Навчання вчителів предмета «Захист України» за темою «Військові технології БпЛА, їх розвиток та застосування»

Канікули для вчителів – це час і простір для особистісного зростання! Учителі предмета «Захист України» під час весняних канікул пройшли триденний курс навчань за темою «Військові технології БпЛА, їх розвиток та застосування». Програма навчань включала теоретичний блок, вправи на симуляторах і безпосередньо керування БпЛА.

Педагоги відзначили актуальність теми БпЛА для вчителів, які викладають предмет «Захист України» особливо в осередках, високий рівень майстерності інструкторів, долучених до навчань та важливість відпрацювання практичних навичок. Усі здобуті знання і вміння допоможуть учителям детальніше і доступніше для учнів розкрити один із модулів Модельної навчальної програми «Захист України. Інтегрований курс».

Навчання проведено за сприяння ТОВ «СКАЙФОЛЛ ІНДАСТРІС»

Підсумки ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури

Після того, як команди учасників олімпіади завершили виконання завдань, до справи взялася сумлінна команда журі. Остаточні результати IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури затверджені на спільному засіданні журі й оргкомітету. Підсумки підбиті. Настав час їх оприлюднювати.

3 квітня 2025 року відбулося урочисте закриття олімпіади та оголошення переможців. З теплими словами подяки за злагоджену, наполегливу і сумлінну працю журі й оргкомітету ІV етапу, методистів обласних інститутів післядипломної освіти, голів регіональних координаційних центрів, учителів-наставників до присутніх звернулися Ольга Горбунова, методист відділу організаційно-методичного супроводу олімпіадного руху Національного центру «Мала академія наук України»; Олександра Дідур, заступник директора з навчально-методичної роботи Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Вони подякували учасникам олімпіади за наполегливість і цілеспрямованість, зацікавленість у пізнанні івриту.

Переможців оголосила голова журі Ольга Яковлева, старший викладач кафедри східної філології Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Вона закликала учасників олімпіади продовжувати вивчати і досліджувати іврит – мову із прадавнім корінням – не лише за шкільними партами, а й у подальшому житті. І висловила надію, що серед учасників ІV етапу знаходяться майбутні дослідники, які зроблять свій внесок у розвиток івритології в Україні.

Згідно з рішенням журі й оргкомітету три дипломи першого ступеня отримала команда Дніпропетровської області, по одному диплому третього ступеня здобули команди м. Києва і Чернівецької області (9 кл), Київської області (10 кл).

Цьогоріч Національним центром «Мала академія наук України» було оголошено про присудження спеціальних дипломів учасникам IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури.

Спеціальними дипломами відзначено учасницю 9 класу команди Чернівецької області, учасниць 9 класу команди Одеської області, учасницю 10 класу команди м. Києва.

Дипломи і відзнаки отримали не лише учасники, а й члени журі – подяки за плідну співпрацю з Інститутом післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, за професіоналізм і відданість благородній справі, вагомий внесок у розвиток методики навчання івриту в Україні та плекання творчої молоді.

STEM-фестиваль «Енергія життя»

26 березня 2025 року в Ліцеї № 309 за підтримки Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка відбувся ІІІ традиційний STEM-фестиваль для освітян Дарницького району м. Києва. Тема цьогорічного фестивалю – «Енергія життя».

Вчителі разом з учнями плідно працювали над проблемами енергоефективності та енергозбереження, вивчали шляхи економії коштів завдяки удосконаленню системи шкільного освітлення, створювали гейміфіковане програмне забезпечення для дослідження впливу енергоефективних приладів на вартість комунальних послуг, перевіряли знання законодавства з питань енергозбереження, розраховували майбутні покупки електричного та бензинового авто, проєктували систему «розумний дім», «теплі двері».

Детальніше на сайті Ліцею № 309

Сертифікати учасників

Стартував ІV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури

31 березня 2025 року з урочистого відкриття розпочався ІV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з мови іврит та єврейської літератури, який відбуватиметься у дистанційному форматі. Учасниками олімпіади стали 15 учнів 9-11 класів із Дніпропетровської, Запорізької, Київської, Одеської, Чернівецької областей та міста Києва.

З вітаннями і найкращими побажаннями до присутніх звернулися Ольга Горбунова, методист відділу організаційно-методичного супроводу олімпіадного руху Національного центру «Мала академія наук України»; Олександра Дідур, заступник директора з навчально-методичної роботи Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Щирі побажання та корисні настанови почули учасники від голови журі – Ольги Яковлевої, старшого викладача кафедри східної філології Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, авторки підручників з івриту для учнів.

У перший день олімпіади на учасників чекають два тури олімпіадних випробувань. У першому турі – аудіювання і читання, у другому турі – творча письмова робота.

Бажаємо усім успіхів!

Завершився освітній онлайн-марафон «Зарубіжна література в Новій українській школі: від мотивації до результату (реалізація сучасних підходів до навчання зарубіжної літератури у підручниках)»

25  березня 2025 року завершився освітній онлайн-марафон «Зарубіжна література в Новій українській школі: від мотивації до результату (реалізація сучасних підходів до навчання зарубіжної літератури у підручниках)», який був ініційований центром професійного розвитку педагогічних працівників Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка.

Столичні вчителі мали нагоду зустрітися і поспілкуватися із 5-ма творчими авторськими колективами підручників із зарубіжної літератури та інтегрованого курсу «Література» для 8 класу НУШ.

Під час марафону обговорювалися проблеми інтеграції традицій та інноватики у навчанні зарубіжної літератури і інтегрованого курсу літератури, основні аспекти гуманістичного та компетентнісного потенціалу нових НМК для 8 класу, їх структура та зміст, спрямовані на ефективне навчання художніх творів.

Програма марафону

Сертифікати учасників (12.03.2025 р.)
Сертифікати учасників (13.03.2025 р.)
Сертифікати учасників (19.03.2025 р.)
Сертифікати учасників (20.03.2025 р.)
Сертифікати учасників (25.03.2025 р.)

Університет Грінченка представив свої ініціативи з підтримки Захисників і Захисниць, ветеранів і ветеранок

Київський столичний університет імені Бориса Грінченка представив свої ініціативи з підтримки Захисників і Захисниць, ветеранів і ветеранок на виїзному засіданні Тимчасової спеціальної комісії Верховної Ради України з питань правового статусу, медичного забезпечення, психологічної допомоги та соціального захисту ветеранів війни, військовослужбовців та членів їхніх сімей.

Директор Інституту післядипломної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Михайло Войцехівський розповів про ініціативу, що сприяє ефективній комунікації між ветеранами та цивільними – громадський проєкт «Толерантна розмова».

Детальніше про виїзне засідання на офіційному порталі Києва.