Category Archives: Головна
«Регіональний день 2.0» для вчителів французької мови
29 серпня 2017 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка за адресою вул. Маршала Тимошенка 13-Б, відбувся «Регіональний день 2.0» для вчителів французької мови всіх загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва. «Регіональний день 2.0» мав на меті навчити вчителів французької мови працювати з французькими «інструментами» вивчення мови (ресурси Французького інституту, Campus France, CIEP, TV5MONDE…) та у більш загальному плані , навчити інтегрувати цифрові ресурси у роботу в класі.
Тренінг організований за підтримки посольства Франції в Україні передбачав підвищення кваліфікації вчителів французької мови з видачею сертифікатів.
Майстер-класи для вчителів фізичної культури
21 серпня 2017 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка в рамках Київського освітнього форуму «Нова українська школа 2017-2018 н.р.: Старт чи продовження поступу» було проведено такі майстер-класи з фізичної культури:
«Використання елементів гри «Петанка» у фізкультурно-оздоровчому середовищі школи» (Чешейко С.М. та Леськів В.В., учителі фізичної культури НВК «Новопечерська школа», автори Всеукраїнської навчальної програми «Петанка»);
«Індивідуальна освітня траєкторія фізичного розвитку учня» (Черпак Ю.В., методист Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка);
«Розвиток особистісного потенціалу учнів на уроках фізичної культури (легка атлетика, туризм)» (Крамаренко В.О., учитель фізичної культури гімназії «ЕкоНад» №30 Дніпровського району);
«Використання техніки флешмоб на уроках фізичної культури» (Байдак І.А., учитель фізичної культури СЗШ №230 Святошинського району, методист-кореспондент Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
Майстер-класи презентувались у спортивних локаціях університету.
Фоторепортаж
Матеріали
Київський освітній форум
21 серпня 2017 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся серпневий педагогічний форум для працівників загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва (вчителів-предметників) «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?».
Програмою було передбачено проведення майстер-класів від авторів підручників, експертів, вчителів; виставки, інтерактивні презентації, воркшопи, подіумні дискусії, круглі столи, експертні групи.
Реєстрація учасників Форуму здійснювали Науково-методичні центри Управлінь освіти районних в місті Києві державних адміністрацій.
Тренінг з питань пілотного впровадження проекту нового Державного стандарту початкової загальної освіти
У 2017-2018 н.р. розпочнеться пілотне впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти в рамках реформи «Нова українська школа». У Києві в пілотуванні візьмуть участь педагоги чотирьох загальноосвітніх навчальних закладів: середньої загальноосвітньої школи № 309 Дарницького району (директор Тимошенко Ольга Олексіївна); середньої загальноосвітньої школи № 5 Печерського району (директор Олексюк Світлана Валентинівна); середньої загальноосвітньої школи № 35 Святошинського району (директор Зорін Віталій Васильович); спеціалізованої школи № 106 з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району (директор Лісова Юлія Володимирівна).
Фотозвіт тренігу
Створення плану тематичного дня на прикладі СЗШ №5 м.Києва (частина 1): відео
Створення плану тематичного дня на прикладі СШ №106 м.Києва (частина 2): відео
Створення плану тематичного дня на прикладі СЗШ №309 м.Києва (частина 3): відео
Створення плану тематичного дня на прикладі СЗШ №5 м.Києва (частина 4): відео
Відгуки учасників тренінгу: відео
Презентація педагогічного експерименту «Початкова школа: освіта для життя»
14 червня 2017 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулася презентація педагогічного експерименту «Початкова школа: освіта для життя» для директорів і вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів міста Києва.
Ректор Університету, доктор філософських наук, професор, академік НАПН України Віктор Олександрович Огнев’юк підкреслив у вступному слові, що рішення про участь в експерименті є абсолютно добровільним для вчителів. Це надзвичайно важливо, адже роль учителя докорінно змінюється. «У нині діючій системі освіти вчитель – актор, у запропонованій – він стає режисером», – наголосив В.О.Огнев’юк.
Основні відмінності нової концепції навчання розкрила у своєму виступі О.В.Котенко, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент. Досягнення мети експерименту «Початкова школа: освіта для життя» забезпечить: інтелектуальне, фізичне та емоційне благополуччя учнів; формування у школярів цілісної картини світу на основі глибокої інтеграції змісту освіти; розвиток потреби учнів у постійному самовдосконаленні; значне розвантаження освітньої програми початкової школи; спрямованість на успішну адаптацію дитини до постійно змінюваних обставин життя завдяки розвитку комунікативних здібностей, креативності та критичного мислення; широкі можливості для педагогічної автономії та творчої діяльності.
Педагогічний експеримент «Початкова школа: освіта для життя»: презентація
Рукопис інтегрованого навчального посібника представила О.О.Ліннік, професор кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, доцент.
С.В.Івашньова, заступник директора ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, доцент кафедри методики мов і літератури, кандидат педагогічних наук, поінформувала присутніх про порядок оформлення документів для участі в експерименті.
Правила оформлення документів для участі в експерименті: презентація
Презентація викликала жваве обговорення. Вчителі мали змогу отримати відповіді на запитання, обговорити можливі труднощі у впровадженні програми експерименту та отримали запрошення до участі в засіданні робочої групи.
Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Формування мовної особистості інформаційної доби»
30 травня 2017 року Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка проводить Всеукраїнську науково-практичну інтернет-конференцію «Формування мовної особистості інформаційної доби».
Актуальність визначається сучасними суспільними вимогами, освітніми цілями, необхідністю пошуку шляхів формування комунікативно компетентної мовної особистості в загальноосвітніх закладах, здатної вміло користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях; виокремленням сучасних тенденцій у професійній підготовці майбутніх вчителів і їхній післядипломній освіті.
Інформаційний лист
Програма Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції
Матеріали конференції
Київський педагогічний форум «Розуміння, розвиток, творчість»
22 травня 2017 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся Київський педагогічний форум «Розуміння, розвиток, творчість», деталізований засіданнями семи студій і педагогічного віче.
У роботі форуму взяли участь понад 400 педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів, районних науково-методичних центрів районних управлінь освіти м.Києва, Черкас, Миколаєва, Херсона, співробітники кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка.
Організаторами форуму виступили Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради та Київський університет імені Бориса Грінченка (кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО).
Програма педагогічного форуму
Резолюція педагогічного форуму
Т.В.Кущова. Батьківські родзинки для кожної дитинки: презентація виступу
О.М.Шавкун. Нетрадиційні шляхи ефективної взаємодії педагогів і батьків: презентація виступу
В.В.Молочко. Просвітницький проект: педагоги і батьки: презентація виступу
Графік проведення зовнішнього оцінювання – 2017
У 2017 році зовнішнє незалежне оцінювання з української мови та літератури, іспанської, німецької, французької, англійської мов та математики відбудеться у травні, з інших предметів – з 2 по 16 червня 2017 року.
Предмет | Дата проведення |
Українська мова і література | 23 травня (вівторок) |
Іспанська мова | 25 травня (четвер) |
Німецька мова | 25 травня (четвер) |
Французька мова | 25 травня (четвер) |
Англійська мова | 29 травня (понеділок) |
Математика | 31 травня (середа) |
Історія України | 2 червня (п’ятниця) |
Російська мова | 6 червня (вівторок) |
Біологія | 8 червня (четвер) |
Географія | 12 червня (понеділок) |
Фізика | 14 червня (середа) |
Хімія | 16 червня (п’ятниця) |
Оголошення результатів ЗНО
Опрацювання бланків відповідей та визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури, іноземних мов і математики здійснюватиметься з 24 травня до 12 червня; з історії України, біології, російської мови – з 3 до 14 червня; з географії, хімії та фізики – з 13 до 20 червня 2017 року.
Оголошення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури, іноземних мов та математики відбудеться до 15 червня; з історії України, біології, російської мови – не пізніше 19 червня; з географії, фізики та хімії – не пізніше 23 червня 2017 року.
Апеляційні заяви від учасників тестування, яких не задовольнили отримані результати ЗНО, будуть розглядатись, починаючи з дня оголошення результатів кожного тесту.
Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
Загальнонаціональний проект «Літні мовні табори»
У 2017 році продовжує роботу ініційований Міністерством освіти і науки України загальнонаціональний проект «Літні мовні табори».
Мета проекту – підвищити рівень володіння англійською мовою серед учнів. Діти матимуть можливість спілкуватися іноземною мовою в різних мовленнєвих ситуаціях. Буде проведено інтерактивні заняття з інтелектуальними іграми, екскурсії, спортивні змагання. Таким чином, навчання мови поєднуватиметься із захопливим відпочинком.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №1379 від 29.12.2015 «Про здійснення заходів щодо організації літніх мовних таборів» на базі загальноосвітніх навчальних закладів столиці працюватимуть літні мовні табори, у яких учні будуть мати можливість спілкуватися іноземною мовою і з однолітками, і з учителями, і з волонтерами в невимушеній дружній атмосфері.
Найбільш популярні табори з вивчення англійської, німецької, французької, іспанської мов, а ще – табори лінгвістично-культурно-спортивного спрямування. Тематичний напрямок навчальні заклади обирають за власним бажанням.
У роботі літніх мовних таборів будуть задіяні шкільні вчителі іноземної мови та інших предметів, психологи, волонтери, серед яких є носії мови.
Сайт МОН України: Літні мовні табори