STEM-фестиваль «Енергія життя»

26 березня 2025 року в Ліцеї № 309 за підтримки Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка відбувся ІІІ традиційний STEM-фестиваль для освітян Дарницького району м. Києва. Тема цьогорічного фестивалю – «Енергія життя».

Вчителі разом з учнями плідно працювали над проблемами енергоефективності та енергозбереження, вивчали шляхи економії коштів завдяки удосконаленню системи шкільного освітлення, створювали гейміфіковане програмне забезпечення для дослідження впливу енергоефективних приладів на вартість комунальних послуг, перевіряли знання законодавства з питань енергозбереження, розраховували майбутні покупки електричного та бензинового авто, проєктували систему «розумний дім», «теплі двері».

Детальніше на сайті Ліцею № 309

Сертифікати учасників

Стартував ІV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури

31 березня 2025 року з урочистого відкриття розпочався ІV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури, який відбуватиметься у дистанційному форматі. Учасниками олімпіади стали 15 учнів 9-11 класів із Дніпропетровської, Запорізької, Київської, Одеської, Чернівецької областей та міста Києва.

З вітаннями і найкращими побажаннями до присутніх звернулися Ольга Горбунова, методист відділу організаційно-методичного супроводу олімпіадного руху Національного центру «Мала академія наук України»; Олександра Дідур, заступник директора з навчально-методичної роботи Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Щирі побажання та корисні настанови почули учасники від голови журі – Ольги Яковлевої, старшого викладача кафедри східної філології Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, авторки підручників з івриту для учнів.

У перший день олімпіади на учасників чекають два тури олімпіадних випробувань. У першому турі – аудіювання і читання, у другому турі – творча письмова робота.

Бажаємо усім успіхів!

Завершився освітній онлайн-марафон «Зарубіжна література в Новій українській школі: від мотивації до результату (реалізація сучасних підходів до навчання зарубіжної літератури у підручниках)»

25  березня 2025 року завершився освітній онлайн-марафон «Зарубіжна література в Новій українській школі: від мотивації до результату (реалізація сучасних підходів до навчання зарубіжної літератури у підручниках)», який був ініційований центром професійного розвитку педагогічних працівників Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка.

Столичні вчителі мали нагоду зустрітися і поспілкуватися із 5-ма творчими авторськими колективами підручників із зарубіжної літератури та інтегрованого курсу «Література» для 8 класу НУШ.

Під час марафону обговорювалися проблеми інтеграції традицій та інноватики у навчанні зарубіжної літератури і інтегрованого курсу літератури, основні аспекти гуманістичного та компетентнісного потенціалу нових НМК для 8 класу, їх структура та зміст, спрямовані на ефективне навчання художніх творів.

Програма марафону

Сертифікати учасників (12.03.2025 р.)
Сертифікати учасників (13.03.2025 р.)
Сертифікати учасників (19.03.2025 р.)
Сертифікати учасників (20.03.2025 р.)
Сертифікати учасників (25.03.2025 р.)

Університет Грінченка представив свої ініціативи з підтримки Захисників і Захисниць, ветеранів і ветеранок

Київський столичний університет імені Бориса Грінченка представив свої ініціативи з підтримки Захисників і Захисниць, ветеранів і ветеранок на виїзному засіданні Тимчасової спеціальної комісії Верховної Ради України з питань правового статусу, медичного забезпечення, психологічної допомоги та соціального захисту ветеранів війни, військовослужбовців та членів їхніх сімей.

Директор Інституту післядипломної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Михайло Войцехівський розповів про ініціативу, що сприяє ефективній комунікації між ветеранами та цивільними – громадський проєкт «Толерантна розмова».

Детальніше про виїзне засідання на офіційному порталі Києва.

Відбувся методичний семінар-практикум для вчителів фізичної культури, керівників спортивних гуртків закладів загальної середньої освіти

23 грудня 2024 року в гімназії «Київська Русь» Дарницького району м. Києва (керівник закладу освіти Анастасія БАКУН) відбувся методичний семінар-практикум «Методика вивчення варіативних модулів: «Бейсбол – 5», «Софтбол», «Пляжний бейсбол (гилка)» на уроках фізичної культури в закладах загальної середньої освіти». У заході брали участь 35 вчителів фізичної культури, керівників спортивних секцій ЗЗСО.

Методичний семінар розпочався з вітального слова Анастасії БАКУН.

Модератор семінару Юрій ЧЕРПАК, представив спікерів семінару та ознайомив вчителів з програмою проведення заходу.

Майстер-клас проводили відомі українські фахівці бейсболу: Детальніше …

Вітаємо дипломанта Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу» – 2024

З 11 по 13 грудня 2024 року в місті Києві відбувся ІІІ (фінальний) тур Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу». Змагання пройшли в очному форматі на базі Скандинавської гімназії Дарницького району (директор – Тетяна Пушкарьова).

За результатами попередніх турів до фінальної частини конкурсу було допущено п’ять учителів фізичної культури з Вінницької, Житомирської, Київської, Одеської областей та міста Києва.

Степанюк Артур Володимирович, учитель фізичної культури, першої кваліфікаційної категорії ліцею «Євроленд» Святошинського району міста Києва, посів ІІ місце в загальному заліку.

Артур Володимирович проводив конкурсні уроки з учнями 4-х класів за варіативними модулями «Футбол», «Регбі», «Баскетбол». У навчанні дітей учитель застосовував сучасні педагогічні методи, прийоми, інструменти, методичні техніки відповідно до програми Нової української школи. На уроках учитель фізичної культури вмотивовував учнів через пізнавальну діяльність, прояв самостійності в прийнятті рішень, створював психологічний комфорт. Педагог забезпечував високу щільність, результативність уроку за рахунок оптимальної рухової активності, ефективного тайм-менеджменту, диференціації та індивідуалізації навчання.

Бажаємо Артуру Степанюку педагогічного натхнення, творчого піднесення, фахового зростання!

Наказ Міністерства освіти і науки України від 30.09.2024 № 1392 «Про проведення III всеукраїнського (фінального) туру Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу»

Лист Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України від 07.11.2024 № 21/08-1833 «Про участь у Всеукраїнських заходах»

Відеоуроки Артура Степанюка

Фоторепортаж

Матеріали Всеукраїнського семінару з шкільного футболу

Відбувся ІІ (районний) етап ХV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

17 грудня 2024 року в закладах освіти столиці відбувся ІІ (районний) етап ХV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.

У конкурсі взяли участь 1038 учнів 5-11 класів.

Критерії оцінювання завдань ІІ (районного) етапу ХV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

Результати ІІ (районного) етапу ХV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

Вступні випробування 2025 року

У 2025 році для вступу на навчання для здобуття вищої освіти абітурієнтам потрібно буде пройти національний мультипредметний тест (НМТ).

НМТ міститиме чотири тести, три з яких — обов’язкові, а четвертий — на вибір вступника. Обов’язкові навчальні предмети — українська мова, математика, історія України, а на вибір — українська література, одна з іноземних мов (англійська, німецька, французька або іспанська), біологія, хімія, фізика та географія. Предмет, тестування з якого вступник / вступниця бажає пройти на вибір, треба вказати під час реєстрації для участі в НМТ.

Модель проведення передбачає, що учасник / учасниця всі чотири предметних тести проходитиме в один день у два етапи: перший (120 хвилин) — виконання завдань з української мови та математики, другий етап (120 хвилин) — виконання завдань з історії України та навчального предмета на вибір.

Після завершення виконання НМТ кожен учасник / кожна учасниця отримає інформацію про кількість набраних ним / нею тестових балів за кожний блок. Для конкурсного відбору використовуватимуться результати з кожного предмета, переведені в шкалу 100–200 балів. Таблиці переведення балів у шкалу 100–200 Міністерство освіти і науки України затвердить завчасно. Отже, одразу після тестування учасник / учасниця знатиме не тільки кількість набраних ним / нею тестових балів, а й зможе зорієнтуватися в тому, якими є результати для вступу. Для всіх спеціальностей буде встановлено коефіцієнти до результатів за кожний блок НМТ. Інформація про них міститиметься в Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти у 2025 році.

Тестування відбуватиметься в спеціально обладнаних комп’ютерних аудиторіях закладів освіти — тимчасових екзаменаційних центрах (ТЕЦ).

За матеріалами УЦОЯО

Круглий стіл «Рівні можливості для кожного: гендерне виховання в дошкіллі»

04 грудня 2024 року у Vcentri Hub: Шевченківський відбувся круглий стіл «Рівні можливості для кожного: гендерне виховання в дошкіллі».

Учасники обговорили такі питання:

  • Які виклики стоять перед сучасними дошкільними закладами в контексті подолання гендерних стереотипів?
  • Як гендерні стереотипи впливають на довгострокове формування особистості дітей?
  • Чи існують переваги виховання для дітей обох статей без гендерних стереотипів?
  • Шляхи інтеграції гендерної рівності в освітній процес закладу дошкільної освіти.
  • Як роль вихователя впливає на зміни у стереотипних поглядах дитини на гендерні ролі?
  • Як можна оцінити зміни при впровадженні принципів гендерної рівності в освітній процес закладу дошкільної освіти?

Матеріали круглого столу