № 192 Деснянського р-ну, СЗШ № 243 Подільського р-ну, гімназія № 117 ім. Лесі Українки Печерського р-ну, НВК № 167 Дніпровського р-ну, школа І ступеня № 310 «Творчість» Солом’янського р-ну, гімназія № 153 імені О.С. Пушкіна Шевченківського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
І.П.Воротникова, завідувачка кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти, кандидатка педагогічних наук, доцентка
«Розбудова інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти на основі використання системи управління дистанційним навчанням» (Спеціалізована школа № 65 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 137 Дніпровського р-ну, НВК № 176 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 246 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 265 Дніпровського р-ну, спеціалізована школа № 98 Дніпровського р-ну, гімназія №237 Дарницького р-ну, гімназія № 267 Дарницького р-ну, Ліцей № 18 Деснянського р-ну, Школа І-ІІІ ст. № 218 Деснянського р-ну, Економіко-правовий ліцей Деснянського р-ну, Еколого-природничий ліцей № 116 Голосіївського р-ну, Гімназія біотехнологій № 177 Солом’янського р-ну, Школа І-ІІІ ступенів № 101 Шевченківського р-ну, спеціалізована школа № 185 Святошинського р-ну, спеціалізована школа № 254 Святошинського р-ну, Міжшкільний навчально-виробничий комбінат Святошинського р-ну, школа І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського р-ну, спеціалізована школа № 210 Оболонського р-ну, спеціалізована школа № 131 Святошинського р-ну);

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент;
І.П.Воротникова, завідувачка кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка;
С.В.Якубов, молодший науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
«Розвиток дослідницького мислення учнів в умовах STEAM навчання на уроках інформатики» (СШ № 3 Подільського р-ну, СШ № 23 Деснянського р-ну, СШ № 52 Солом’янського р-ну, НВК № 141 «Освітні ресурси та технологічний тренінг» Дніпровського р-ну, СШ № 313 Деснянського р-ну, гімназія № 315 Дарницького р-ну, СШ № 316 Дарницького р-ну);

С.В.Івашньова, заступниця директора з наукової роботи Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка
«Психолого-педагогічні умови впровадження мультипрофільного навчання в ЗЗСО» (гімназія № 107 «Введенська» Подільського р-ну);

О.В.Кочерга, заступник директора з навчально-методичної роботи Інституту післядипломної освіти, кандидат психологічних наук, доцент
«Становлення сенсорної обробки у дітей 5–7 років для адаптації в початковій школі» («Київський ліцей «KІ Скул»);

Я.Ю.Якунін, доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти, кандидат хімічних наук
«Упровадження мультипрофільного навчання в старших класах загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва» (СЗШ № 292 Деснянського р-ну, СШ № 277 Деснянського р-ну, СШ № 162 Святошинського р-ну, гімназія № 34 «Либідь» Подільського р-ну, СЗШ № 243 Подільського р-ну);

Я.Ю.Якунін, доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти, кандидат хімічних наук
«Упровадження допрофільного диференційованого навчання в умовах ЗЗСО» (СШ № 8 Оболонського р-ну, СШ № 80 Печерського р-ну, СЗШ № 231 Оболонського р-ну, СЗШ № 232 Оболонського р-ну, гімназія № 34 «Либідь» Подільського р-ну, спеціалізована школа № 210 Оболонського р-ну);

О.В.Дудар, доцентка кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти, кандидатка історичних наук
«Музейна педагогіка на уроках історії» (Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов Шевченківського р-ну).